temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja, en dan mag ik niet klagen met mijn ronde 4...
    Maar ja, ik had het kunnen weten, mijn eerste liet ook een jaar op zich wachten....
    Maar ik was bang dat met mijn huidige partner het wel eerder raak zou zijn, dus ik durfde het er niet op te wagen...stom he... :rolleyes:

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik dacht ook dat het wel eerder raak zou zijn en mijn man idem...Dus ja stom is dat niet denk ik...Je gaat er eigenlijk een beetje vanuit dat het wel wil lukken. We hebben al gezegd dat als het mag lukken, wij meteen verder klussen voor een tweede...dan maar weinig tijd er tussen als het dan wel sneller lukt hihii
    Eerst maar eens die eerste zien te maken.... :(

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat gevoel hebben wij ook .. gelijk niet meer aan de pil enzo ahahahah als deze er al zo lang over doet pffff hihihihi

aaaaaaaaaaarg ik wil zo graag een kindje... :oops: zucht

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik ook....wachten duurt echt megaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalang....zucht...

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Al een jaar elviertje.. niet normaal meer hahahahahahha ik weet dat andere nog wel langer wachten.. maar vind 12 en 11 maanden ook wel erg lang.. precies een jaar geleden (morgen) nam ik mijn laatste pil...

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja Natas,...en als er dan meiden zwanger raken in de eerste ronde (hoe vreselijk erg ik dat ze gun overigens...) dan steekt er wel wat...

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik 24 juli een jaar geleden :confused: Pfff....

Heb ook zoveel zwangeren en pas bevallenen op het werk. 1 tijdje geleden bevallen (weinig kontakt mee) 1 pas bevallen (veel kontakt mee) 1 net met verlof gegaan (ook veel kontakt) en 1 in okt uitgerekend (weinig kontakt mee)
    Had zaterdag wat kraamdingen gekocht, waaronder ook hele liever rompertjes en slabbetjes. En weet je wat. Ik hou ze lekker zelf Puhhhh. Of het nou ongeluk brengt of niet....niets kopen heeft tot nu toe ook niks opgeleverd ;)

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Best wel ja....en ik weet idd dat er mensen zijn die nog wel langer wachten...Maar voor mijn gevoel wachten wij ook al een eeuwigheid :oops:

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    precies Sandra.. :oops:

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wij zaten gisteravond lekker saampjes in de tuin. Horen we ineens een baby'tje huilen... :confused:
    Aangezien er hier geen kleintjes in de straat zijn was ik erg nieuwsgierig. Het bleek het kleinkindje te zijn van de buren waar we niet zo goed mee om gaan....Hun zoon is dus papa geworden. Nou is dit dus een klier van een vent die het erg hoog in zijn bol heeft... :evil:
    Mijn lief en ik waren er even stil van en baalden alle twee als een stekker...waarom hij wel????
    Ik weet dat ik dat niet mag denken hoor, zij hebben net zo goed dit geluk verdiend.....maar oowwww wat voelde ik me ff rot...
    Helemaal toen we na een tijdje de naam van het jochie opvingen....dezelfde naam als die wij voor een meisje hadden bedacht.... :cry:
    We hebben dus gelijk een nieuwe meisjesnaam bedacht, en die vind ik eigenlijk nog leuker ook... :)

Wat kun je raar reageren he....Maar ik heb als excuus dat in ongi moet worden.... ;)

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik gun het ook iedereen, maar mezelf net zo hard....

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    nou Sandra, ik begrijp het helemaal . Trek je van een ander niets aan, jouw tijd komt nog wel.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik weet precies hoe jullie je voelen hoor, ook al ben ik pas in ronde 3 ik kon anderhalf jaar lang niet zwanger proberen te worden ivm mijn gezondheid, mijn lichaam en de medicaties lieten dat helaas niet toe. Anderhalf jaar lang niet wetende wanneer we konden beginnen :( , aan het einde van 2005 kreeg ik nog te horen dat ik misschien nog 2 a 3 jaar mn medicatie zou moeten slikken :confused: gelukkig was dit niet zo :D

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat kan ik me goed voorstellen Zorra....en ach...eigenlijk moet ik niet klagen hoor. maar soms overvalt het me wel eens...
    Maar eigenlijk vind ik mezelf niet zo leuk dan... :rolleyes:

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik vind het ook niet leuk van mezelf dat ik er toch wel erg vaak over nadenk.....maja...er iets aan veranderen lukt ook niet...

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    nee, elke keer als ik een nieuwe cyclus inga dan denk ik: "En nu doe ik eens normaal...!" Hhahahaa...NOTTTTTT.... :)

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    * PROEST* HAHAHAHAHA

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha je bent niet de enige...Ken er nog zo een :oops: ;)

19. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Een vriendinnetje van me is binnen 1.5 jaar bevallen van 2 schitterende kinderen. Omdat de eerste ook z'n 7 maanden duurde is ze direct na de borstvoeding weer gaan knutselen voor de tweede maar die was er dus meteen. De tweede is nou pas een maand of 7 en eindelijk gaat het nu pas weer beter met haar. het heeft zo veel energie gekost dat haar lichaam het niet trok. ze weegt nog maar een kilo of 50 met haar 1.70 en dat is ook weer niet goed (ze eet slagroom bij haar avond eten maar het wil niet lukken). dus niet meteen denken aan de tweede hoor wanneer de 1e eindelijk wil komen. Het lichaam kan het niet goed trekken.

20. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    En hier nog zo een :rolleyes: ;)
    Hoe langer het duurt hoe moeilijker ik het vindt om me er niet teveel mee bezig te houden.
    En nu vertelden 2 weken geleden ook nog eens 2 hele goede vriendinnen van me dat ze zwanger zijn (1 van de eerste en 1 van de tweede). Toen ik het van de eerste hoord op een vrijdagavond was ik net de dag ervoor weer ongi geworden. Nou ik heb die avond behoorlijk wat zitten brullen :oops: Had ik me er net een beetje overheen gezet hoor ik zondags dat de ander ook zwanger is. Nou moest wel even slikken hoor toen ik het hoorde en echt mijn best doen om enthousiast voor haar te zijn :cry: Gelukkig had ik het niet alleen moeilijk maar mijn mannetje ook, konden we elkaar mooi troosten ;)
    En zoals jij al zegt Elvira ik gun het iedereen, maar mezelf ook onderhand wel!

Deel Deze Pagina