Ind Sandra je bent echt heel sterk !! Chapeau vr jou !!! Enne Elvira ik ga dan nu vast wat brullen tegen me eigen onderstel en hopen dat het helpt !!
ik brul met je mee hoor Boehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :x :x :x :x Zo, en nu hopen dat ze luisteren (heb die van mezelf ook gelijk ff weggejaagd...was ik al die tijd ook vergeten...)
Ben ik weer hoor hihi Britt van harte gefeliciteerd met je zwangerschap nu lekker genieten al kan ik begrijpen dat het onwerkelijk voelt. maar uh... wat waren nou jou eertse symptomen of had je helemaal niks. Ben zelf in de fijne periode meen al 7 dagen egeleden men ei gevoeld te hebben. liefs sancho
ohw ik kan het allemaal niet bij houden hoor,. Brid van harte geFelIcIteeRD! super goed nieuws! Sadra zit in spannnnnnninnnnnnnngggggggg..... Volgens mij zat katootje ook zo vol afwachting naar wat morgen voor haar gaat brengen. mijn duimen draaien! Stientje... rare mensen hebben rare dingen, haha fijne vakantie neeltje en natasja! (het kan zijn dat ik nou namen door elkaar ga halen, ik kan het allemaal niet meer volgen, = zo veel) Warm is het he! Daar zal het wel aan liggen
Britt zal zachtjes brullen !!! Elvira, jeezes joh je jaagt me de stuipen op 't lijf !!! Effe terugbriesen Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! Lot, eens ik es een normale kaart heb word ik dus ook normaal ??? Ik normaal worden ???? Mmmmm zou nog ff kunnen duren dan !!
hallo allemaal, zo he ik moest ff veel bijlezen (20 blz) iedereen die moet wachten veel sterkte iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd en de rest veel succes met "klussen" hier is mijn kaartje voor vandaag mijn temp is weer omhoog gegaan en staat nu op 36.8 het gaat dus de goeie kant op
Sancho allereerst bedankt(voorzichtig). Ik heb zere tepels gekregen(had ik vorige maand ook een beetje). Verder de ongikramp die je hebt voordat deduivels komen...en net steken in mijn zij..Maar ben nog niet helemaal overtuigd, heb nog steeds de krampen... Britt
De testen van de webwinkel van deze site (zie hiernaast in het menu), en dan gelijk de eerste...3,85 vor 3 testen...nou, waar vind je dat nog????
Bedankt voor je reactie. heb namelijk zelf bijna geen klachten als wat zeurend gevoel in men onderbuik en verder niks. toch maar afwachten maar duurt altijd zolang. Wat betreft jou ongi krampen. is echt heel normaal. snap het wel want bij dat gevoel horen de . 7 van mijn vriendinnen zijn zwanger en hebben dat allemaal gehad. Je bent gewoon harstikke zwanger lekker genieten ( proberen dan want een test liegt niet) liefs sancho
Jeetje, wat is het hier weer allemaal spannend!! Ik zit nog voor m'n ei, plaats dus nog geen kaartje want nog niets te melden! Lees wel gretig me hoor! Succes iedereen!
Spannend hor!! Goed van je dat je nog niet getest heb. ik ben ook 2 dagen na mijn nod en ook nog geen duiveltjes te bekenen wel een tikje gevoelige tepels en vannacht had ik ook best wel ongi krampen... SPANNEND ALLEMAAL IK DUIM VOOR ALLEN groetjes dieneke
Wat een spanning he....er zijn wel veel meiden die moeten afwachten he...ppff....ik hoop dat we allemaal een posi test in handen hebben straks... Hier is het nog rustig in mijn buik, af en toe lijkt het te gaan krampen maar dat zakt dan toch weer weg. Zelfs hubbie vraagt steeds of er al nieuws is...(neeeheee..ik ga niettt testen... ) tussen de bedrijven door...is veel aan het regelen voor neeflief. Maar nu gaan we even lekker bbq-en...even de boel de boel en tijd om te relaxen...(nou ja, ik niet zo hoor... ) Succes allemaal!!!
Tjonge jonge wat kunnen jullie kletsen, tis zeker te warm om buiten te zitten Maar heb alles gelezen dus: Britt wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meid En gewoon lekker genieten hoor. Stientje een druppel bloed kan toch ook een innesteling zijn. Ik blijf gewoon stug doorduimen voor je hoor Samanta wat een mooie kaart, hoog houden nu die temp hoor! Sandra je bent wel ijzersterk hoor dat je je door al die smeekbedes nog niet hebt laten oml*llen Maar morgen wel gewoon ff testenhoor want ook ik ben erruggg nieuwsgierig Neeltje en Natasja hele fijne vakantie! Puksum spannend hoor wanneer ga je testen? en de rest die ik vergeten ben allemaal veel succes! Zelf heb ik de hele dag gewerkt gelukkig hebben wij wel airco op het werk maar die ging aan het einde vd dag kapot Nu maar hopen dat ze 'm morgen weer aan de praat krijgen. Ik blijf verder nog steeds geregeld ongi gevoelens houden en ook heb ik veel witte afscheiding. (dacht al zelfs een paar keer van oh ik ben ongi geworden, maar op de wc was alleen maar witte afscheiding te bespeuren). Dus we wachten nog maar af. Als ik mijn gemiddelde cylcus (25 dagen) aanhoud dan zou dus maandag mijn NOD zijn. Maar aangezien ik ook al een langer cyclus heb gehad van 30 dagen heb gehad zal iknog wat meer geduld moeten hebben...
Das puur zelfbescherming.....ik vind het nog steeds moeilijk om afscheid te moeten nemen van het idee dat ik heeeeeel misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn.....
Britt Gefeliciteerd meid!!!! ontzettend gaaf! SandraK, je bent wel een ontzettend sterke vrouw zeg!! Ik las net al die berichtjes om te testen, ik zou allang gezwicht zijn! Ik duim voor je dat je morgen net zo'n mooie test in handen hebt als het plaatje van die van Britt!!
nou das ook raar! deze maand is het echt maf verlopen bij jou! dan maar op voor een volgende goede maand. trouwens jouw nod was toch na de mijne?
Bijna hele dag plas opgehouden en test gedaan van predictor en negatief... Morgen toch maar weer testen.. Britt