Nou het is niet echt onveranderd. Na mijn ei werd het heel snel heel weinig. En nu de laatste 2/3 dagen opeens heel veel witte afscheiding. Heb volgens mij ook wel eens ergens gelezen dat dat het eitje kon zijn als dat niet bevrucht zou zijn....
oh oke, dan gaat dat al niet meer op, dan kan het zelfs iets heel goeds betekenen, had ik ook, meteen na me ei droog en een paar dagen voor mijn nod witte kwarkachtige afscheiding(niet te weinig) hoelang is meestal jouw luteale fase?
en sandra???????? ben nieuwsgierig bij mij temp vanmorgen weer iets gezakt en gisteravond een heel klein veegje bruin zou het dan toch game over zijn?
Hmm ik hoop het Mijn LF, Ja dat weet ik eigenlijk niet precies want mijn cyclussen zijn nogal wisselend. Gemiddeld heb ik een cylcus van 25 dagen en heb de laatste 3 rondes mijn ei rond dag 15 gehad. Dus ik ga er van uit dat mijn LF ongeveer 10/12 dagen is. Ik zag dat veel witte/waterige afscheiding inderdaad een goed teken kan zijn. Las ik net toen ik ff google-de. Bijv hier: Check of je last hebt van de 10 meest voorkomende verschijnselen. Waar merk je het eerste aan of je zwanger bent? Hieronder de 10 meest voorkomende verschijnselen in het begin van een zwangerschap Uitblijven menstruatie Grotere en gevoeligere borsten Vermoeidheid Last van misselijkheid en eventueel braken Last van de hormoonhuishouding, schommelend humeur Duizeligheid Veel plassen Meer vaginale afscheiding Voorkeur of afkeer voor bepaald eten/drinken Constipatie en hier: Veel vrouwen hebben veel meer afscheiding tijdens de zwangerschap dan normaal. De afscheiding hoort wel doorzichtig of wit te blijven en vloeibaar, slijmerig en plakkerig. Maar goed zoals ik gisteren al tegen mijn mannetje zei wil ikme niet gek laten maken dus ik ga me zometeen maar weer op mijn werk storten
hoi hoi nog getest vanmorgen?????? bij mij zijn de door gekomen gisteren avond net voor dat ik naar bed ging.... boehhhhhhhboeh :x op naar de volgende ronde groetjes dieneke
ziet er goed uit Sonja!! idd houden zo!! @Dieneke, balen meid!!! sterkte met je ongi en hopelijk meer geluk in de volgende ronde!
Goeiemorgen, Sandraaaaaaa waaaaaaar ben je : Ik zit te popelen hoor..... Spijkervrouwtje...niet echt een daling toch en daarnaast heeft dit zo vroeg na ei niets te betekenen...Ik duim voor je! Lorfiedal; ziet er nog netjes uit, maar hopen dat die bruine veeg niets te betekenen heeft! Sonja; mooi kaartje tot nu toe!! En ik, ik ben blij Kijk maar; Nu nog hopen dat mijn ventje raak geschoten heeft Iig net op tijd geklust Joehoee
ben nu echt weg, ga zo naar de verloskundige en dan inpakken, kom straks nog wel even kijken of Sandra al getest heeft hoor!! SANDRA!!!! waar blijf je nou!!!!!
Sonja en Elvira: mooie kaartjes meiden!! Puksem: balen dat ze zijn doorgezet. Hopelijk meer succes in de volgende ronde! Lorfiedal: Ik blaas je temp weer ff omhoog...pffffffffff Sandra: Waaaaaaaaaaaar ben je ????????? Neeltje: Fijne vakantie meis. Geniet er maar van. En succes bij de verloskundige. Altijd leuk die afspraken!! Hier mijn kaartje weer. De persona gaf 2 gelijke streepjes. Ei is echt onderweg Maar nog geen rondje op het scherm...
zal Sandra nu in stilte aan het genieten zijn dat ze zwanger is???? normaal was ze er al geweest. sandra je houd het wel spannend voor ons
het zou idd best kunnen... genieten in stilte... maar ja we weten niks zeker tot ze eindelijk hier komt en ons uit de spanning haalt!! groeten
heey elvira wat goed zeg!!! Daar word je idd erg blij van Tis ook niet leuk als een ronde verspilt is!! Nu maar hopen dat het raak is!!!
Lieve meiden, daar ben ik dan.... Mijn temp is naar beneden...36.6...en dat om 6.00... En de test die ik evengoed toch maar gedaan heb was echt helemaal blanco...totally nega dus.... En ik ben er even heel stil van..... Dit is de 2x deze cyclus dat ik de hoop van me af moet gaan zetten....en ik ben zo heel erg teleurgesteld....eigenlijk best wel verdrietig.... Neeltje, fijne vakantie...het is super mooi weer!! Sonja, ziet er goed uit meis!!! Lorfiedal, ik blaas.....pppfffff...... Elvira....superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... Dieneke, wat jammer... Spijkervrouwtje, hou je taai he?