Hhahhahahahaa.....wat ben ik goed he...ahhahaha.... (Nee hoor...ben gewoon veel te bang dat het niks is..... )
Ze hoeft niet eens naar de winkel...ze heeft er nog 1 liggen....dat maakt het wachten nog veel erger hahaha
Hhahhahahaaa....ik heb nu al veel te veel water gedronken.... Maar serieus, mijn hubbie zit meer aan de foon dan dat ik hem zie, hij is van alles aan het regelen voor mijn neef....die staat op straat namelijk en denkt nog steeds dat ie de wereld aankan... Beetje hardleers zeg maar, maar mijn hubbie is net een pitbull....die houd vast en zet door....dus ik hoop dat we hem kunnen helpen.... maar ja, niet echt een romantische setting om te testen zeg maar....
Ik moet wel vroeg op dan...dus het zou kunnen... Maar er staat dan een afspraak met maatschappelijk werk gepland....
Bijna hadden jullie haar zover..hi hi, maar nee Sandra is inderdaad erg sterk..wauw. Succes morgen meis.. Britt
Dat testen kost maar 5 min hoor.... Kom op je wil het toch ook weten? Je kan ook stiekem nu ff testen
wij zijn gewoon echt niet nieuwsgierig haha Hoop dat je snel een pos. test in handen hebt. Succes liefs sancho
Nee, want ik heb ten eerste al veel te veel water op...en ten tweede wil ik toch wel samen met hubbie testen hoor....dus.....sorry meiden... Maar ik vind het wel superrrrrrrrrrrrrr dat jullie zo meeleven......
Ik hoop het meis.....maar ben dan bang dat ik zaterdag geen testen heb....of zullen die er dan wel zijn???
Als ze er zaterdag niet zijn is het opstaan voor hubbie en jij je plas ophouden.. Hubbie koopt ff een tessie en klaar.. Britt