Het is vandaag en in denk aan je en hoop voor je. Laat je het ons weten? Test ze Edit: wellicht wat overenthousiast om 08:00uur s ochtends haha. Sorry ik ben gewoon echt onwijs benieuwd voor je
Sorry dames voor het in spanning houden, vrijdag is mijn vrije dag en wordt er wat langer geslapen Helaas een negatieve test deze ochtend op 11 dpo dus mijn verwachting zijn plots in mijn schoenen gekelderd
Balen ik snap het gevoel, maar zoals al is gezegd, het kan nog! Hier de testen ook negatief, inmiddels 13 dpo en verwacht dan ook morgen gwn ongi te worden. Maar weer op naar de volgende ronde..
Hoe zeker weet je dat je ei op cd 15 is geweest? FF is ook niet zeker namelijk. Zelf zou ik, met de weinige info die je in FF heb staan, gokken op je eisprong op cd12. Cd15 de gele lichaamdip en dat je nu op 9 dpo zit. Ik ben benieuwd hoe @RoGiJuLi het ziet
Ik vind hem lastig, ik kan me goed vinden in jouw beredenering ... maar op zich maakt het niet zoveel meer uit want ze is zwanger
Mijn kaartje tot nu toe hij lijkt tot zover het kan op mijn vorige temperatuurkaartje (vorige keer pas op de dag van toevallig mijn eisprong begonnen met temperaturen) Kleine stapjes omhoog. Ben zo benieuwd hoe het verder gaat, is het al morgen?
Haha duurt dat wachtbankje lang @Aapie88 ? Hier ei geweest ik twijfel alleen of het echt op dag 15 was of dag 16, misschien in de nacht ofzo. Temo blijft iig duidelijk hoger dan vorige cyclus. Temp nu ook op een andere tijdstip en merk dat het plaatje nu een stuk stabieler lijkt. Kind kom blijkbaar bijna altijd tussen 4-5 dus ik temp dan, ipv in de ochtend. Heb ik toch aardig wat slaap uren erop zitten al
Zwangerschapsdementie hiero... Ik had het ook wel gelezen bedenk ik me nu Maar goed, ik vind haar test voor 11 dpo best donker.
Hoi allemaal! Wie zou hier eens naar willen kijken? Cd 18 positieve ovutest, ook de cb een smiley. Cd 19 ook nog een smiley, maar ff zet ei op cd 18. Ik temp elke dag rectaal, zelfde tijd, evenveel slaap en gelijk na het wakker worden. Heeft ff gelijk of niet?