Ik denk dat ik niet zwanger ben hoor, voel niet echt wat...behalve dat ik vanaf mijn ei ongeveer lichte ongi krampen heb...niet de hele dag maar toch wel vaak. En mijn borsten beginnen nu beurs aan te voelen, dus ik vermoed dat dat nog wel wat heviger wordt...en dan maar kijken wat er dinsdag gebeurd. Ik heb nog 1 test over...
erg he, dat stomme gewacht op het eind. Ik zit nu ook in onzekerheid want ik had gister heel iets rood verlies en nu vandaag iets rose/rood en een tempdaling van 36.9 naar 36.6. Het is dus ff afwachten wat het doet morgen.
Oh jeetje...die dalingen die willen we niet he? Maar zolang het niet doorzet..... Ik heb nu al 2 dalingen achter de rug en heb nu 2x achter elkaar 37.0... Dit is de derde cyclus met tempen en ik heb nog maar 1 dag een temp van 37.0 gehad...ben nu al nieuwsgierig naar morgen....
Moo Gefeliciteerd meis, wat geweldig zeg.. Hier mijn kaartje.. Het is echt heel spannend, wel iets een daling maar nog helemaal niets geen bruinverlies of ongi... Ik blijf voor iedereen duimen... liefs Shannen
kan ook door de warmte komen dat je zelf ook wat warmer bent. ik was vanmorgen ook wat warmer als normaal (bijna over verhit haha)
Hoi Meiden Nou ik ben me vanmorgen rot geschrokken, ging net voordat ik ging wandelen met de honden nog even naar dewc en bij het afgeven zag ik opeens een beetje roze/bruin slijm. Geen rood dus maar toch. Voor een ongi is het echt nog veel te vroeg maar voor een innestelingsbloeding eigenlijk ook Enig idee wat het wel geweest kan zijn. Had meteen daarna ook wel een ongi gevoel er bij maar dat trok na een tijdje weg en ben vandaag al wel 4 eer naar de wc geweest en ook een tampontest gedaan maar er is niks meer te zien : Ik was vorige ronde ook al wel 8 dagen na mijn ongi maar dit is toch echt te gek. ALs ik nu morgen of zo ongi wordt dan ga ik zeker naar de HA want met zo'n korte luteale fase wordt ik natuurlijk nooit zwanger Maar goed we wachten maar af... Dreamy mooi kaartje houden zo joh! Sandra wat spannend voor jou hoop dat je toch lekker zwanger bent. Patje hopelijk gewoon een innestelingsdip. Ik duim voor je. Shannen gewoon weer omhoog die temp!! Lorfiedal dat moet gewoon een innestelingsdip zijn. Nu hoog houden die temp he! Stientje raar kaartje ik zou zeggen dag 17 je ei maar ja voor alle zekerheid zou ik nog maar ff doorklussen
Hallo Allemaal, de zwangeren van harte en de wachtende sterkte. Hier mijn kaartje FF heeft eisprong aangegeven gisteren nog op dag 20 vandaag op dag 21 . wat ik niet begrijp is dat FF mijn ei aangegeven heeft terwijl ik hele dikke sticky afscheiding had die drie dagen en vreselijk droog was.. zodoende viel er niets te klussen voelde niet prettig aan ( hebben geprobeerd ) ik dacht ook al dat mijn ei geweest was eigenlijk en nooit in die sticky rommel zal exploderen . dus ik heb gewoon niet geklust in de periode dat het moest helaas. met die eerste dip dacht ik erg goed te zitten die avond ervoor maar helaas het mocht niet zo zijn. Liek.....
Wat spannend allemaal joh.. Patje, op ff kun je grafieken bekijken van kaartjes van vrouwen die zwanger zijn en daar zie je bij een aantal ook zo een daling die jij hebt. op zelfde dag ongeveer. En beetje bloed kan toch duiden op een innesteling. SandraK, gaat toch nog helemaal goed. Lorfiedal, dreamy en shannen ziet er goed uit. Succes spijkervrouwtje... Britt
Spijkervrouwtje, zou het nt je eisprong kn zijn dan ? Heb ook al 2x gehad dat ik wat bloedverlies had rond die periode ? Lieke gek ahv je afscheiding zou je zeggen vroeger maar ahv tempcurve zou je ind zeggen later ? Toch de moed ng nt opgeven zou 'k zeggen, de wonderen zijn de wereld nt uit en net wanneer je zou denken heb misschien te laat geklust, is het misschien toch nog een raakschietertje ! Ik blijf dus nog even duimen !
Nee want ik heb op donderdag een positieve ovu test gehad en op vrijdag was ie weer negatief en mijn kaartje (zal'm nog even plakken) geeft ook duidelijk op donderdag de eisprong aan. Maar goed misschien dat ik mijn mannetje straks toch nog maar even lief aankijk je weet tenslotte maar nooit Liek, ik heb ook de ene maand meer of duidelijkere afscheiding dan de andere keer dus dat vindt ook altijd best moeilijk invullen. Ik duim ook voor je dat het toch raak mocht zijn deze maand!
Spijkervrouwtje dan zou ik toch durven denken aan een innestelingsbloeding hoor... ikzelf had het 2x een week vr me ongi kwam !
Precies dat lijkt mij ook. Maar misschien heb ik een supersnel ei haha Tja ik zal afmoeten wachten denk ik. Ik was vanmorgen trouwens ook erg duizelig. Toen ik uit mijn bed stapte viel ik bijna tegen een kastje aan. Dacht ook gewoon wat te snel opgestaan. Maar vervolgens had ik het ook bij het opstaan vd wc, bukken om mijn schoenen aan te doen en ook een paar uur daarna nog toen ik me aan het afdrogen was na de douche Misschien heb ik een te lage suikerspiegel of zo gehad. Vanmiddag was het in ieder geval weer over. Maar ff afwachten hoe ik me morgen voel.
Dreamy; wauw man, dat ziet er echt goed uit! Shannen; ook nog steeds netjes! Lorfiedal;hoog houden he Patje; bah..hoop toch niet dat ie blijft dalen. Ik ga ff hard blazen hoor FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Stien; leuk dat je er weer bent Iki snap ook geen hout van je kaartje dit keer Raar man. Nou ja, misschien brengt het wel geluk.... Spijkervrouwtje; veel suc6 met wachten. Wat ik een beetje vreemd vind is dat je ei wordt aangegeven op de dag van posi ovutest. Meestal is je ei 1-2 dagen na die positest toch??? Liek; ik ga toch voor je duimen meis Lot; bedankt voor je lieve woorden. Neel ook trouwens! Mijn temp was vandaag nog niet omhoog...dus nog steeds geen ei. Zal toch echt niet meer lang duren nu.... Wat ik me eigenlijk afvroeg. Las laatst eens dat in deze periode van het jaar het ei meestal 's nachts springt. Stel FF geeft vandaag mijn ei aan. Is het dan afgelopen nacht gesprongen, of springt het de komende dag? Bijv FF geeft dag 12 aan; is het dan de nacht van 11-12 gesprongen of van 12-13? Niet erg belangrijk als je gewoon regelmatig klust, maar vroeg het me gewoon af. Ben nogal nieuwsgierig van aard hahahah
De daling heeft ingezet.... Die laatste twee dagen 37.0 deden me toch weer nerveus zijn, maar ik denk dat ik heel mooi op tijd ongi ga worden. Volgende maand ga ik niet meer tempen...ben er veel te veel mee bezig.....