Niet zo heel erg, maar wel gevoelig ja...afgelopen 2 dagen deden ze best zeer, nu is dat alweer minder...
Ja, ik ook vorige maand......en toen was er toch echt niks hoor.... Iemand enig idee wanneer je de testen binnen hebt van de webwinkel van deze site? Ik heb toch wel erg de neiging om te testen....
Even snel een berichtje vanaf het werk, Katootje ik duim voor je ziet er goed uit.. Britt gefeliciteerd meis, dat is een duidelijke streep!! Natasja en Neeltje veel plezier op vakantie!! liefs Shannen
Ik met m'n gekke kaart had net al een stipje bloed ! Dus hier belooft het nt veel goeds meer ! Op naar volgende maand !
Geen idee hoe lang het duurt voor de testen van deze site binnen zijn. Die van mij waren er bij mij de dag na bestelling...Kan vast niet lang duren....dus je kunt vandaag of morgen best een testje wagen Stien; wat is dat nou? Rare cyclus zeg!
Nee Sandra die van jou durven niet meer komen !! GRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrr voilà heb ze serieus bang gemaakt !! Enne Elvira, heb echt geen idee wat deze cyclus me wil duidelijk maken maar word denk ik nog vroeger als anders weer ongi !!! 't Is me een raadsel !!!
Hey wat spannend sandra Kan je niet gewoon in de winkel ff een testje halen?? Dan kan je morgenochtend nog testen?
Toe Sandra je laat ons echt allemaal in spanning zitten. ( de winkels zijn tot 18.00 uur open hoor hihihi )