temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

:) Hihi, ik heb er vanmorgen een kussen ondergestopt! Tja je moet iets. Charmant of niet. Onze dagen zijn momenteel lang en vermoeiend, de zin om te klussen is er uit. Vanmorgen mijn temperatuur opgenomen om 5.30. Chips, nog laag. Mijn mannetje moet er om 5.45 uit. Mooi niet dus, eerst nog een kunstje......Morgen moet de temperatuur omhoog zijn van hem, hij heeft het gehad. Ik ook, maar dat is voor mij makkelijker.....wake me when you're done.....laat me eigenlijk maar liever slapen. Bwah, da's mean. Pffff...... ;)

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Misschien kunnen jullie het meteen na werk of eten doen. Dan zijn jullie misschien nog een beetje fit. Ik zou nog een paar daagjes proberen vol te houden....totdat je ei gedetecteerd is...dan heeft ie vrij ;)

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Lief dat je meedenkt Elvira. Helaas geen optie door de week.
    Hier zijn planning voor vandaag.
    6.30 > naar zijn werk.
    Rond 18.30 thuis....dan moet hij ook bij de kapper zijn. Dat is bij de kappersschool dus dat duurt en duurt.....
    om 20.00 sporten
    Wanneer hij wil eten...?????? Geen idee.
    Sporten is ook niet naast de deur dus tussen 24.00-00.30 thuis. Morgen om 5.45 weer op. En dit is eigenlijk nog een "vrije dag" :confused:

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    :confused: Pffff dat zit niet mee dan! Tja, dan is idd alleen 's morgens de optie...peoh poeh....Maarre, misschien kun je 'm vertellen dat klussen ook sporten is ;) ...dan kan het om 20 uur :)

5. Annelies

Annelies Niet meer actief

@ elfje: balen meid!
    @elvira: ik blijf voor je duimen hoor! er is nog hoop

hier mijn kaartje: ik snap er niks meer van: niet echt een duidelijk tempverhoging en toch zet ff mijn eisprong ineens 6 dagen verderop met een dik rood kruis?? zucht
    ik weet dat het een beetje voorbarig is maar ik heb het gevoel dat het weer niks is geworden deze ronde :(
    en mn banner knal ik er ook af... er is geen pijl op te trekken bij mij...

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hmmm verwarrend zeg Annelies :( Ik zou eerder denken dag 12 en de 2de dip innesteling. Ben even vergeten te kijken of je ook afscheiding hebt ingevuld...Kun je adh daarvan niet zelf inschatten wanneer het was? Misschien is het dan wat om een ronde ovutesten te nemen icm tempen...
    Verder balen dat je er al geen goed gevoel bij hebt. Ik heb dat ook meestal vrij snel; niet leuk :cry: Ik duim voor je dat het toch nog een happy end krijgt deze maand ;)

Baal zelf ook stevig van het wachten. Dit is nu de 3de cyclus die raar aan't doen is :( Voorheen altijd cyclus van 27-28 dagen en ei op dag 14-15 (denk ik en sommige weet ik...) 2 rondes geleden ei op dag 14 (goed dus) en ineens cyclus van maar 24 dagen :confused: , vorige ronde ei op dag 11 :confused: en cyclus weer wat meer in de richting; 26 dagen. Dit keer ei op dag 16 en cyclus van ? dagen. Heb ik dus ook nog noot gehad, een cyclus van meer dan 28 dagen...Pffff waarom niet gewoon normaal :(

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hij wil toch afvallen, vindt zichzelf te dik. (2 meter en 95 kg) Klussen schijnt de meest kalorieverslindende bezigheid te zijn!!!! Dus 's morgens klussen en 's avonds nog es een keer sporten.....
    Overigens denk ik dat ik mijn ei gisteren al gehad heb maar dat weet hij niet ;) Even het zekere voor het onzekere nemen. 8)

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    @Katootje; hihihi slimme zet :) Dat lijkt mij ook kunnen idd, ei gisteren al...dacht ik straks al toen ik je kaartje zag....Ssssjjjjt nog even niet tegen je ventje vertellen ;) Zo slim ben ik ook al geworden :D

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    1x klussen staat gelijk aan 7km. hardlopen :D sinds ik mijn mannetje ken is hij al 30 kg lichter ( en wie zegt dat sex geen topsport is hahahahha)

10. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Mooi!!!! Wat zal ik hem laten lopen. :) :) :) Dat ei komt voorlopig nog niet! ;)

11. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé dat ziet er toch een goeie temp uit Elvira ! Als vandaag je NOD is... of vergis ik me nu ?

