Ooh okay. Tja en nu ... je kan niks anders doen dan afwachten en doortempen om te kijken wat je temperatuur doet.
Ik ben fan van de dipsticks van sensitest. Kan je goed tegen elkaar leggen zodat je duidelijk het verloop ziet
Oh echt. Eerste keer dat ik ze gebruik en wist niet dat ze anders echt wit zijn. Dacht dat je altijd wel een streep kreeg.
Misschien sommige mensen wel, ik niet hoor heb aantal dagen voor lh piek gewoon hartstikke witte testen
Jaa spannende dagen gelukkig vanaf morgen weer werken dus dan wat afleiding gaan de dagen ook wat sneller!
Oke ik had dus nu deze.... maar ovulatietesten zijn nieuw voor mij. Ik heb dus keurig 2.5 uur van te voren voor het laatst gedronken. Maar bedacht me dat ik wel een uur van te voren nog heb geplast. Is de uitslag dan nog wel betrouwbaar.
Jep zoals ik gister al zei bij zo'n streepje die je toen had volgt bij mij altijd niet lang erna de piek je bent precies op tijd gaan testen. Hopelijk binnen paar dagen ook je temp stijging
Deze is van vandaag dus piek is zo te zien geweest. Temperatuur was vanmorgen 0.1 hoger dan de afgelopen dagen dus ben benieuwd naar morgen. Ik heb nu wel de banner maar niet de link naar mijn kaartje. Hoe doe ik die erbij?
Bij mij lukte het door op de banner te klikken in FF en dan customize en dan share en dan die link in het foto vakje plakken bij de bewerktool hier op het forum. De eerste dag stond er toen "chart not updates" maar de dag erna deed alles het ineens vanzelf. En je hebt zo te lezen net als ik een late eisprong gehad dan! Maar ik had wel een normale cyclus lengte, met korte lf dus.