Goedemorgen Allemaal, Gisteren zijn de duivels bij mij gekomen, dus op naar de volgende ronde!! Spijkervrouwtje ziet er goed uit voor jou!! Mijn kaartje kun je niet veel op zien, dus die komt van de week wel weer een keertje... liefs Shannen Ik blijf voor iedereen duimen..
Balen Shannen!!! Hopelijk meer succes in de volgende ronde! Hier mijn kaartje Nog steeds geen verhoging... Persona geeft ook nog niks aan..
Goede morgen allemaal! @dreamy: jammer hoor... Hoe staat t met jouw kaartje stien. Qua cyclus lengte lijkt het wel op wij deze maand geruild hebben. Wie weet, helpt het @sandraK: hoe is het nou? temp nog hoog en geen duiveltjes @shannen: Nog niets? Ik hoop het zo @elviraR: fijn dat je mannetje weer zo dicht bij je kan zijn. Pak m nog maar eens stevig beet @spijkervrouwtje: dag 6 na je eitje! Dat is je innesteling die je voelt jho. Er kan nog van alles gebeuren!! @ooievaar: Je bent er ook weer. Tja ik was je deze keer voor omdat mijn ei niet lang wilde blijven zitten denk ik. Dag 10 en hij was er al??? Jammer dat we niet meer gelijk lopen.... Vond het toch wel prettig hier mijn kaartje Ik had op dag acht idd opgeschreven dat ik sliertjesafscheiding had en dag 8 ook maar nam het niet serieus, kom nou dag 8 vorige maand was het dag 18 haha. Toch wel een prettig idee dat we hebben gevreeen zonder dat er in ons hoofd zat dat we "moesten" vrijen ofzo. Wie weet heeft het geholpen... Ik heb nou maar pos. ovultest ingevuld op de sliertjes dagen. En tja mijn kruis uuhm streep is geboren. Nou ja, stippellijntje dan. De krampen hield ik toen voor bbq die toch zijn weg terug wilde vinden haha. Fijne dag iedereen!
Dat is inderdaad vroeg Lot. Scheelt waarschijnlijk een week Ik duim voor je meis dat het nu raak is!!
ik kom ook even voor een weekje goeiendag zeggen, ga morgen pakken en vrijdag op vakantie!! voor iedereen die nog in de wacht zit voor de nod of hun ei, succes meiden!!! en voor de gene voor wie het over is deze ronde, balen meiden, hopelijk meer geluk in de volgende ronde!! tot over een dikke week!!
Fijne vakantie/weekend Natas en Neel! Lofiedal...wordt idd spannend! Zo, idd vroeg ei Lot! Ik duim voor je dat het raak is! Ooievaar; stijging begint langzaam te komen. Ik duim weer voor je! Shannen ...Hopelijk heeft de volgende ronde het gewenste resultaat!
Waarom krijg ik nu opeens een stippellijn..?? Temp weer ietsje omhoog?? Zou erg balen zijn Elvira.. Fijne vakantie meiden.... Britt
ziet er goed uit Britt, succes met testen meid!!!(ga je morgen ook testen?) thanks meiden!! jullie ook een hele fijne vakantie!!
Thanks neeltje!! Ja denk het wel.. mocht er vandaag natuurlijk geen duivels verschijnen.. Mijn vriend is er vanavond pas weer en moet morgen ochtend vroeg op. Had Watery ingevuld en toen kreeg ik de stippellijn..heb het weer weggehaald Britt
Joehoe...weer omhoog Britt! Hopelijk blijft ie daar boven! Wanneer ga je testen? En wat zou balen zijn?
@Elvira, ik denk dat ze bedoelt dat je je ei misschien gemist hebt?? of dat je nog geen duidelijkheid hebt
heb 17 en 18 getest allebei neg. Weet niet of het zin heeft om nu weer te testen. Misschien wachten tot morgen??? Als je ei al geweest is... Britt
Oh...balen...dan zou ik idd nog ffies wachten tot een volgende test. Ik duim voor je. Tja, bij mij idd dit keer geen pijl op te trekken. Ook niks aan....