Hee hee, Klopt het kruis wat FF zegt? Vorige ronde cd21 eisprong (na MA) en de ronde dat ik zwanger raakte cd20. Vind het gek dat m’n temp weer gezakt is? Maar had wel symptomen van ei. Geen ovutest gebruikt deze ronde.
Als het je ei was dan was hij op cd 21. Of hij idd geweest is zal de temp van de komende dagen moeten uitwijzen. De tempstijging kan ook door een lh piek komen. Dan is je ei vandaag of morgen en ook dat zal je dan aan je temp gaan zien de komende dagen.
Thanks! Heb vandaag 0 symptomen van ei, cervixslijm is ook echt dik en wit dus ik gok dat ie al geweest is. We wachten even af
Ik las ook wat over een fallback rise. Zou dat kunnen denk je? Gezien dat altijd op 2DPO gebeurd en mijn ei ws cd21 was.
Helaas is m’n temp laag vandaag, 36.4. Heb nogal wat stress gehad door de vliegangst die ik heb, dus ik kan er denk ik vanuit gaan dat eisprong daardoor later is? Wel heel rot dit pff.
Jaaa zo vervelend! Ook nog geen enkel teken datie eraan komt. Over 3 dagen naar huis, zal je zien dat ie er dan zo is
Zou iemand mee willen kijken op mijn kaartje? Ik heb hier jaren geleden eerder een account gehad, maar kwam er niet meer op. Vandaar nu een nieuw account. Gezien de daling van mijn temperatuur en negatieve test verwacht ik dat morgen mijn menstruatie doorzet. Ik vraag me alleen wel af of de dag van eisprong dan wel klopt? Normaal is mijn lf 14 of 15 dagen. Deze maand heb ik weinig rekbaar slijm gehad, wat ik normaal wel veel heb. Alleen cd13 een dikke klodder en verder bijna niet. Iig niet zo erg dat het er uit kwam om het zo even te zeggen. Als ik dit weghaal in ff geeft hij een doorgetrokken kruis. Cd14 in de avond had ik een positieve clearblue ovulatietest en cd15 en cd16 in de ochtend ook nog positief. Ik probeer zwanger te worden dmv een donor dus het komt wel redelijk nauw qua timing.
Zoals ik het zie staat je eisprong zo wel goed. En het kan ook goed zijn dat je menstruatie pas doorbreekt als je al 2 dagen een lage temp hebt en dan kom je ook aan de 14 dagen lf. Voor wat betreft de donor. Ik ziedat je nu op cd 13 en op cd 16 hebt geinsemineerd. Nu weet ik niet hoe laat dag 16 de inseminatie was, maar als dat pas savonds was, dan bestaat de kams dat je net te laat was. Ik zou daarom proberen op de 1e of 2e positieve test te insemineren. Als je een regelmatige cyclus hebt, dan zou je dat van te voren een beetje kunnen inschatten en doorgeven aan de donor zodat hij er rekening mee kan houden in zijn planning.
Dankjewel voor je reactie! Normaal is mijn eisprong eigenlijk bijna altijd dag 15. De planning was nu ook cd13 en cd15, hij is alleen afhankelijk van OV en er waren weer is wat problemen met het OV Dus halverwege kon hij niet meer verder en is de volgende dag gekomen, dit was wel in de middag. Even uitgaande van een eisprong op cd15 wat zou je dan adviseren qua dagen van inseminatie? Vind het allemaal wel lastig. Heb met mijn ex 4 jaar geprobeerd zwanger te raken en in de mmm gezeten (geen oorzaak gevonden) zonder succes. En ruim 2 jaar terug geheel onverwachts zwanger geraakt. Dus ik weet dat het dus wel mogelijk is, maar ben bang dat het dan weer moeilijk zal gaan En ‘het loslaten’ gaat lastig als je afhankelijk bent van een donor natuurlijk
Ik zou dan sowieso elke maand cd 14 bij je donor "vastleggen" en dan en dan evt dag 13 of 15 erbij (er vanuit gaande dat jr 2x wilt insemineren).
Ik zou voor de donor vasthouden aan dag 13 en 15. Aan de hand van je positieve ovu kan je eisprong best op dag 15 zijn geweest. Temp is niet heilig. @Haley93
Zouden jullie even mee willen kijken? Kruis van FF klopt niet. Wanneer denken jullie dat hij is geweest?
Oke kunnen jullie meekijken naar mijn kaartjes Eerst dag 9 mogelijk ovulatie, dan dag 10, dan dag 11, dan dag 12, en dan vul ik mijn licht rose bloedverlies in van gister en vandaag als spotting en dan weer naar dag 11♡ Ovulatie test wo do vr za met hele lichte streep dus geen lh piek en als ik nu kijk lijkt die van wo misschien met een ietsje donkerdere streep, niet zichtbaar op foto. Niet eerder bewust bloeding gehad, lijkt mij ovulatie bloeding.....als ik nu dag 11 aanhou als ovulatie, dan dag 14 en 15 licht rose afvegen en vanmorgen licht rood. Zelf mooie temperatuur stijging vind ik. Heel erg benieuwd naar jou visie, dankjewel! Liefs thamar