Ik ben overtuigd Paprika! En uiteraard ook erg benieuwd naar zaterdag..... Hoop ook dat mijn ei geweest is, dan voelt het iig niet als een verloren ronde. Bizar dat die paragnoste dan ook nog gelijk krijgt als het zo blijkt te zijn. Zij gaf vorige week woensdag (dag 1) aan dat ze al eitjes "zag"en verwachtte dat het binnen een dag of 9 zou springen Ben dus erg benieuwd of het klopt. Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als ik hetzelfde resultaat krijg dan bij jou vroeg ei 13 jr geleden Sandra...
Heel lief van je! Maar ik heb nog een lange weg te wachten....ALS mijn ei al geweest is, dan zit ik nu 1 dag erna....Pfff wordt echt lang wachten. Test zeker niet voor dag 29. Ga er wel vanuit dat mijn cyclus dit keer weer kort is, als mijn ei nu al is geweest (dag 8 ), maar toch... Ik blijf ook voor jou duimen meid! Maar volgens mij zit dat wel goed
Zou het ook voor de zekerheid maar ruim nemen voor je test hoor! Zo'n negatieve test vind ik ook altijd zo'n teleurstelling.. En wat mezelf betreft, durf er nu een klein beetje op te hopen maar dat vind ik al doodeng.. Ben echt een mietje hahaha!
Wordt voor jou ook wel eens tijd toch...ik ben ook in okt 2005 begonnen...(was wel al vanaf eind juli van de pil af) En ik durf het nu toch echt wel voor je te hopen. Kan me niet voorstellen dat je niet zwanger bent. Maar kan me die voorzichtige gedachte goed voorstellen hoor. Welke ronde is het voor jou? Op een gegeven moment geloof je niet meer echt dat het nog lukt...maar jij geeft me moed...Alleen die posi test nog!
Heey Elvira bedankt, ik hoop ook zeker dat jou pendel gelijk krijgt haha.. Paprika jou kaartje ziet er echt heel goed uit, dat moet haast goed aflopen spannend... Patje sterkte met je vader... liefs Shannen
FF kijken of het nu lukt om mijn kaartje tevoorschijn te krijgen. Heb alle stappen gevolgd. Mocht het niet lukken zou iemand mij dan uit kunnen leggen hoe ik hem van FF kan kopieren naar hier. Niet in computer taal ben een leek wat dat betreft. nee niet gelukt dus Britt
Nou, ik ben ook een leek en mij is het gelukt. Zal het simpel uitleggen. 1-sla kaartje op op je eigen pc (bijv bij mijn afbeeldingen) 2-ga naar tinypic.com. Bij bladeren kun je je opgeslagen kaartje aanklikken. Dan uploaden (knop onder bladeren aanklikken) 3- er komen 3 teksten onder elkaar te staan. De tekst met IMG ervoor kopieer je en plak je in je bericht. Suc6!
hoi hoi, hier weer even mijn kaartje! Hij blijft erg stabiel maar toch denk ik dat het voorbij is Waarom??? omdat ik puistjes krijg en pijnlijke borsten, en dat heb ik steeds als ik ongie moet worden. maja voor het zelfde geld zijn het ook zwangerschapskwaaltjes... maar ik ga me niet gek maken en ik ga er vanuit dat ik gewoon ongie ga worden! Des te minder valt het tegen. Ik zit vandaag op dag 14 na mijn ei, vorige cyclus werd ik ongi op dag 17 na mijn ei, dus nog een paar daagjes wachten...
Ben je tot de IMG link gekomen? Je kunt hem copieren door te selecteren, dan control c en in je bericht plakken met control v.... Meliske...blijft er toch nog goed uitzien. Ik duim nog een paar daagjes voor je!
dank je meiden! ik ben er weer weg van, jullie horen het morgen weer! internet is erg traag hier in het verre spanje! Tot morgen!!!!!
Nou ik ben echt een domme doos.. krijg mijn kaart gewoon niet gekopieerd bij fertilityfriend.. Nou komt nog wel blijf gewoon stug door gaan.. Meliske, ziet er toch echt goed uit!! Britt
je moet gewoon op je kaartje gaan staan en met je rechtermuisknop ( of links?? hihi, gaat automatisch) en dan kiezen opslaan als!!
ff een vraagje over dat tempen ik heb ook zo een kaartje en nu staat er een kruis zeg maar is dat op de dag dat je volgens hun een eisprong hebt gehad?