Geen idee wat het kan zijn. Maar het kan ook makkelijk niks zijn omdat hij vorige maand ook op 12 dpo van 36.8 naar 37.0 ging en je toch ongi werd die dag. Mocht het een late innesteling zijn geweest dan was je te vroeg met testen, want dan ga je morgen/overmorgen pas iets zien op een vroege test. Ik duim dat het iets moois betekent.
@noukie 1992 slaap je nu nog ben benieuwd.. Mijn kansen zijn wel verkeken helaas had nog hoop dattie vandaag nog zou stijgen maar nee.
Nou het kan nog, toch? Nou ik weet het niet meer hoor, sinds gisteren knallende hoofdpijn, vannacht slecht geslapen, vroeg wakker en deze ochtend opnieuw hoofdpijn. Er staan blauwe aders op men borsten. Men baarmoedermond zit, hoog en potdicht naar achter gekanteld wanneer die bij mijn ongi erg laag en open gaat de dag voordien al. Ik heb een testje gewaagd maar daar is niets overtuigend op te zien, dan zie ik weer wat dan weer niet dus het zal vast een schaduwlijntje zijn ofzo.. ik twijfel om zo nogmaals met 2e urine te testen
O ik ga echt zo keihard voor je duimen!!!!! Klinkt toch echt wel hoopvol ♡ Nahja mijn temp is al 3 dagen aan het dalen dus verwacht niet dat ik dan ineens zwanger ben. Maar wie weet. Ik voel me verder ook gewoon normaal. Wel zeer weinig pms klachten maar kan ook door de vitex komen. Die ben ik juist daarvoor gaan slikken want werd er beetje knetter van
He... wat balen!!! Had echt zo'n goede hoop voor je kwam speciaal even kijken op het forum voor nieuws... je geduld wordt echt alweer op de proef gesteld he... Ik had vanochtend ineens wat hogere temp maar de verleiding om gelijk te testen weerstaan... heb dan gelijk hoop maar wil realistisch blijven dat zelfs al zou het alsnog zo zijn nu testen toch waarschijnlijk nog niks laat zien. Blijft toch altijd spannend he... had overigens ook echt mega gevoelige tepels maar dat heb ik zowel soms met pms als bij vroege hcg aanmaak....
Absoluut niet meer verwacht maar na de hoge temp vanmorgen toch weer getest en zie een 2e streepje ♡ heb er nog geen gevoel bij, vind het nog te spannend na alles...
Ik zie idd ook iets. Kan er helaas geen kleur in ontdekken, maar dat kan ook door het uploaden komen.
Tis nog echt een tuurstreepje indd wel zelfde kleur hoor gewoon licht roze. Maar ben met 12dpo ook meer donkere gewend. Dus afwachten...
Heeft het nog zin om met temperaturen deze ronde te beginnen als ik niet op cyclusdag 1 ben begonnen? Ik zag laatst een reclame voorbij komen van daysy cyclus tracker, iemand hiermee bekend en of het door eventueel huisarts en ziekenhuis wordt meegenomen of alleen rectaal?
Op welke cyclusdag zit je nu?? Daysy tracker zegt me niks. Als je wil temperaturen is alleen rectaal (en vaginaal) een betrouwbare methode om dit te doen.