Balen meis mijn temp zakte vorige keer ook tot 36.8 en toen duivels. Dag daarna was de temp pas echt gezakt. Hopelijk snel een blijvende hoge temperatuur!!
Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen maar zag zo geen andere pagina om dit te delen, sorry als het fout is . Heeft FF het goed? Is voor mij eerste keer tempen, en ik weet dat ik te laat ben begonnen. FF heeft nu mijn eisprong op cd12 gezet maar zou het ook niet cd16 kunnen zijn?
Je piek was de 24e, dat betekent dat je eisprong de 25e of 26e is. Je temp stijgt dus pas voor het eerst op de 26e of 27e
Bedankt! Scheelt nog al of ik nu al 7dpo ben of pas 3 of 2 . Ik ga nu nog maar gewoon uit van mijn normale cyclus van 28 dagen en volgende maand gewoon vanaf dag 1 beginnen met testen.
Ja je bent zeker geen 7 dpo En met een eisprong op cd 17 en een lf van 11 dagen zit je ook mooi op een cyclus van 28 dagen
Vaag streepje 10.0 voor mij ... vandaag 8 dpo. Omdat ik altijd vaag test op 6 dpo dezelfde test gedaan bleef wit, ook de dag nadien geen indroger. Nu na 10-15 min (aflezen mag tot 30 min) weer dit. Ik hou het op negatief maar morgen toch eens met een predictor testen.
Jaaaaa dames hij is gestegen ik ga op het wachtbankje. Dit is mijn tweede keer temperaturen. Wanneer komt het kruis of moet ik dat zelf doen aangezien ik geen vip heb? Eerste keer had je vip toch dat had ik ergens gelezen en aangezien dit de tweede keer is. De vorige keer stond er namelijk al een kruis en d hoeveel dpo volgens mij.
Hij is weer mooi gestegen! Of het hoopvol is durf ik niet te zeggen. Elke maand ben ik hoopvol en dan keldert hij weer voor of tijdens Nod. Ik duim in elk geval voor je!
Spannend @noukie 1992 !! 8 dpo is wel vroeg, maar ik zie het 2e streepje, ben benieuwd naar de predictor morgen!
Hi dames, vraagje, wanneer maakt FF er een streep van bij je eisprong in je kaartje? Is voor het eerst dat ik ff gebruik en zondag mijn ei gehad, met netjes verhoging sinds gister, maar nog geen streep zoals ik bij de rest zie?