Hoi allemaal, Voor de eerste keer in een aantal maanden tijd heb ik een dipje in m’n temperatuur op 7 dpo. Zou dit een innesteling kunnen zijn? En wanneer zou ik kunnen testen? Zou morgenochtend te vroeg zijn? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bedankt, ik hoop het! Zou het nu nog zin hebben om het gezellig te blijven maken? Ik heb di woe do gevreeën, en zondag maar dat is te ver weg. Mn vriend gaat vanavond wel wat drinken
Ik denk dat het zeker nog wel zin heeft omdat je eisprong namelijk na de + ovulatietest is. Ik dacht tussen de 12-24 uur(ben ik niet heel zeker van). Dus dan zou je ei vandaag zijn als je gisteren voor het laatst een + had.
Ik durf hier niets over te zeggen maar het kan idd een innestelingsdip zijn. Zelf zou ik over twee dagen testen. Grotere kans op een + test.
Bedankt voor je reactie. Heb je gelijk in. Als ik morgenochtend test ben ik pas 10 dpo. Gemiddeld genomen een lf van 11 a 12. Ben alleen erg slecht in gewoon m’n menstruatie afwachten haha.
Dan gaan we er gewoon nogmaals voor, dan zou het wel voldoende zijn toch? Wil dit ei echt optimaal benutten
Nee, ik denk dat ff het wel goed heeft. Leg niet te veel waarde in interpretaties per temperatuur. Kijk naar je kaartje als geheel en dan zie je duidelijk het patroon. Voor nu is het toch afwachten tot NOD.
Haha ik oookk!! Ik weet deze maand niet wanneer mijn nod is helaas. Dat maakt het helemaal erger maar vandaag 7/8 dpo
Ik denk dat de stijging met je LH piek te maken heeft en je morgen of hooguit overmorgen de ovudip kunt verwachten. Niet over stressen en gewoon afwachten, meer kun je niet doen.
Bedankt voor je reactie, ik maak me meer druk omdat ik juist vaak een daling zie in temp en mijne stijgt. Vandaag was mijn ovutest negatief iig !
Ohh niet weten wanneer je nod is lijkt mee heel lastig! Ik zou daar helemaal testdrang van krijgen haha. Ik ga dit keer echt proberen af te wachten.
Hihi Thanks, was mijn reactie op iemands kaartje waar nog geen ovulatie op stond, maar ik ben nog zo’n leek dat ik me er überhaupt niet aan zou moeten wagen om interpretaties te geven. wat mijn eigen kaartje betreft ben ik kalm en vind ik het feit dat het stijgt we geruststellend. Als het gaat schommelen zal ik je advies als een mantra herhalen Hihi.. dan zal ik het vast minder geruststellend vinden.
Het is idd heeel erg lastig. Ik heb de afgelopen maanden medicijnen gehad waardoor mijn cyclus overhoop is. Ik houd mijn temperatuur in de gaten voordat ik ga testen. Samen volhouden dan maar?
Dat volhouden aan mijn kant was van korte duur. Vanochtend toch getest en positief met een trekpleister 2 voor 5. Las dat daar ook zo nu en dan vals positieve uitkomen. Dus doe straks nog wat testjes. Kan het nog niet geloven!
Mijn temp is gedaalt vandaag, kan dat een goed teken zijn ten opzichte van eisprong? Pffffff onzekerheid to the fullest
Ik heb gisteren een paar steekjes gevoeld. Vandaag een flinke dip! Helaas wordt ik onbewust vaak 2uur eerder wakker dan dat ik mijn temperatuur moet meten. Het zou een innestelingsdip kunnen zijn. Maar ik weet niet of ik erop moet vertrouwen. Ik denk dat ik volgende maand elke dag de wekker ga zetten op 6u om te testen ipv 8u. Ik heb ook een dip gehad op 5dpo. Als ik op internet kijk vind ik op engelse/amerikaanse sites dat dat een corpus luteum dip kan zijn(?). Heeft volgensmij met hormonen te maken. Voor mij wordt het afwachten of mijn temperatuur gaat stijgen.
Hier in eens lf van 12 dagen heb ik nooit meestal 14/15 vraag me af of ovu wel klopt vond testen ook niet echt knallend toen misschien toch eerder geweest dan ik dacht en klopt de test van cd 13 niet door te waterige urine