temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Gefeliciteerd Britt. :) Spannend hoor !
    En voor de anderen: wij wachten af en houden onze duimen gedraaid !

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Katootje :confused: Ik zou er toch best een testje aan durven wagen ;) Ik duim voor je!!

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    bedankt, Ik hou ze ook voor jullie gedraaid!!!

Britt

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ziet er best goed uit Katootje !! Moge dit jouw maand zijn !!!

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja Katootje gewoon een test doen..

Britt

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    zo katootje ..spannend :D ik duim voor je meid
    verder duim ik ook voor de andere dames ...

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oooohhh Britt!!!!! Wat geweldig.... :D :D Van harte gefeliciteerd meis.... :D (Ik hoop zo dat ik je ga volgen, maar ik heb aleens gelijk opgelopen en toen was ik niet zwanger helaas...dus ik stop nog even mijn koppie in het zand.. ;) )

Hier zijn de gevoelens heel dubbel, aan de ene kant word ik nu toch wel nerveus, aan de andere kant wil ik ook proberen nuchter te blijven....
    Ik voel namelijk niet echt wat, alleen wat gevoelige borsten (aan de zijkanten, dat dan weer wel... :( ) licht misselijk na het eten (wat anders ook wel eens voorkomt) en steekjes ter hoogte van mijn baarmoeder en liezen....en dan mijn temp ja...die is nog steeds hoog....
    En geen spoor van de :evil: :evil: ....
    Vanmorgen zat ik iets te kijken op tv, loopt daar zo'n moeder met haar kindje op de arm...ze klopte het een beetje op het ruggetje...het gevoel wat daarvan uitging zorgde bij mij voor een flinke snotterbui... :confused:
    Je had mijn hubbie moeten zien kijken... ;)

Ik ga nu weer eventjes testen bestellen, heb er nog eentje....maar ik wil perse zaterdag een test doen, dus ik durf die ene niet op te maken voor ik nieuwe in huis heb...hihihi...
    Maar, om mezelf op de aarde te houden ga ik er nog steeds vanuit dat ik ongi word.....

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik durf niet :oops:

Als ik de persona moet geloven dan kan ik uiterlijk Woensdag mijn ei hebben gehad en zou vandaag mijn NOD zijn. (maar ik denk zelf de Maandag ervoor al). Ik wacht nog tot morgen....pffff.

9. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ahhh Sandra ga testen!!! ik hou het niet meer!!!!!

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Sandra wow ziet er ook heel erg goed uit joh !!!

Katootje morgen hoge temp en posi test !!!

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oh meiden, ik vergeet jullie helemaal... :oops:
    Neeltje en Natas, veel plezier!!!! Geniet van jullie daagjes weg!!
    Voor alle meiden die aan het wachten zijn, ik blaas een portie geduld jullie kant op....pppffffffjjiieeuuwww...
    Voor de meiden die naar de volgende ronde moeten....een hele dikke kus!!!!!
    En voor de meiden waar het eitje nog niet is geweest, ik heb net de eierboer besteld...dus komt goed!!! :D
    En voor de klussers onder ons: er staan een paar interessante topics met wat handige tips... :)

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Bedankt sandra, Ben nog wel een beetje huiverig, voorzichtig...

En jij testen....jaaaaaaa!!!
    Je kan altijd nog ff naar kruidvat om een nieuwe te halen..hi hi

Britt

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sandra :confused: ohhhhh ik word nu ook lichtelijk zenuwlappig voor je :) Knal er een test tegenaan joh...die nieuwe zijn alweer besteld, dus die heb je za ook al binnen mocht het nodig zijn :)

Katootje....ook gewoon een test er tegenaan knallen meid...ben erg benieuwd!

14. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja nu zijn we het zat gewoon allemaal een test er tegenaan knallen zoals elvira zegt Haahaaaahaa..

Britt

15. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ergens snap ik je wel san na negatieve testen wordt je toch wat huiverig.
    ik heb nog nooit getest en denk steeds ik wacht lang genoeg om geen teleurstelling te krijgen maarja als hij positief is kan je extra vroeg genieten

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat komt gewoon omdat ik al twee nega testen heb gehad, en dan nu overdag testen? Lijkt me geen sterk plan...
    Plus dat we hier nogal bezig zijn met mijn neef....die zit een beetje in de probs en mijn hubbie en ik proberen hem een beetje bij te staan.
    daar zijn we toch wel druk mee, hoop geregel enzo...
    Dan ben ik gewoon bang dat ik te gespannen ben en daarom over tijd ben....ppfff....
    Waarom ben ik niet gewoon spuug misselijk??????? Dan weet ik het tenminste....
    Maar toch weer 'last' van mijn onderbuik in de auto gister....net als bij mijn vorige zwangerschap. Maar ik heb geen flauw idee of ik dat niet gewoon ook wel eens heb....voelt net alsof je blaas heel erg vol zit....

Oooohhhh meiden!!!!!!!!!!! 2 dagen overtijd...... :D :D Dat vind ik op zich al super... :) :)

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Zo, de testen zijn besteld...nu maar afwachten wanneer ik ze heb. Vorige keer gingen er een paar dagen overheen... :)

18. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja lorfiedal heeft toch ook wel een punt... Maar wel laten weten he als je hebt getest samen met hubbie..Britt

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Heb wel last van droge ogen...ik noem dat altijd tocht-ogen...alsof er wind langs gaat...
    Maar ja, dat heb ik ook wel eens vaker, dus ook geen ijzersterkt punt he... :rolleyes:

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    En zere brosten...!!

Britt

Deel Deze Pagina