temperatuur zakt niet bij mijn mensturatie

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pearll, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    zoals de titel al luidt, mijn temperatuur blijft het zelfde bij mijn mensturatie,ik heb dit nu al meerdere malen meegemaakt.
    mijn temperatuur blijft 36.9 en zelfs vandaag op dag 2 van mijn menstruatie naar 37 gegaan!
    ik snap er niets van, na een paar dagen menstruatie ongeveer 5 gaat hij meestal pas omlaag. Voor mijn mensturatie heb ik ook een paar dagen spotting gehad.
    Mijn menstruatie begon op dag 8dpo en mijn eisprong was pas op dag 25 van mijn cyclus. Mijn lf fase is denk ik 8 want dat had ik vorige maand ook. Ik heb niet echt het idee dat het om een innestelings bloeding gaat. Vorige cyclus had ik een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid maar die was negatief. Hoe kan dit en wie heeft dit ook wel eens gehad?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee (misschien 1 dag na nod maar niet meer), maar als je bij het topic kijkt van "algemene temp kaartjes deel 5" dan zie je dat mamavanj dit toevallig deze maand ook heeft zonder enige reden.
    Als jij dat vaker hebt, kan het zijn dat het gewoon bij je lichaam hoort natuurlijk, maar vreemd is het wel.
    Heb je misschien een link naar een kaartje dat we mee kunnen kijken? Ook naar je lf etc? Want de lengte van je cyclussen izien er wel mooi uit.

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Je hebt het vaker zeg je, niets gaat altijd volgens het boekje. Ik denk dat het gewoon bij jou lichaam hoort.

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    jaa ik denk het inderdaad ook dat het bij me hoort.
    ik had zelf ook nog wel een soort van theorie dat mijn progestron te laag is en dat de eerste dagen dus een soort spotting zijn en als de temperatuur omlaag gaat dat het dan pas het begin van mijn mensturatie is, want om nou een menstruatie van 12 dagen te hebben is ook best lang! dus ik denk zelf dat ik 5 dagen spotting heb en dan 5 dagen mensturatie en dan 2 dagen weinig dus weer soort van spotting.

zoals je ziet in mijn kaartje heb ik nu aan het einde van mijn cyclus spotting genoteerd en als je aan het begin van mijn cyclus ziet had ik het nog bij deze cyclus gerekend maar je ziet dat begin van mijn cyclus de temperatuur gelijk is als na mijn eisprong dat klopt dus niet dus nu pak ik mijn mensturatie pas als mijn temperatuur omlaag gaat. Denken jullie dat ik zo ook goed zit?

Bijgevoegde bestanden:

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    FF zegt dat spotting bloedverlies is waar je geen verbandje voor nodig hebt. Als je wel een verbandje nodig hebt, dan moet je het onder menstruatie rekenen (L).

6. kimmie3103

1 nov 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dit de vorige maand ook gehad. ik dacht dat ik mijn menstruatie had gehad, maar 8 dagen later begon het weer. toch maar eens een testje tegenaan gegooid en jawel hoor een positieve zw test. was erg raar want vlak voor die "menstruatie" had ik ook een test gedaan maar die was negatief. helaas is het bij mij wel geƫindigd in een mk

Deel Deze Pagina