@ Moo gefeliciteerd meid ga lekker genieten @ patje hhmmmm gekke daling maar nog nix is zeker @ sandra hoest vandaag met jou kaartje @ elvira jij gaat in ieder geval lekker genieten de komende weken met je mannetje @ Britt gaat de goede kant op meis ben benieuwd hoe dit afloopt (denk wel goed)
MOO, van harte gefeliciteerd meid. Hele fijne zwangerschap. Verder is het weer erg spannend met al die mooie kaartjes. Ik blijf nog ff doorduimen, want volgens mij kunnen er nog wel een paar zwangeren bijkomen in de juli maand. Liefs, Bibi
@Moo, wat geweldig meid!! gefeliciteerd! @Elvira, balen meid maar er zijn wel een gekkere dingen gebeurt!! @Sandra, hoe is jou temp vanmorgen?? alle andere meiden!! volhouden he!!
Nou ik ben er weer ! Had gedacht nu me ei wel gehad te hebben ! De uiterste eisprong die ik had was dag 17 ... Kijk nu naar me kaartje ! Snappen jullie er wat van ! Ik al helemaal nt meer ! Ik kom weer volop supporteren hoor nu !! Ei of niet ! Stuur dat ei van mij naar de maan deze maand !
Ja dacht het ook dat dag 17 nog kon... toen ik de tempjes doornam dacht ik dag 13 maar toen ik die van de volgende dagen zag dacht ik zo huhhhh ??? is de eerste keer dat ik dan zo'n laat ei heb in die 14 maanden ... de wonderen zijn in mjin lijf de wereld nog niet uit ...
we zullen het zien als je temp nu weer gaat stijgen wat FF doet, maar ik denk dat cd 13 ook nog zou kunnen, heb je je ei gevoeld?
Nee Neeltje voel me eitje nooit dus blijft gokken, zal afwachten w wat ie de komende dagen doet ...maar zou dan wel betekenen dat ik na lange tijd weer een langere cyclus krijg ! Kijk het nog even aan ...
Mooi Moo!!! Fijn ate horen dat de IUI heeft geholpen!! Elvira: jammer maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en de zaadjes van woensdag kunnen dus nog best hun werk doen!! Voor de andere dames in de wachtkamer en klusperiode: veel succes! Ik zit pas op cd 6 dus kaartje plaatsen heeft nog niet veel zin.
@ Mo: HarTELijk GeFelICitEErD! He stientje: leuk dat je er ook weer bent! Succes ElviraR, een bloemetje voor jou
hoi meiden Moo, van harte gefeliciteerd, ga jij dit weekend maar lekker feestje bouwen hoor........ Patje, nog ff wachten spannend hoor...... Britt succes en alle anderen natuurlijk ook succes gewenst, kan soms allemaal niet bijhouden hoor, hihi Hier zijn we in iedergeval weer ongesteld geworden, is vanmorgen goed doorgebroken en ga nu ook mijn temp. op de kaart bijhouden....... grtjs Twinny
@ Moo: Nogmaals van harte meid!! @ Britt: Mooi dat je weer een stijging hebt! Hoop voor je dat het een innesteling is @ Spijkervrouwtje: Zo mooie stijging! Nu kun je met zekerheid zeggen dat je eitje geweest is! @ Elvira: Ben benieuwd of je eitje idd gisteren was.. ik hoop dat ie nog ffies blijft zitten... @ Patje: Oei vervelende daling.. Ik blijf voor je duimen! @ Lorfiedal: Mooi kaartje meid!! Hoop ook voor jou een innestelingsdip! @ Stientje: Hmm hoop dat je snel zekerheid hebt Mijn kaartje: Weer een kleine stijging
Bedankt dames voor alle felicitaties!! Dreamy, jij hebt ook een mooi kaartje hoor! Ziet er goed uit zo! Lorfiedal, voor ongidip was het voor jou ook nog veel te vroeg hoor!! Gewoon een mooie innestelingsdip! Stientje, als ik jou kaartje zo bekijk, heb je toch nog wel wat kansen deze maand hoor!! Ik ga onwijs hard duimen voor je! Misschien wordt ronde 14 toch echt wel een geluksronde!
Dankje Moo !! Ik blijf hopen dankzij jou !! Hé Zanoni zou wel een hele vroege eisprong zijn maar alles is mogelijk hoor ! Ik heb 'm al 4x gehad op dag 11 !! Maar zou wel nog even blijven klussen je weet maar nooit !
Eindelijk ben ik er dan even... @Moo,...ik verschoot ervan!!! Wat super meis...van ahrte gefeliciteerd!!!! @Katootje, ik blijf voor je duimen... @Lorfiedal, mooi weer omhoog meid... Ik ga gewoon verder iedereen veel succes wensen, want ik heb niet alle berichtjes gelezen... Mijn kaartje ziet er zo uit.. Ik snap er nog minder van dan gister... Wat ik er wel bij moet vermelden is dat ik gister een paar mixjes heb gedronken, dus het zou door de alcohol kunnen komen? We hebben vanmorgen evengoed een testje gedaan, met ochtendurine...maar zo negatief als wat...(en we hebben ECHT goed gekeken hoor.. ) Dus vooralsnog laat ik me niet gek maken...