Nou niet echt wakker, lag wat te dommelen...was nou niet echt een tijd om eens even goed wakker te blijven...
hihihihi nee ik ken het.. heb het vorige ronde gehad.. was telkens rond 4 uur wakker.. pfff word je moe van. het zou wel kunnen dat je temp daar van omhoog ging. ik duim dat het iets anders is. @Britt.. 8 dagen na je ei ongi worden is erg vroeg.. dus het zou innesteling kunnen betekenen.maar ook cyclussen met dip kunnen gewoon ongi betekenen, dus pin je er niet op vast.
Patje balen meis, van het bloedverlies, misschien innestelbloed anders zou je wel een hele korte cyclus hebben.. Britt ziet er goed uit bij jou.. wijst op een innesteldip.. Voor de rest allemaal succes.. Hier mijn kaartje nog een keer, nog steeds een hoge temp.. liefs Shannen
Ik hoop het, ik hoop het. Van jou ziet er ook erg goed uit Shannen. Maar iid Natasja heeft gelijk ik moet me er niet op vast pinnen. Het kan van alles zijn. Sandra ga je morgen nog testen? Kan toch ook nog steeds met twee dipjes. Iedere vrouw is anders. Gaan we gewoon vanuit toch? Britt
Mijn bijgewerkte kaartje! Dus sorry dames..... Ik ga jullie verlaten IK BEN ZWANGER!!!! De eerste IUI behandeling is een feit en met succes afgerond!! Dat laatste zetje hadden we dus gewoon nodig. Blijf hier nog wel komen hoor, maar ben eerst even een feestje aan het bouwen hierzo! Woensdag heb ik voor het eerst positief getest, 3 dagen voor NOD. Afgelopen vrijdag heb ik me nog in het ziekenhuis laten testen en ja ik ben echt zwanger. Voor alle dames (zeker die hier al veeeel te lang zitten) ga ik heeeeeel hard duimen dat jullie ook allemaal het geluk mogen krijgen! (nu alleen nog hopen dat het netjes blijft zitten....) Foto van de test van donderdagochtend: p.s. ik wilde het eerst aan mijn ouders en schoonouders vertellen en heb het daarom hier nog even niet verteld.
joh moo! ik bekeek net de fotoalbums en zag ineens een posi test staan! van harte gefeliciteerd meis!!! eindelijk!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MOO!!! Wat geweldig!!!! Joepie de poepie zeg; da's nogges top nieuws Ik maak even een dansje voor je. Echt geweldig voor je meid!!! Ga idd maar snel een feestje bouwen! Ik bouw er hier ook eentje voor je Gefeliciflapstaart en ik duim megahard dat ie lekker bij je blijft zitten de komende 8 maanden!!
Wat een mooie kaartjes hier vandaag ! Katootje; laat het aub waar zijn...ik hoop op een spetterend einde van dit kaartje en blijf braaf voor je doorduimen!! Ben erg benieuwd meid. Kan me voorstellen dat je nu aan't stressen bent. Dreamy, Patje, Shannen; prachtige kaartjes...nu houe daar! Duim voor jullie. Spijkervrouwtje; Goed jullie best gedaan! Nu wachten geblazen... Sandra; enorme stijging weer Trek mijn woorden van het ongi worden toch maar weer even terug....Door het vroege wakker zijn kan de temp wel iets anders zijn, maar hij is toch echt behoorlijk gestegen! Ik duim toch nog ffies voor je door meis Jodi; zou ook nog je ei kunnen zijn, die tempdaling?? Of is dat onmogelijk? Ken je cyclus verder niet... Samantha; mooi, lijntje gaat weer de goede kant op En nu niet meer naar beneden he Mijn temp is vanochtend gezakt...dus denk vandaag ei. Aangezien we woe voor het laatst geklust hebben en mijn man di of woe pas weer thuis komt, is het hier game over....Ach ja, hoef ik ook niet te stressen rond mijn NOD op vakantie....
Thnx dames!! Mijn weekend kan gewoon niet meer stuk! Ik ben ook gewoon blij als ik iedere ochtend weer misselijk ben!
Heh balen dat jij net je kansen deze maand moet missen. Ik vond het altijd zo zonde als er dan weer zo'n kostbaar eitje verloren ging door onderzoeken enzo... Maar idd geen nod-stress op vakantie dan!
Ik baal uiteraard ook als een stekker. Maar ja, kan er toch niks aan veranderen. Dus probeer er evengoed maar het beste van te maken. Nog een weekje werken en dan kunnen we lekker 3 wkn van elkaar genieten. 2 weken op vakantie en dan nog een lekker vrij weekje thuis. Ik ben iig op duivels voorbereid, dus hoef me daar vast niet druk om te maken. Had het ook liever anders gezien, maar helaas. Volgende maand beter
Na de dip vanochtend toch weer omhoog!!! Moo gefeliciteerd meis!! En SandraK hoe staat het ervoor? Britt
Goeiesmorgus dames Nou vanmorgen was mijn temp mooi omhoog gegaan en zoals ik verwacht had heb ik een mooi rood kruis gekregen van FF. Moo gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf dat het gelukt is en moet zeggen dat ik de hele tijd bij jouw kaartje al gedacht had die is zwanger! Geniet ervan! Sandra ben benieuwd naar je kaartje. Britt ziet er goed uit joh, dit moet volgens mij goed aflopen deze ronde voor jou. Ik duim voor je! Shannen, Dreamy en Patje mooie kaartjes hoor houden zo!! Elvira balen dat je mannetje net nu weg moest maar laten we maar hopen dat de paragnoste gelijk had en dat het bij jou ook niet lang meer gaat duren!
Goeie morgen dames, @ moo gefeliciteerd meid!! Ik ben wel erg koeltjes vandaag, dus dat wordt nog niet testsen. Als mijn temp morgen weer hoger is dan ga ik een testje wagen maar ik denk zelf dat het game over is. We zullen zien morgen....