Geen flauw idee wat het temperatuurverschil is bij 2 uur vroeger. Wel een mooie dip zo op je kaartje. Ik duim voor je dat het raak is! En uiteraard ook voor alle anderen!
Het is toch de bedoeling om elke dag op hetzelfde tijdstip te meten? Volgensmij kan de temperatuur anders nog te laag of te hoog zijn. Heeeel erg bedankt ik hoop ook dat we allemaal een tweede streep gaan zien
Ik vind het geen significante daling. Is minder dan 0,1 lager dan gister. Dat zegt niets. Please, ga niet individuele tempen te zwaar interpreteren. Bekijk je kaartje als geheel.
Is idd de gele lichaamdip. Hierna stijgt je progesteron weer. Misschien een beetje een dooddoener, maar een dip in je LF kan gewoon voorkomen. Over een paar dagen kan met testen pas gezegd worden of het van de innesteling was of niet. Ik zal iig voor je duimen.
Ik heb zelfs na innesteling dikke dips gehad waar ik ook wel een beetje zenuwachtig van werd, maar dat is uiteindelijk gelukkig goed gekomen.
Hallo lieve dames. Hier erg onregelmatig ongesteld en op dag 52 maar begonnen te tempen. Ik deel even mijn chart. Afgelopen donderdag zag mijn gynaecoloog dat er vocht in mijn baarmoeder zegt, dat kwam zei ze door een eisprong. De dag, woensdag ervoor had ik een bijna nog positieve ovulatietest(dus dat klopte wel met wat ze zei). Donderdag was deze test al een stuk vager. Ik verwacht daardoor dat mijn ei de 18de was, aan mijn dip te zien? Vanmorgen een grote stijging gehad, nadat ik gisteren wat buikpijn had. Zou dit een zwangerschap kunnen betekenen? En zoja wanneer zou je op het vroegst kunnen testen . Hopelijk kan ik deze vragen hier stellen. Groetjes SalsaHope
@SalsaHope de enorme stijging komt wss door je gele lichaamdip op 5 dpo. Innesteling zo vroeg kan wel, maar komt niet erg vaak voor.
Dat is gelukt Helaas een uur vroeger wakker dan normaal.. en ik hoorde dus gister dat je al moet tempen vanaf het 1e moment dat je wakker word in de ochtend, ik werd vaak om 7u of vroeger al kort wakker en viel weer in slaap en tempte pas om 8.. dus kaartje zal wel niet te vertrouwen zijn. Maarja net getempt en echt een mini daling..
Als gisteren mijn innestelingsdip is geweest vind ik dat mijn temperatuur vandaag niet zo veel is gestegen we blijven hopen...
Dankjewel! Ik ben nog helemaal nieuw hier dus weer wat geleerd, gele lichaamsdip . Vandaag was de pijn alweer gezakt tot 36.97, dus maar afwachten wat de temp gaat doen. Lastig als je geen idee hebt wanneer je NOD is. Maar de meeste testen positief 12 dan DPO geloof ik. Dat zou de 29 of 30ste zijn dan.