Elvira, das balen meis....maarrrrrrr de wonderen zijn de wereld nog niet uit..... Daar moeten we in blijven geloven!!!!
gekke kaart van jou hoor sandra maar nog niet voorbij alles kan nog elvira idd aan je temp nog nix te zien dat je een ei had dus hoop blijven houden en flink veel klussen alle komende dagen nog lekker benutten
Thanks meis Wat ik alleen raar vind is dat FF nu mijn eisprong aangeeft met een stippellijn... is de fase na mijn eisprong te kort ofzo als ik mijn ei op dag 16 heb gehad?
Elvira balen meid. Maar aan de ander kant je hebt nog geklust op dag 8 met een eitje op dag 10 is de kans nog niet helemaal verkeken. Ik duim voor je Dreamy. Wat jammer nu, balen dathet alweer neit gelukt is deze ronde hopelijk de volgende meer succes! Stientje hopelijk morgen een mooi kruis van FF!
Stientje en elvira ik hoop dat jullie nu toch duidelijkheid gaan krijgen wat betreft jullie eieren hoor!!! @Dreamy, balen meid!! @Sandra, wat een maf kaartje zeg!! daar zou ik ook helemaal gestoord van worden hoor!!! hopelijk toch nog een positieve test!! alle andere dames die nog in de race zijn: SUCCES
@Elvira, ik duim voor je dat het gewoon super zwemmers zijn geweest!!! @Stientje, pffff wat een wazig kaartje zeg....hoop dat je morgen dan eindelijk je kruis krijgt!! @Dreamy, balen meid......knufff
Elvira...Ik duim voor je..DUIM DUIM DUIM.. Dreamy.. erg jammer..klein kansje nog? SandraK..gaat dit positief uitpakken??? Mijn temp vanmorgen gezakt..ben benieuwd morgen ochtend.. Britt
Goeiesmorgus dames Nou ik blijf stabiel vandaag. Hoewel het er op zic nog allemaal goed uitzicht heb ik toch het gevoel dat het niet raak is. Heb ook geregeld een beetje ongi achtig gevoel. Bel ik net mijn mannetje even op (die begint altijd erg vroeg) hoor ik dat een vriendin van zijn collega, wat tevens vrienden van ons zijn, zwanger is. Ik kon wel door de grond zakken toen ik het hoorde. Wanneer ben ik nu aan de beurt? En we moeten er ook heel fijn morgen naar toe voor zijn verjaardag.... nou daar heb ik nu dus helemaal geen zin meer in. Maar goed we zullen toch verder moeten. Ik wens iedereen hier in ieder geval heeeeel veeeel succes want ik vindt dat wij het met zijn allen onderhand ook wel eens verdienen!!!!
Goeiemorgen, Bedankt allemaal voor het duimen! Spijkervrouwtje...ziet er vooralsnog goed uit, maar ik ken je gevoel. En zoals we allemaal weten zeggen mooie kaartjes pas iets als ze ook mooi blijven....Ik ga toch keihard voor je duimen hoor. Jij bent idd onderhand ook wel eens aan de beurt! Ik hoop dat je voorgevoel ongelijk krijgt. En ongigevoel zo kort na eil dat moet gewoon een mooie innesteling betekenen! Dreamy; balen joh Veel suc6 in de komende ronde! Ik zelf zou dag 14 ook mogelijk vinden voor je ei....Misschien daarom het gestippelde kruis? Bij mij nog steeds geen duidelijkheid Dit heb ik echt nog nooit gehad......Wel lekker geklust gisteren
Elvira bedankt! Raar kaartje inderdaad, je zou zeggen dat je temp het met deze warmte toch niet zo moeilijk zou moeten hebben om te stijgen Afwachten dan maar. En gewoon lekekr door blijven klussen
Tja, blijkbaar ben ik niet zo warmbloedig....Ik vraag me gewoon af of mijn ei nu wel of niet geweest is? Nog maar even door blijven tempen....en klussen natuurlijk
Goedemorgen Ladies! ElviraR, het wordt nu toch wel eens tijd dat FF je een mooi kruis gaat geven! Spijkervrouwtje, Het ziet er nog steeds goed uit dus positief blijven denken! Ik duim voor je dat ook jij zwanger zult zijn deze maand! Dit is mijn kaartje, ik blijf voor mijn gevoel wel erg dicht op de grens van het stippellijntje hangen. Het is trouwens wel ontzettend leuk om het zo te volgen. (dit is de eerste maand dat ik temp) Groetjes
Dat maakt volgens mij niet veel uit....Je stijging was enorm goed na ei...raar dat FF geen dik kruis zet?