temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Haha :) Ja graag...enne regel ook maar wat te eten, want ik zal wel honger hebben na zo'n eind peddelen in mijn eentje....
    Maar hoezo moet ik doorgaan met tempen? 3 kaartjes is in principe toch genoeg. Ik wil eigenlijk gewoon echt ff 2 mnd niks doen ( eind juli ben ik ook 3 weken op vakantie) en zn in augustus of zo wel weer beginnen....

Zet 'm op he!! En alvast veel suc6 bij de gyn. Hoop dat dat wat duidelijkheid gaat geven!

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83

ik dacht even mijn kaart te plaatsen hierzo, niet dat het zo bezonder al is maar wat zeggen de kenners hier van.
    ik heb verder niets geen slijm ingevuld en alles ( ben daar niet zo mee bezig nu namelijk om dat elke keer in wendig te voelen.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Geen ei gehad nog denk ik!

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    dat idee heb ik dan ook hoor natasja, maar omdat ik dacht voor de gein morgen een hogere temp in de vullen dan die van vandaag laat FF geen kruis zien namelijk ( ik dacht namelijk dat het dan op de dag zelf kwam )
    snap je wat ik bedoel..... ik wacht dan nog rustig af hoor.

haha en natas heb ik goed geklust al .... :oops: :oops: :oops:

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey Liek,

Nee nog geen ei idd. FF geeft het kruis pas nadat je temp 3 dagen achter elkaar hoger is geweest.....vandaar dat ie na 1 dag hoger invullen nog niets doet.
    ;)

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    zeg elvira!!
    ik ga ook met je mee hoor in de gondel!!
    ik zorg wel voor de broodjes! hahahahaha
    liefs elfje

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    dank je wel meiden, ik ben zo bang dat er geen eisprong aangegeven wordt op basis van tempen......wordt ik beetje zekerder van.
    Elvira dikke knuffies voor je ...

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Haha :) Ja graag...enne regel ook maar wat te eten, want ik zal wel honger hebben na zo'n eind peddelen in mijn eentje....
    Maar hoezo moet ik doorgaan met tempen? 3 kaartjes is in principe toch genoeg. Ik wil eigenlijk gewoon echt ff 2 mnd niks doen ( eind juli ben ik ook 3 weken op vakantie) en zn in augustus of zo wel weer beginnen....

Mogelijk. Ik heb er geen ervaring mee. Maar voor mijn gevoel zou ik ze zo recent mogelijk willen aanreiken. Puur mijn gevoel hoor. Je schrijft zelf ok dat je cyclus aan het donderjagen is. Ik heb zelf nu ook andere kaartjes dan de eerste......

Ik ga armspieroefeningen doen......als je dan niet mee gaat in de gondel....

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oh da's mooi Elfje! Afgesproken ;) Precieze vertrektijd regelen we nog wel ;) En ik vind broodjes met gebakken ei bij uitstapjes altijd wel lekker :)

Katootje, ik snap wat je bedoelt...Maar ik doe er 2 mnd ff niks aan en ga dan wel weer verder. Ga niet voor half augustus naar de HA, dus voordat ik evt bij de gyn ben, heb ik ook wel weer 1 of 2 recente kaartjes en anders heeft ie gewoon pech...
    Suc6 met je armspieroefeningen ;)

Liek, dank voor je knuf. En dat ei komt van je wordt wel aangegeven. Nog ffies geduld ;)

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Als je wilt stoppen,moet je dat gewoon lekker doen hoor!!
    3 kaartjes is in principe genoeg hoor!
    En op vakantie tempen is geen echte vakantie heh ;)
    Ik bedoel das toch 10 keer niks op vakantie tempen...
    En daarbij is zo'n rustpauze kwa tempen toch lekker...ff rust...
    Athans dat had ik wel,ff niet tempen...
    en toen ik trouwens voor het eerst naar de gyn ging,heeft ze niet eens naar mijn tempkaartje gekeken....niet 1 blik!!

Dus die 3 zijn wel genoeg hoor!
    en kan je het eventueel na je vakantie weer oppikken,maar hopelijk is dat niet meer nodig :D
    succes!!

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Precies, drie temp kaartjes is voldoende en je kan er dan nog 1 recente bij doen om te laten zien dat je kaartje min of meer hetzelfde is. Tempen op vakantie zou ik zeker niet doen, maar dat is meer omdat mijn man en ik altijd op vakantie laat naar bed gaan en laat opstaan en wel eens een glaasje teveel drinken. \dan is die temp volkomen onbetrouwbaar geworden! Ik temp deze maand voor het eerst en moet zeggen dat het een tekstboek kaartje is....

12. Niet meer actief

Ik vul ook alleen de kaartjes in op basis van temp. Ik heb ze achteraf nog ingevuld, omdat ik eerst alles op papier schreef. Nu bleek zelfs dat met alleen tempen FF wel goed mijn ei aangaf en met slijm ed erbij niet goed.

Dus tempen alleen is echt voldoende

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hihihihi ja heel goed geklust!
    Keep up the good work!

Enne.. ja het duurd nog even voor dat hij een ei aangeeft

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Elvira up up up !!!! Durf morgen nt te zakken hoor, ik zet de electrische stroom alvast hoger op die rode prikkeldraadlijn ! Je wipt zo weer de lucht in ! ;)

15. Niet meer actief

Rare Stien :)

16. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    ;) 't Doet gelukkig geen pijn hihi raar zijn !! :)

17. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heee Katootje en Elvira,
    Elvira, sterkte meid!! :cry:
    Ik wil zo graag naar die overkant, maar geloof er niet meer zo in :cry: :cry: . Dus Katootje gaat alleen denk ik ;) .
    Ik ga ook stoppen met tempen want ik weet nu wel hoe mijn cyclus in elkaar zit. Ik voel de :evil: :evil: aankomen ook al is mijn temp nu nog hoog (is hij altijd op dit tijdstip van mijn cyclus).
    Iedereen succes gewenst!

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sorry, Stien, heb al roze afscheiding, dus dat lukt me niet meer.... :cry:

Ik ga mijn profiel vast aanpassen. Ongi zal morgen wel verder doorzetten...

Veel suc6 allemaal en tot gauw!

Kop op Ster, laat Katootje niet in de steek....

19. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    :cry: :cry: :cry: Knuffie Elvira !!!
    vr jou stuur ik ook een dikke reep chocolade en een grote extralarge zak chips !!! Een voorkeur ?

20. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Heh balen zeg Elvira....dikke knuffel hoor!

Deel Deze Pagina