temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En nu houden zo Lorfiedal!

Sandra :cry: alsnog dus....balen zeg! Je bent wel mooi aan het lijntje gehouden dit keer. Misschien is het een idee om te tempen todat je ei wordt aangegeven. Dan laat je je daarna iig niet zo gek maken.....

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja das ook een idee Elvira....daar had ik had ik nog niet aan gedacht....
    Misschien doe ik dat wel...
    Ik ga namelijk precies in mijn vruchtbare periode met vakantie, kan ik ff kijken of mijn ei toevallig vroeg is. Maar de tempkaartjes gaan niet mee met vakantie... ;)

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Justement!! Zo weet je iig wanneer je ei is geweest en daarna gewoon afwachten geblazen ;)

Bij mij snap ik er ook geen snars van. Volgens mij is ei nog steeds niet geweest aan mijn temp te zien??? Bij inwendige check heb ik toch al dagen eggwhite....
    Hier mijn kaartje. De open bolletjes zijn fictief. Had laatst even geprobeerd...als je te laat begint, geeft FF nog moeilijker een kruis. Dus heb ik maar even wat ingevuld nav vorige kaartjes...

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hmmm..das moeilijk te zien Elvira....Maar ik wist niet dat je zoveel dagen achter elkaar eggwhite kan hebben? Bij mij is het er tenminste maar kort?

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zie het ook alleen maar bij inwendig checken :oops: De eerste paar dagen vrij weinig, maar de laatste paar dagen meer...

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    goeiesmorgus dames :D

Nou vanmorgen werd ik om 6 uur wakker omdat mijn mannetje eruit moest. Heb toen ff wakker gelegen (min of 10) en ben naar de wc geweest. Dacht er toen opeens aan van kan wel ff tempen en toen was mijn temp mooi. 37,1 (hetzelfde als gisteren) Was alleen wel zo'n 3 kwartier vroeger dan anders en was dus al even wakker. Heb toen nog een beetje liggen doezelen en heb toen op mijn normale tijd nogmaals getempt en toen was ie 36.9 :confused:. Weet dus niet zo goed wat ik daar mee aan moet. Heb toch maar die lagere temp ingevuld want dan kan het nooit tegenvallen. ;)
    Maar als ik dan nu die dip zie is dat gelijk met mijn vorige 2 kaartjes die op niks uitkwamen, niet erg hoopvol dus :(

Elvira. wat raar dat je temp niet harder stijgt want je zou anders zeggen dat je ei op dag 15 is geweest. Misschien heb je morgen wel een flinke stijging.
    En wat mijn posi-ovu test betreft. Ik had op die woeavond ervoor al een tweede streep alleen was die net wat lichter dan de teststreep. Don-middag toen weer getest en toen was ie mooi donker. In de beschrijving staat dat een posi-test het begin van je ovulatie aangeeft en dat het dan nog 20-48 uur duurt voor je eisprong. Het kan dus zijn dat bij mij snachts dat proces is begonnen en dan kan mijn eitje precies op donderdag gesprongen zijn. ;)

Lorfiedal: mooi zo meid! lekker hoog houden die temp!
    Sandra : dat is balen joh. Veel succes in de volgende ronde!

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel

Goeie morgen, hier weer een stijging maar ik geloof er echt niet meer in hoor!! Ik heb nu weer iets bloedvelies en iets bruinverlies.
    Ik ga geloof ik gelijk op met sandrak..........
    Ik zat met een test in mijn hand op het toillet maar ben blj dat ik het niet gedaan heb, want met afvegen weer bloed, dusss laat die :evil: :evil: maar komen!!!

@ sandrak, ik ga denk ik gezellig met je mee naar de volgende ronde en dan blijft mijn tempmetertje ook in de kast want ik weet nu wel wanneer mijn ei zo'n beetje er is....

8. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal,

Hier is het denk ik ook afgelopen, mijn temp is nog verder gezakt.. Maar nog geen tekenen van de duivels.. dat zal in de loop van de dag wel komen..

Mijn tempkaartje nog een keer...

Patje balen meis...

liefs Shannen

9. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Hoewel we dit weekend helemaal niet geklust hebben dacht ik toch dat mijn eitje er aan zat te komen. Wanneer ik mijn temp zo bekijk snap ik er helemaa niets meer van. Voor mijn eitje is ie echt niet 36.4 of hoger maar deze keer denk ik dat ik m gemist heb. Of heb ik het mis?
    Normaal voel ik m... We hebben vaak bbq gegeten en dan krijg ik de volgende dag ook krampen... misschien heb ik me toen vergist. Dan is het wel een stuk vroeger geweest dan de laatste maanden. Dan denk je regelmatig te zijn (vorige maand op dag 18, dat kan nog gebeuren) toch?.
    Wat is jullie mening?
    Alvast bedankt!

