Hoi Meiden, Ons topic was gesloten dus heb maar weer een nieuwe geopend! Hier alles oke met iedereen?? Met ons wel hier hoor. Ben weer aan het werk en het valt me alles mee. Het is goed te combineren. Met C dr heupen is alles goed, en ik ben inmiddels in mijn 2e cyclus beland. Volgende week ga ik met haar eerste hapje beginnen! echt superleuk! doe eerst via het flesje wat bambix en dan over een weekie met een lepeltje ofzo. Hoop snel weer wat van jullie te horen! dikke kus.
Hey Seppie, Leuk dat je onze topic nieuw leven wilt inblazen.. Erg fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie.. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de eerste hapjes .. haha.. zal wel knoeien worden.. maar wel leuk Fijn dat de heupjes goed zijn. Bij Jenna gaan ze bij 3 maanden ook foto's maken van de heupjes (ivm familiare belasting) JIj bent al aan het werk.. maar ik mag ook al bijna .. helaas.. nog 2,5 week en dan begin ik ook weer... heb er eigenlijk nog geen zin in... Ongi: hier twijfelde ik of ik met 5-6 weken na de bevalling ongi was.. Maar ik denk het niet... namelijk daarna niets meer gezien.. Maar ik geef ook borstvoeding, dus dat kan nog wel ff uitblijven.. Verder gaat hier alles goed.. Jenna is erg tevreden, drinkt goed, groeit goed Ben ook wel benieuwd hoe het met de rest is... Liefs Lauw