temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ paprika, wat zie ik nou!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd meid!! Ik wist het, pppfff nu hoef ik niet in spanning te zitten bij de fittness. ;)
    Echt SUPER!!!!!!!!!!!

En dames, bedankt voor jullie medeleven met mijn paps, ik hoop zo dat ik volgende week goed nieuws heb en dat ie dan weer wat leuks heeft om naar uit te kijken en te leven!!

liefs patje.

2. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Paprika Gefeliciteerd meis!!

Super nieuws...

Patje fijn dat alles goed was met je vader..

liefs Shannen

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hieeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaa joehoeeeeeeeeeeee SUPER PAPRIKA!! Ik zei het toch ;) :)
    Ga snel genieten meid! We hopen je uiteraard snel te volgen ;)

Me2 :( Wat vreemd zeg; wat was de aanleiding voor je test dan?

Graag gedaan Bibi ;) Raar kaartje :( Wat doet ie als je die 2 uitschieters weghaalt? Je starttemp is ook vrij hoog trouwens? Verkouden geweest of zo? Hmmm ff afwachten nog maar...

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

paprika, wat gaaf, van harte gefeliciteerd en geniet maar lekker...

me2, zal inderdaad maar ff naar huisarts gaan, alles is natuurlijk mogelijk hè en we gaan uit van het beste

succes allemaal

Twinny

5. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    He paprika
    Gefeliciteerd :D en ga er van genieten
    SUPERRRRRRRRRRRRRRRR

Liefs Esther ;)

6. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    He allemaal! :)
    Nogmaals harstikke bedankt voor jullie felicitaties! God wat heb ik veel wakker gelegen zeg vannacht! Heb voor de zekerheid vanmorgen nog maar een test gedaan, misschien besef ik het dan beter dacht ik maar nee haha! Sandra: was denk ik 1 of 2 dagen over tijd, en heb na 2 uur m'n plas opgehouden te hebben gewoon 's middags twee testen gedaan. Die van Kruidvat was wel wat donkerder dan die andere (dipstick) die ik had! Oh dames zou jullie allemaal zo graag mee willen nemen naar de 9 maanden durende wachtruimte! Jullie verdienen het allemaal zo! Enne, jullie vinden het toch niet erg als ik hier nog een beetje rond blijf hangen he?? Zo'n gezellig zooitje hier hahaha! Nou allemaal heel veel succes in ieder geval!

Dikke kus van Paprika :D

7. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    jaja weer gestegen
    ik hoop zo dat dat nog heel lang zo blijft en hoe is het bij de andere dames???

8. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    wwwoooowww super zeg van harte meis ga lekker genieten van de komende periode!!

9. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    paprika de hoeveelste ronde was dit voor jou?

10. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Lucky number 7 Lorfiedal! En hoog houden die temp he! Zal ff voor je blazen ppffffffffffffffffffffff!

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dit was mijn temp vanmorgen.....ik ben even uitgekletst geloof ik... :cry:
    Ik dacht het gister al....zoveel zwangeren uit het groepje...daar kan ik natuurlijk niet ook nog bij zitten....
    De ongi is er nog niet maar laat vast niet lang op zich wachten....
    Ik weet nu dat ik niet meer op mijn lichaam moet gaan letten, want daar klopt dus geen hout van....het heeft me weer voor de gek gehouden....stom lijf!! :evil:

12. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahh nee Sandra... Wat kl*te! Maar zolang de duivels er niet zijn blijf ik voor je duimen meis! (en ik ken het gevoel... zoveel zwangeren al.. daar zit ik vast niet bij...)

mijn kaartje 8 dpo:

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja Dreamy, zo vrolijk als ik gister was, zo down ben ik nu... :cry:
    En als ik dan mijn buik voelde in de auto gister, dat voelde net als bij mijn eerste zwangerschap....dan laat je je toch ook meeslepen? De steekjes in mijn liezen, de krampjes maar geen ongi, de voor deze keer pijnloze borsten....ik weet het niet meer hoor....

14. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik moet inderdaad ook gaan stoppen (schreef het gisteren al) met het zoeken naar al die signalen van mijn lichaam. Mja het is wel moeilijk, het zeult de hele dag met je mee haha :) . Dus zal nog lastig worden...

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja dat is ook moeilijk....als ik zag hoe hoog mijn temp deze keer was...maar ja...we wachten het maar weer af....
    Stond bijna op het punt om gisteravond een test te doen, had ik het nou maar gedaan. Wie weet is het eitje wel bevrucht geweest maar de innesteling niet goed gegaan... Maar ja, aan de andere kant wil je dat waarschijnlijk ook niet eens weten....

16. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Op zich is het vandaag pas de 11e dpo.. is dat niet erg vroeg dan voor een definitieve daling?

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Misschien was mijn eitje wel op dag 10.....of is de fase na mijn ei gewoon te kort....
    De vorige cyclus was ook 25 dagen...dus nog 2 te gaan. Ik had er voor de zekerheid twee dagen aangeplakt omdat ik daarvoor 2x 27 dagen had...

18. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik blijf in ieder geval voor je duimen hoor!!!! KNUFF!

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee Sandra :cry: balen man! Hoop dat het nog goed komt, maar ben er ook bang voor. Niet leuk als je lijf je zo voor de gek houdt. Dat heb ik gelukkig nog niet gehad.

Dreamy; houe zo!

Mijn ei is helaas dus toch nog niet geweest...Zou ook heel vroeg zijn dag 8... Dat het nu dan maar tot dinsdag blijft zitten, want anders zijn mijn kansen al verspeeld....Maar aan mijn afscheiding te zien zal ik di niet gaan halen :cry: Weg kansronde....

20. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Patje, fijn dat alles goed is met je paps!!

@Paprika, gefeliciteerd meid!! kon ook bijna niet meer anders he!!

@Sandra, balen meid, maar ik denk ook dat het over is, of je temp moet morgen weer omhoog schieten. succes en sterkte meid

@Elvira, ik hoop toch echt niet dat je je ei gaat missen hoor!!! kom op ei van ELvira!!! BLIJF ZITTEN!!!!!

@Lorfiedal en Dreamy, ziet er goed uit meiden houden zo!! enne... er is meer dan genoeg ruimte bij de zwangere voor jullie allemaal hoor!!!!

Deel Deze Pagina