@Dreamy, mooi stijging meid!! houden zo! @Paprika, op 16 DPO zo'n mooie temp!! TESTEN meid!! @Elvira, klussen meid!! hopelijk heeft de paragnoste gelijk en is het idd een vroeg ei!! ik hoop het voor je! @SandraK, ik zie geen dip hoor! ik zie een stijging!!
Mooi zo dreamy, dat ziet er goed uit meid!!!! Ja, ik ga ook maar eens de zoekfunctie raadplegen vandaag....
Dan ben je niet echt goed wakker meis.... Ik zie een temp op dag 21 van 36.9 en op dag 22 een temp van 36.6.......das bij mij een daling? Of klop ik nou ff niet?
het kaartje dat ik zie loopt maar tot dag 19, er zal iets niet goed gegaan zijn dan! maar ik zie echt een ander kaartje!
Ow jeetje...war vreemd...want Dreamy zag het wel...die gaf er ook antwoord op...wat raar! Ik ga hem ff opnieuw doen....
Dit is echt raar.....ikzelf zie het kaartje wel goed, hij staat ook goed in photobucket, maar ga ik hem nou opnieuw uploaden van mijn pc geeft ie inderdaad maar tot dag 19.... Terwijl ik op mijn pc gewoon tot dag 22 zie...heel vreemd.... Maar hier is ie nog een keertje....hopen dat ie er nu wel compleet staat?
nou zie ik je kaartje ook!!! een innesteling kan toch tussen de 5 en 10 dagen zijn?? en je temzit nog steeds boven je coverline dus ik denk(hoop) dat ie morgen weer omhoog gaat hoor!! zal even voor je blazen meid!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Goeie morgen dames, @paprika: TESTEN!!! Ziet er echt goed uit meis!!!! @sandra, dit kan idd een innestelingsdipje zijn. De dames die nog moeten klussen: Veel plezier en doe je best Ik blijf wel akelig eng stabiel, dat zie je ook niet zo vaak.....
Tja Neeltje, ik zag bij mijn vorige kaartjes ook een paar keer zo'n dip op die dag....dus het zegt niks... En is het niet zo dat een innesteldip juist onder de lijn komt? Of niet?
dat hoeft helemaal niet hoor, kijk maar bij de zwangere kaartjes, de meeste komen zelfs niet onder de coverline!!