ha ik breek ook weer effe in: Liek ik had je al gemist, maar veel klusplezier vanaaf dan heb je vast je ei nog kunnen bereiken..... Elvira: op naar dat hele vroege ei dan... Natasja: ik snap je helemaal, ik blijf duimen voor je en hoop dat het deze maand mag lukken... Eigenlijk voor alledrie van jullie natuurlijk. Ik volg jullie al zo lang en net als jullie vind ik dat het onderhand jullie tijd wel wordt.... mijn duimpjes draaien en ik blijf jullie volgen Voor alle overige meiden ook succes.... Karin
Natasja, ik begrijp je helemaal meid! Hoe lang zal het nog voor ons duren? Terwijl wij zo vreselijk ons best voor doen.... dikke knuffff hoor! Samantha, zooo wat een stijging zeg! Toppie hoor!
Ik ben een beetje erg vroeg hier...maar ik kon niet meer slapen... Dus om 4.15 mijn temp opgenomen, weer gestegen!! Nou maar hopen dat dat vroege tijdstip niet zo heel erg veel uitmaakt... Hopelijk is mijn kaartje vandaag wel in 1x goed...
Elvira jou blazen werkt goed wil je het volhouden nog even paprika hoest ie vanmorgen? zozo sandra inderdadd vroeg uit de veren
ik zie ook een andere, tot cd 15 : Succes allemaal meiden. Ik zet mijn kaartje er nog ff neit bij want vanmorgen is mijn temp weer gezakt (naar 36,5 is wel erg laag voor mij ) maar goed hopelijk dan vandaag mijn eitje en dan morgen een mooie tempstijging
je kaartje opslaan op je pc en dan via deze link uploaden en de img link kopieren en hier plakken http://tinypic.com/ kijk anders ook even op pagina 1 van dit topic als het niet duidelijk is
Hoe kan dat nou.....gaat al die tijd goed?????? Nog maar een keertje dan... Als deze wel goed is dan weet ik al wat er fout ging. Ik sla mijn kaartje steeds op op de pc onder dezelfde naam, dus zou hij het oude kaartje moeten vervangen. Daar gaat het mis denk ik.... Nu heb ik hem onder een andere naam opgeslagen....is ie nu wel goed? Ik link hem via Photobucket....
@Sandra, nu is ie goed ja!! en idd een mooie stijging meid!!!! en als je normaal een luteale fase hebt van 12/13 dagen kan je toch ook al eerder testen??? weet je al wanneer je gaat testen?
Ik ga er stiekum nog van uit dat mijn eitje ook op dag 15 kan zijn geweest. Ik was dus van plan om zondag te testen. Mijn vorige cyclus was 25 dagen en ik verwacht nu 27 dagen...dus dan zou het twee dagen voor mijn NOD zijn.... Doordat ik gister nogal ongi krampen heb gehad dacht ik dat dat misscien de innesteling zou zijn? En dan is het nog veel te vroeg om te testen toch? Ppppfff...ik begin het nu toch wel spannend te vinden hoor.... Kijk, in mei had ik ook zo'n daling en stijging weer....alleen kwam die toen onder de rode lijn....
@Sandra, in mei is wel maar weinig gestegen helemaal vergeleken met nu!!! en ik had vanaf ruim een week voor mijn nod krampen en steken in m'n buik zelfs hele pijnlijke en gemene! en die zijn pas met 7 weken weg gegaan, dus dat hoeft ook niets te zeggen hoor. succes meid
Goeie morgen dames, @sandra, ziet er goed uit, houden zo!! Ik heb weer 36.9!! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt dat ie zo stabiel is.
Goedemorgen Allemaal, Patje, ziet er goed uit, echt stabiel zeg... Hier is mijn temp iets gestegen zelfs, ik vind het nu toch wel heel erg spannend worden.. Liefs Shannen