ik hoop het ook voor je meid!! mijn duimen draaien non stop!!! (ook voor de andere dames natuurlijk!!!)
Kun je de spanning nog een beetje aan?? Ik duim voor je en ik hoop dat ik je dan snel mag volgen. Als ik me zo blijf voelen als ik me nu voel, dan gaat er zondag of maandag ook ff een testje tegenaan, heb nog een paar dipsticks liggen!!
Ik was van plan om zondag te gaan testen, maar als ik nu pas een innesteling zou hebben dan is dat wel een beetje te vroeg om te testen denk ik...
Goeiemorgen dames Sandra wie weet een dipje..ik hoop het voor je meis dat die weer flink de lucht in schiet Paprika ik zou er ook een testje tegenaan gooien...heel veel succes Dreamy jou temp gaat ook mooi de lucht in he Elviera ik hoop dat het een vroeg ei is..je weet wat je nu moet doen he heel veel succes Patje dat ziet er ook heel goed uit heel stabiel...voor jou begin ik ook al te duimen Hier nog steeds geen ei en daar baal ik zo van he :x maximaal was dag 18 en nou door die stomme antibiotica zucht de ontsteking was ook nog niet weg maar ik wou absoluut geen nieuwe kuur meer heb nou pilletjes op homopatische basis want dit is kl@te... Voor de rest allemaal TOI TOI TOi groetjes liselotje [/url][/img]
He wat jammer Liselotje...ik kan me voorstellen dat je loopt te balen. Hopelijk moet je ei gewoon nog komen....
Idd een beetj een vaag kaartje, maar wie weet komt je ei nog, maar kan ie niet op dag 21 geweest zijn?? Na zo'n daling zou je zeggen dat ie geweest is!! Succes iig. gr patje.
Goedemorgen Allemaal, Paprika testen!! ziet er goed uit !! Patje jou lijn blijft ook mooi hoog, ziet er heel goed uit!! Duim voor jullie allemaal! Balen liselotje dat je nog steeds geen ei hebt gehad.. Hier mijn kaartje weer een keer Nog steeds hoog mijn temp.. liefs Shannen
@shannen, we kunnen samen aftellen!! Ik zit ook op dag 7 na ovulatie. Spannend! Jij hebt een mooie temp daling na 4 dagen, kan dus een innesteling zijn.
Ja patje samen aftellen!! Echt Spannend!! Dat zeiden er al meer, dat het een innesteling kan zijn... Ik hoop dat we allebei heel goed nieuws hebben straks.. liefs Shannen
Ik snap er helemaal niets meer van. Mijn temperatuur zakt pas als ik ongi ben. Het hele kaartje is al een groot vraagteken. Temperatuur is voor mij erg laag. Mijn verstand zegt steeds: nee! Maar waarom steeds die ongi pijn. Al vanaf Zaterdag, da's wel heel vroeg. Ik ben met vlagen aan de diaree , heb ik vaker als ik net ongi ben????? En die vieze steekjes in mijn buik. En misselijk...en duizelig....ik ben natuurlijk wel aan vakantie toe... ! We gaan Zaterdag, Maandag is mijn NOD. Dus de laatste dagen wordt er niet getemt. alleen daarvan krijg ik al buikpijn. Zucht, zucht...mopper, mopper, sputter.... let maar niet op mij. Gaat wel weer over.....
@ katootje, ga je er nog een testje aan wagen voordat je weg gaat of neem je ze mee op vak?? Erg he die spanning??
Paprika; wauw!! Gooi er een test tegenaan joh! Liselot; balen zeg! Maar ik dacht ook aan dag 21.... Patje; mooi stabiel! Ook de rest van de kaartjes zagen er goed uit tot nu toe. Ik blijf duimen! En tuurlijk ga ik ook klussen Heb vanaf vandaag ook ff getempt. Kijken of ik mijn ei gespot krijg....
@patje. Ik wil eigenlijk niet eerder testen dan wanneer ik echt overtijd ben. Of de temperatuur moet echt flink gaan stijgen. Das ja...er zal wel een test meegaan....die waarschijnlijk niet gebruikt zal hoeven te worden...
@katootje, spannend hoor, ik zal voor je duimen en dat je met heel goed nieuws weer thuis mag komen. Fijne vakantie alvast.
Ik heb nu toch iets raars bij FF. Wil ik via het menu bij cycles een nieuwe kaart aanmaken, geeft ie me alleen een blanco vak als ik op cycles ga staan. Geen opties dus. Gisteren kreeg ik dat nog wel. Nu zie ik soms in een flits de kopjes die erbij horen en dan meteen weer een blanco vak
@patje. Ik hoop dat er heeeeeel veel meiden zwanger van vakantie thuiskomen. Hebben ze wel verdiend! @Elvira....ze komen in een flits voorbij...???verbinding wel goed?