dat begrijp ik meid!! ik hoop dat die vrouw waar je heen gaat je kan helpen!! en anders naar de HH meis, sterkte
Balen elvira!! Maar kop op he!! Ik hoor nu in mijn omgeving heel veel zwangeren die een jaartje bezig waren geweest en nu toch zwanger. Dus proberen posi te blijven meid!! Je mag natuurlijk wel ff balen hoor. Ik hoop dat je dit weekend lekker van het mooie weer kan genieten!!
Ik ga zekers van het weer genieten Maar baal idd stevig Te meer omdat mijn cyclus ineens zo raar doet! Ben nog niet ongi...misschien zelfs morgen pas. Nou dan heb ik dus ineens een cyclus van 30 dagen gehad. Raar! Maar ja, we geven niet op! Het houd me alleen zo bezig en daar wil ik eens vanaf! Dus ik ben idd erg benieuwd wat die paragnoste me 5 juli te vertellen heeft...
oohh, spannend zo'n paragnoste!! idd vreemd van je cyclus. Ik heb ook een onregelmatige cyclus tot nu toe, maar als ik idd nu mijn ei gehad heb dan zit ik weer netjes op 30 dagen en is dat mijn gem cyclus. Nou ik ga aan het werk, nog 4 dagen werken...... En vanavond ff naar rotterdam om kraam te schudden, pppfff ben om 6 uur thuis, eten en dan naar rotterdam wat wel 2 uur rijden is om ff kraam te schudden!! Nou ja, is de beste vriend van mijn mannetje en ze komen volgende week de hele dag op de bruiloft dus dan willen we het kleine mannetje al wel ff gezien hebben.
Getverderrie Elvira...alweer zo'n blits kaartje en weer niets....? Met dit weer zou je temperatuur toch huizenhoog moeten stijgen. De zijn er toch nog niet dus ik ga blazen.......pfffff, pffff (Asjuh blaast vast wel mee...). Balen meid! Vraag me wel af wat jij voor een kaartje hebt als je het uiteindelijk bij "zwangere meiden kaartjes" kunt zetten. Een fijn weekend toegewenst! En hier, niets nieuws aan het front. Eisprong zal toch Woensdag wel geweest zijn. Vanaf Maandag weer een nieuw kaartje.
Tja, dat weet ik ook niet hoe mijn kaartje er dan uitziet...Ik kap nu ff met tempen. Wil mezelf dwingen me minder met dit alles bezig te houden. Deze maand iig ff niks en 5 juli afspraak bij paragnoste. We zien wel. De pendels zijn gunstig voor de komende 2 mnd, dus het moet toch een keer gaan lukken nu...Bedankt voor het blazen, maar vrees dat je wel heeeeeeeel hard moet blazen om dit nog goed te krijgen Ik voel me niet zooo naar moet ik zeggen. Baal wel enorm natuurlijk, maar ik geef echt nog niet op! De aanhouder wint hoor rot Bedankt voor de lieve woorden. Enne Katootje en Ster, vaar maar vast zonder mij...tegen de tijd dat jullie zijn aangekomen duwen jullie de gondel maar terug, dan kom ik eraan, ok? Houd wel vast een plekje voor me vrij En denk erom ik word met de maand linker, dus pas maar op!!
Hoi meiden Elvira chippie zeg ik had het echt gehoopt voor je.... Maar zou je wel stoppen met tempen? Ik wou eigenlijk ook niet meer tempen maar stel je moet dalijk na de gynecoloog na een jaar zegt ze dan ja maar je hebt die en die maanden niet getempd dat is de reden voor mij dat ik er toch maar mee doorga zodat ze me dalijk na een jaar weer niet kunnen afzeiken....dus denk er eens over na.... En spannend voor je na die paragnoste ik trek ook steeds mijn krachten uit het paranormale gebeuren dus ik hoop dat ze heel goed nieuws voor je heeft Nou mijn wiebelwabbel kaartje slaat nergens op maar goed laat m toch even zien... Iedereen heel veel succes en een dikke knuffel voor wie het nodig heeft
Poeh, idd wiebelwabbel Liselot....Misschien gisteren pas ei?? En ja, ik stop echt ff met tempen. Heb 3 mooie kaartjes en dat moet in principe voldoende zijn....Ga na mijn vakantie of zo misschien wel weer aan de slag (augustus) Maar dat zie ik dan wel weer. Eerste 2 mnd ff niet...
Nou vandaag weer iets nieuws.. zit op dag 10 van de cyclus.. vanmorgen echt een temp nog nooooit zo laag gehad.. 36,0! had het wel wat fris want had in mijn naakie geslapen, was zo heet in de slaapkamer.. en wat heb ik vandaag?? elke keer bruin met afvegen en ik heb buikpijn wat kan een lijf toch vreemd doen..
Misschien zit je ei er wel aan te komen Natas? Dat je temp morgenochtend ineens omhoog schiet. Mijn temp is ook vrij laag. 36.5 Voor mijn doen dan..
Nope heb verder geen enkel teken.. geen cervixslijm geen buikpijn.. dat heb ik wel 10 maanden lang gehad. Denk het niet.. Gewoon koud vanmorgen denk ik.. (heb normaal wel rond 36,2/36,3 dus dat is ook al laag) Ik snap alleen dat bloed niet...
Is geen moeite hoor om te blazen. Het is snikheet in mijn praktijk en ik heb het hartstikke druk vandaag. Ook vanavond zit ik vol dus pfffff, pffff !!! Als het deze ronde hier ook niet lukt stop ik hier ook even. Ik maak anders mezelf gek. Maar met tempen ga ik wel door. We kunnen nu naar de gyn. Verwijsbrief heb ik hier. We willen het even laten bezinken en er nog eens over praten wat we wel of niet nog willen. Gelukkig heb ik in ieder geval de kaartjes, dat scheelt weer tijd. Dus meid, ga svp daarmee door! Mochten Ster en ik deze keer echter wel over varen (ik weet zeker dat ik ook namens haar spreek) dan reserveren we een plekje! Thee en een koekje erbij?
Maar ja dat je dat 10 maanden zo hebt gehad wil niet zeggen dat dat nu ook zo is.. Dat weet je.... ikke wel in ieder geval..
Ja of inderdaad de huisarts maar eens bellen en het uitleggen Misschien kan je doorverwezen worden naar een gyn. Dat zou je toch al gaan doen?