nee ben al een hele poos lid ,had voor heen ook wel een kalender maar dat stopte na een aantal dagen en vanmorgen moest ik op iets klikken en nu is die kalender er weer. het zal wel heb geen idee hoe of wat
Ik denk ei op dag 18 ipv 17 Britt, mn obv je posi ovutest! En nu wachten..... Sonja; duidelijk kaartje hoor. Denk dat FF 14 dagen na ei telt voor het "plannen"van je ongi.....Denk dat het een stippellijn is vanwege de hogere temp op dag 11. Misschien als dat een open bolletje zou zijn, dat het een dik kruis wordt.
Sonja.. Bij mij ging opeens ook mijn NOD van 20 naar 22 juli..rekent idd 14 na ovulatiedatum ElviraR..dacht ik idd ook Britt
Hoi Elvira, nog even terugkomen op je vraag: ik zit nog in ronde 7.... Ontpillen duurde ook wel effies, is toen met progestageen geloof ik opgewekt omdat ik na 60 dagen nog niet ongesteld was geworden. Dus ik bekijk het ook maar zo: eigenlijk ben ik nog niet zo lang bezig, al lijkt het al een eeuwigheid hahaha!
Wachten duurt altijd TE lang he Maar ik denk dat bij jou het wachten nu beloond wordt. Nog een paar daagjes, dan weten we het zeker....
dat gaat nooit kloppen bij mij ik zit altijd rond de 27 a 28 dagen en nooit op 32 dagen. we wachten het wel weer af wat het gaat doen de 22ste hopelijk blijven de duivels weg
Ik hou gewoon de 20ste aan..ik had 27-31-29 dus weet het zelf ook niet echt meer.. Moet toch een houvast hebben...succes met wachten Britt
hier is mijn kaartje weer: met de zelfde temp als gister 36.6 @:sandraK dat heeft dus wel geholpen dat blazen
Hoi meiden, Misschien een hele domme vraag: hoeveel dagen voordag de zakt je temperatuur? Groetjes Sjaak
Is niet bij iedereen hetzelfde. Bij mij (en de meesten volgens mij) Komen de duivels op de dag van daling. Soms wordt de daling langzaam ingezet en is het dus dag 2 of zo. Meestal BAM daling en snel daarna ongi...
Oke, Ben nml maar gaan tempen ipv iedere dag met tampon rondlopen (lukt niet altijd om vaak naar wc te gaan om te controleren). Had aan begin cyclus 2x getempt (toen 36,2 en 36,2). Gisteren en vandaag 36,96 en 36,97. Dus nog geen tampondag