Potverdikkie zeg :x Vast te vroeg getest Elfje...het moet gewoon goedkomen!! Natas...ik snap je helemaal. Ik denk bij die berichtjes ook wel vaak...WAAROM bij mij zo moeilijk??? Maar ja, kan er toch niks aan veranderen, dus probeer de komende maandjes maar te vertrouwen op mijn paragnoste en de posi pendeltjes..... Suc6 weer meis...mijn ei zal wel bij 't jouwe in de buurt zitten. Hoop voor 1 keer op een extreem vroeg ei, want rekken tot dag 14 ga ik niet redden gezien de eggwhite afscheiding die ik gisteren al had....
Elfje, misschien nog even een paar dagen wachten? als hij zo hoog blijft!! Elvira, idd we kunnen er niets aan doen. Ik hoop dat je eitje dan heel vroeg komt en dat jullie het kunnen benutten. Dikke kus natas
thanx meiden... ik wacht inderdaad nog even af.... misschien van het weekend nog eens, als het dan nog nodig is... liefs elfje
elfje ik heb gister getest...ook negatief.... Maar, nog geen ...dus dr is nog hoop... ... Zal voor je duimen!!! fay
@elfje, je temp ziet er goed uit, nu nog ff zo houden. @fay, jammer van je nega test, hoop dat je dit weekend posi test!!
elfje;...Ik denk zaterdag..(als ik dan nog niet ongie ben).. Spannend he!!!... Mijn mannetje is nu helemaal op van de zenuwen, belde net nog, met de vraag; enne ben je al ongie??...Ikke, nee...Hij, mijn god...haha.... liefs fay
hahahaha, doet die van mij ook! smsjes met "ben je al zwanger?" hahaha hij is na de test van vanochtend dan ook nogsteeds heilig van overtuigd dat ik zwanger ben... gekke vent.... @patje: hoe is jou kaartje vanochtend? liefs elfje
haha, die van mij is er ook van overtuigd.. heb mijn temp deze maand ook bijgehouden...gewoon voor te kijken als ik veranderingen zie...Niet met een kaart ofzo...Voor mijn ei was mijn temp zo rond de 36.8/ 36.9...en na mijn ei 37.1/ 37.3...dus ben benieuwd of dit wat betekend... fay
@ elfje, mijn temp kaart staat een stukje terug van vanmorgen, maar ik blijf nog op 36.9, dus dat is een hoge score!!!
meiden ik wilde even kwijt dat ik dit een super gezellig topic vind. ik zat eerst bij nod topic maar deze vind ik echt super. veel reacties ook van iedereen en iedereen leeft mee met elkaar. leuk. ik hoop op een hoop zwangeren deze maand.
Oh meiden, wat maken sommigen het spannend!!!! @Katootje, ik denk dat je inderdaad weet wat ik voel... @lorfiedal, fijn dat het hier zo naar je zin hebt meis... @ Elfje, Patje en Fay....dat ziet er goed uit.....ik ga alvast een beetje juichen hoor... @Elvira, ik hoop ook dat je een vroeg ei zult hebben!!! Ik heb vandaag weer zo'n heel licht kramperig gevoel onderin mijn buik, voelt eigenlijk net als op dag 15 toen waarschijnlijk mijn eitje was. Maar ik doe mijn best om me niet al te veel mee te laten slepen.... Het kan een innesteling zijn, maar het kan ook net zo goed een vroege menstruatie zijn. Eerst maar eens kijken wat mijn temp morgen is....
ik schrok er vanmorgen ook van ik dacht dat zie ik verkeerd maar niet dus zal ik even voor je blazen voor morgen PPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Hele fijne vakantie Ana! Hoop dat het een hele goede vakantie voor jullie zal zijn! Ik ga nog niet testen hoor lieverds, kweet niet eens of ik al overtijd ben! Heb echt geen idee. FF adviseerd om het zaterdag pas te doen, en misschien ben ik voor die tijd al ongesteld! Zal in ieder geval dagelijks verslag uitbrengen hier hahaha! Voel me verder nog hetzelfde: af en toe buikpijn en pijn in mijn rug, maar vooral pijn aan m'n (.)(.) Jullie verder ook allemaal heel veel succes he! Leef echt mee met iedereen, echt erg gewoon...
Natasja ik leef met je mee hoor, ik voel en denk nl precies hetzelfde Ik lees verder de laatste tijd ook meer dan dat ik schrijf. Op dit moment zit mij eisprong er ook aan te komen ik heb al 2 dagen steken onder in mijn buik, alleen soms links en dan weer rechts, Tot gisteravond toe nog geen positieve ovulatietest maar vanmorgen is wel mijn temp flink gekelderd dus ik verwacht morgen eigenlijk wel een stijging te zien. Ook heb ik sinds gisteren "eggwhite" Dus vandaag of morgen zal ie wel springen denk ik En dan maar hopen dat het een keer raak is deze ronde.