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve patje, het klinkt absoluut niet aardig natuurlijk, maar ik ben stiekum wel blij dat ik niet helemaal alleen naar NOD augustus hoef... :oops:
    Met een paar bekenden is het natuurlijk wel zo gezellig.... ;)

11. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Sandra balen meid! laat ze dan ook maar snel komen!

@Patje, lijkt me moeilijk te geloven als je temp toch weer gestegen is, wat kan je lichaam je dan toch voor de gek houden he!

@Lieke, je blijft een stippellijn houden, dat had ik ook en ik denk ook nog steeds dat mijn ei er eerder was dan dat FF zei, omdat ik ook daarna droog was en het klussen echt niet ging (was gewoon erg onprettig) dus geef de moed niet op meid!!

@Elvira, zo te zien kan het ook nog zijn dat ie nog moet komen!! ik hoop het voor je meid!!

@Shannen, dat meen je niet meid!! ik ga toch nog even blazen hoor!!PFFFFFFFFFFFFF

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @sandrak, is idd wel gezellig als we met meerderen die kant op gaan, maar ja liever richting Ik ben zwanger.

@ neeltje, tja lichaam is een raar ding, als ik nu geen bloed had dan was ik gaan testen maar nu wacht ik toch echt morgen maar weer af wat mijn temp doet en of de ongi doorzet.

@shannen, balen dat je temp verder zakt meid.

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Tuurlijk meis!!! Mijn duimen draaien voor je hoor... :D

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sandra...ik zat ook al in NOD augustus hoor en blijf daar bij een volgende ronde ook nog hangen ;)

Patje; balen zeg en stom dat die temp dat eerst weer even omhoog moet gaan. Lekker frusti zeg! Ik blijf toch nog even voor je duimen!

Shannen; wat is dat nou zeg....niet leuk :cry:

Lot; dag 10 zou ook mogelijk moeten zijn volgens mij :( Hmm nog maar even afwachten wat je tempje verder doet!

Neel; ik hoop ook dat mijn ei nog onderweg is met vette vertraging ;) Dan kan ik mijn ventje misschien toch nog op tijd bespringen hihihi

15. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Lorfiedal, hoog blijven hoor jij ! Ziet er nog goed uit !
    Hé Sandra wat jammer nu ! Maar blijf vr je duimen !
    Shannen ook zo'n daling ! Hij moet echt hoog hoor, boven de prikkeldraad blijven !! ;)
    Ik zat ook aan dag 10 te denken vr jou Lot, daar zit echt een dipje hé of mogelijk dag 12 ? Op naar een kruis meid !
    Elvira dat eitje van jou mag nu echt gaan komen hoor ! Toch ziet mij dag 11 er niet slecht uit !
    Patje wil je toch wel veel succes wensen weer ! Tempje zit toch nog steeds vrij hoog en boven de prikkeldraad !
    Spijkervrouwtje kan een dipje zijn ook hé ! Je zit nog maar aan 4 dagjes na !
    Hoop dat ik niemand ben vergeten ! Was in ieder geval nt de bedoeling !
    Veel succes iedereen !

16. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België

Dit is de mijne ! Had het een beetje warm deze morgen ! Snap van deze kaart geen bal meer ! :)

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Vanmorgen nog steeds hoog...

Meiden blijf voor jullie duimen en mochten ze doorkomen dan heel veel succes in de volgende ronde. Misschien zie ik jullie daar straks ook. Kan natuurlijk van alles gebeuren. ik probeer nuchter te blijven.

Britt

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heel apart kaartje Stien....zou dit dan eindelijk gaan resulteren in een ei, of zal je ei toch eerder zijn geweest....Ben benieuwd.

Hoop trouwens dat mijn ei gewoon nog moet komen...komt me beter uit deze maand ;)

19. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Britt stijgt nog ! Dus het kan nog allemaal ! Houen zo hoor !!

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ben wel echt zo benieuwd...Voel echt helemaal niets. beetje zere tepels maar daar houdt het echt mee op. Gisteren wel zere buik. Heb ook een paar dagen opgeblazen gevoel. kan ook door mijn werk komen.

Had bij jou al een kruis verwacht.
    heel vreemd.

Bij elvira nog een dag hoog en dan kruis???

Britt

Deel Deze Pagina