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey Stien...vandaag is idd mijn NOD uitgaande van 28 dagen (tot nu toe het langst). Maar aangezien mijn ei dit keer pas op dag 16 was, ga ik ervan uit dat mijn NOD ook later is. Morgen of zo. Denk dat ie morgen wel verder zal dalen...
    Hoe gaat die bij jou, alweer aan de klus? XXX

13. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    wat is het verschil tussen een dicht en een open bolletje bij ff?

liefs lorfiedal

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nee Elvira ben nog nt ad klus ...nog een dagje of 2 denk ik en dan kunnen we er weer tegenaan ! Mag morgen op kraambezoek joepieeeee !! Kijk er al naar vooruit ! Weet al zeker dat ik het kleintje es mag vasthouden !! :D
    Lorfiedal een open rondje is dat je op een later tijdstip tempte als anders, een gesloten rondje is je normale tijdstip van tempen ! ;) xxx

15. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    @ ElviraR: ik zal idd die tijden eens wijzigen, kijken of dat wat verandert aan mijn kaartje.

@ Asjuh: zit zelf ook tussen dag 13 en 17 te denken. Mijn cyclus is gemiddeld 29 dagen (varierend van 26 tot en met 31 dagen).

16. marjan72

marjan72 Actief lid

3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Dit is mijn recept (voor de geïnteresserden):
    Temperaturen. ovulatietesten, om de dag klussen tot een paar dagen posotieve ovu test en het doorslaggevende ingredient: Op z´n hondjes! Echt het werkt! Wij hebben het 10 rondes in de missionarishouding geprobeerd zonder scuc6 en de 11de ronde op deze manier en BINGO!

Voor de meiden die nu zwanger zijn±

Ontzettend gefeliciteerd en wat fijn om hier weer eens wat positieve berichten te lezen.

Elvira: kom op meid, jij ook even

en

Stientje jij al helemaal, dat heeft nu lang genoeg geduurt hoor, kom op meid!

Ik hoop dat jullie iets aan mijn recept hebben, veel plezier er mee in elk geval :oops:

Liefs Marjolein

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje Marjolein ! Lief dat je ons nt vergeet ! :D Hier blijven we nog even op de ongibank zitten...heb al alles van je lijstje geprobeerd Marjolein, enkel de ovutesten.. omdat ik dr de gyn al weet wanneer me eitje steeds ong is... dus denk steeds dat we er nt ver naast kn schieten :) Kn enkel hopen dat de lange hete zomer het 'm gaat doen ! ;)
    Alles met jou ok meidje met jou ? Je gaat al snel hoor !

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij hardlopen 7km/uur (30 min) verbrand je 251 kcal, met sex verbrand je in diezelfde tijd 75 kcal. Ik zou dus nog maar een rondje hardlopen als je echt af wilt vallen. Wil je écht snel calorieën verbranden, ga dan trampoline springen, dat is de meest arbeidsintensieve sport en helaas is sex (als sport) echt de minst arbeidsintensiev sport. Bovendien houdt de gemiddelde Nederlandse man het ook maar 22 minuten vol.

19. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Haha mijn man(netje) op de trampoline. Dan staat hier de hele stad op zijn kop als ze dat lange eind steeds de lucht in zien gaan.

Mijn broer zei een tijd terug nog: "als hij van een flat afspringt raken zijn voeten de grond al voor z'n koppie over de rand is." :) :) :) Niet dat daar plannen toe zijn.

Ff denken waar ik meer plezier van heb....mijn mannetje aan het hardlopen...trampoline springen of klussen....

Ik weet het al.... ;)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, het ligt er aan wat je doel is. Als je zwanger wilt worden lijkt klussen me een goed idee, als je kilo's kwijt wil raken zou ik voor de trampoline kiezen en tijdens de zoveelste depressie van het maar niet lukken van al onze pogingen zou ik gaan hardlopen, want dat produceerd endorfine en daar worden we allemaal weer high van ;)

Deel Deze Pagina