Ik kan me er dit keer heel moeilijk overheen zetten....als ik na ga hoe mijn buik aanvoelde gister in de auto, net als bij mijn eerste zwangerschap....stiekum ging er toch meer in geloven. Ok al omdat ik de pendeluitslag had natuurlijk....dat kan ik niet ontkennen... Toch he,...als ik bij FF de tekenen van afscheiding weglaat, zet die mijn ei op dag 15....dan heb ik wel een heel korte fase na mijn ei....dat lijkt me nou ook niet echt goed. Nou ja, eerst maar eens wachten tot ik ongi word....
@sandra die pendels zijn allemaal leuk en aardig, maar ik denk niet dat jij de enige bent die zich 'stiekum' laat beinvloeden hierdoor. Er is 6x juni voor me gependeld. nou ik ben bij gyn geweest en er zat echt niks hoor.. en 'wij' zijn nu 'jaloers' op de zwangeren, maar als wij straks zwanger zijn, zijn er weer anderen 'jaloers' op ons..bedoel dit positief he! en dan zeg je : wat is de tijd weer snel gegaan...positief blijven sandraa...je helpt jezelf niet door depri oid te worden hierover..(zeg ik, de adhd-er hihi) knuf en komt goed! Bengel
he Sandra, je hebt toch nog 4 dagen voor je NOD??? Dan kun je toch nog niet zeker weten dat het voorbij is?
Ik zou het doen Natas....geeft ie anders je ei aan ofzo? Als jij denkt dat die er nog niet is en ook geen tekenen hebt die daar op wijzen zou ik fever invullen?
ik weet t echt niet natas...ik temp zelf niet..kun je niet 2 grafieken bij houden? 1 waarin je fever aangeeft en 1 niet.. je gaf zelf aan dat je niet lekker was, dus misschien toch maar wel? succes! Bengel
Nee, het is nog niet zeker. Maar een nega-test?? Er was echt niks te zien hoor... En steeds maar die lichte kramp onderin mijn buik...ppff...
Ja dat kan ook Natas...ik print altijd een schemaatje van freya.nl.... Daar houd ik het ook op bij...leg je die gewoon naast je bed...
Dat ligt aan de temp morgen.. hij zou eventueel al geweest kunnen zijn, dat gevoel had ik (zou wel erg vroeg zijn, maar na de vroege miskraam weet je maar nooit wat je lijf doet).. maar deze temp is wel erg hoog. Ik zeg maar fever..
@ Sandra: ik testte bij mijn vorige zwangerschap pas na een week positief bij deze twee dagen na mn NOD... Maar ja ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk!
Sandra: ik hou toch hoop! Zolang je slip nog schoonblijft... kan alles nog gebeuren! Ben je mijn rare kaartje vergeten? Kreeg toen ook al spijtbetuigingen van mensen die dachten dat het misschien niets meer zou worden, en is toch echt wel zo! Hou moed, ik duim voor je! Natasja: ik zou hem gewoon invullen hoor, je kan er altijd nog fever bijzetten toch? Over een paar dagen zie je vast of het een enkele uitschieter is of dat die temp er gewoon inhoort. Suc6 hoor!
Sandra: ik had twee keer een daling, een kleintje en 1 van 4 dagen maar niet onder de streep. Toen ineens 4 dagen dezelfde temp na 13 dagen dpo! wacht ff.. Om je geheugen op te frissen!
Ja ik zie het...Maar ja, ik heb twee heftige dippen achter elkaar...ik denk niet dat het er nog inzit hoor... Ik heb gewoon mijn lijf weer eens niet goed begrepen... Ik heb nu namelijk dezelfde temp als dat ik heb als ik ongi ben....Maar ja...nog niet onder de rode lijn, dat dan weer wel...
Inderdaad meis...ik ga vanmiddag maar eens lekker ff adere dingen doen....ff er niet mee bezig (proberen te) zijn..
Balen Meliske Wel raar dat je temp zelfs hoger was dan gisteren en was al een aantal dagen stabiel Weet je zeker dat het ongi is? Natas, ik zou gewoon fever invullen; kun je altijd nog veranderen toch? Is idd extreem hoge temp voor nu....of je ei is gisteren geweest, maar dan nog overdreven hoge temp... Sandra; is idd erg balen zo'n dip. De interpretatie van zo'n kaartje is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van de lengte van je cyclus die je gem. hebt. Aangezien je aangaf dat die meestal zo kort is en je luteale fase ook...denk ik helaas dat het over is. Je kunt echter niet meer dan afwachten en zo lang je slip schoon is, kan uiteraard nog alles...