@ neeltje: Ik vind het toppie dat je hier nog steeds meeleeft! Helemaal super! @ elvira: Ook klussen buiten je vruchtbare periode kan een zwangerschap opleveren Maar als je eitje dan toch nog moet komen: laat m dan toch nog maar ffies zitten. Ik hoop het voor je meis. @ lorfidal: Mooi meis! Lekker hoog houden die handel!
Dan moeten het wel sterke zwemmers zijn, die lang kunnen overleven...Denk dat mijn ei niet lang op zich laat wachten, dus dan moeten die zwemmers toch een dag of 4 overleven...Nee, denk dat ik erg weinig kans maak dit keer. Of mijn ei moet luisteren en tot di wegblijven, dan ik dan mijn man meteen bespringen hahahaha En Neel; idd toppie! Mag best nog eens gezegd worden!
Goeie morgen dames, Zo, mijn lijf heeft er even een einde aan gemaakt aan dat stabiele kaartje . hihih. Ik had gister toen ik in bed lag erge steken in mijn rechterborst, niet echt in mijn borst maar meer aan de bovenkant zeg maar. Ik heb nooit last van mijn borsten, dus wie weet is het een goed teken. Maar ja, ik moet me ook niet gek laten maken door die dingen natuurlijk. We wachten nog braaf even. @ sandrak, balen dat je temp weer gezakt is meid.
Goedemorgen Allemaal, Sandra balen meis dat je temp gezakt is.. Patje jij ook 0.1 naar beneden bij mij ook.. Hier mijn kaartje weer.. liefs Shannen
voor Patje en Shannen: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF niet verder gaan zakken meiden die temp moet omhoog!!
We doen ons best neeltje, Ik moet alleen morgen ochtned wel een uurtje eerder temp want ik moet om 8.00 uur naar de sportschool, dus ik hoop dat dat niet veel invloed heeft..... @ shannen, heb je al kwaaltjes, of ook nog haast nergens last van!?
Ik weet dat ik hier maar bij vlagen kom en niet veel reageer, maar volg jullie wel allemaal. Dus van harte paprika! Hierbij mijn kaartje weer. Ik wordt er helemaal gek van. Mijn gemiddelde cyclussen liggen tussen 30-33 dagen, met luteale fase van ong. 10 dagen (vrij kort dus) en geloof FF ook niet dat ei op dag 20 is geweest. Ben nu dus twee dagen overtijd. Nog geen verschijnselen van op af en toe wat buikpijn/rugpijn na. Tampontest is ook schoon. Vanmorgen dan toch maar zwangerschapstest gedaan, maar negatief. GRRRRRRRRRRRRRRRR. Laat ze nu maar gewoon komen dan kan ik weer een ronde verder en aan de slag. Sorry voor het geklaag. Lfs, Maggie
Gaat lekker hier. Er zijn er nu al zoveel zwanger dat ik me maar vast op een volgende ronde ga voorbereiden. Mijn idiote kaartje weer. Morgen nog een en dan op vakantie....
Mooi kaartje hoor Katootje! Zoals ik al gisteren zei ik plaats m'n kaartje even niet want zit pas op dag 4 van de cyclus. er is dus niet veel te zien, behalve dat m'n temp rond 36,8 blijft, maar dat had ik vorige cyclus ook en m'n temp ging pas tegen dag 7 echt naar beneden.
hoi hoi, ik ben gister ongi geworden cyclus van 39 dagen dus weer iets minder, daar ben ik wel blij om. maar de andere keren vond ik het niet zo moeilijk dat ik ongi werd als nou. Maja dit was ook de eerste echte keer dat we wisten wanneer mijn ei was. Ik snap alleen niet waarom mijn temp niet zakt... hij was vanmorgen zelfs 0,1 omhoog! maja! ik denk dat ik de rest van de vakantie niet meer hier kom. De eerste 3 weken zijn nou toch niet zo indrukwekkend, dus jullie zien me na de vakantie wel weer. meiden toi toi toi!!!!
pffff heb ik weer... dag voor mijn vermoedelijke eisprong..word ik eerst om half 4 wakker.. temp van 37,7 verhoging dus.. want mijn thermometer piepte anders..ben een beetje verbrand gister.. alleen een beetje schouderbladen.. niks ergs. zou dat het kunnen zijn? Daarna werd ik om 5;45 wakker, beetje normale temp tijd.. toen was het 37,3.. en toen ik weer wakker werd om half 10 tempte ik 36,8.. ik moet die van 5"45 aanhouden, maar zal ik dan fever aangeven. Ik voelde me gister avond niet zo lekker... nu voel ik me prima..
heb even gezocht op internet en Sunburn (oftewel verbranding van de zon) kan inderdaad invloed hebben op je temp. handig wel pfff ahahahahahah precies op dit moment..
Helaas meiden, ik hoor niet bij de gelukkigen.....ik heb net toch maar een test gedaan...en die was negatief......geen vaag lijntje, helemaal niks!!! Ik zal eraan moeten geloven.... Gister zei ik het nog tegen mijn vriend, zoveel zwangeren al....ik zal wel niet meer tot de gelukkigen behoren... Maar, ik weet weer meer verschijnselen waarvan ik niet onder de indruk hoef te zijn... Laat nou die maar snelk komen...dan heb ik misschien mijn vruchtbare periode nog net voor onze vakantie.... maar wel superjammer dat ik het niet aan mijn ouders kan vertellen...daar had ik me zo op verheugd....
heee wat jammer Sandra... ik hoop dat de duiveltjes dan maar snel komen...dan kun je weer snel aan de slag he! Kop op...volgende maand is het nog steeds leuk om t je ouders te vertellen... succes bengel