Maar ja, ik ga er weer vandoor. Maar blijf duimen hoor Jammergenoeg heb ik niet zovel tijd om op het forum te schrijven als jullie. Vind ik wel jammer hoor, want het is zo gezellig met jullie 8) Tot later dan maar weer. Liefs, Bibi
hij is nog wel hoog ja en ik dank dat ik van het weekend ga testen en ik dacht dat ik nog niet overtijd was maar ik had verkeerd gerekent met de cyclusbanner
Ik voel me toch een beetje dommig met mijn vraag maar die kaart van Stien Ik heb namelijk altijd gedacht dat je eerst je ei hebt en wanneer je die gehad hebt kan je ongi worden. Toch?? Zonder je ei geen nod, toch? Maar bij Stien zie ik al die spotting en nu weer ongi pijntjes... Er zit gewoon geen enkele logica in. Ik vind het wel erg grappig dat hier gewoon iemand al de hele morgen haar plas aan het ophouden is: Oh mijn kaartje ik mag niet klagen en doe dat ook niet. Maar ik mag wel zeggen dat ik nergens op reken.
@ Britt Waarom plas je nu niet even in een potje? Dan kun je straks op alle gemak testen! Groetjes elle
nou stien, je hebt wel een bepaald ritme (van de hak op de tak met om de zoveel tijd een steekje los) maar dit slaat alles en daar heb je niets voor hoeven doen, heel bijzonder, haha britt, ga toch plassen haha je kan het ook opvangen, je zal niet de eerste zijn. Ik heb het vaker gehoord,
ja maar wie weet komt de post over een half uur en zo lang kun je het vast niet meer ophouden en dan is het nog wel goed hoor. Desnoods afdekken en in de koelkast dan maar.
ik vang het ook altijd op hoor, want anders ben ik bang dat ik het teststripje niet raak ofzo of niet lang genoeg er over heen kan plassen, hihi niets geks aan toch Twinny
nou de post was er idd en de testen ook.. Maar zie vrij weinig op de test http://i5.tinypic.com/20icnwx.jpg Ik heb besloten om het even twee dagen los te laten.. zolang ik niet ongi ben is alles goed.. Zaterdag test ik wel met mijn vriend en dan laat ik het weten.. Bedankt voor jullie berichtjes en succes met tempen, testen en wachten.. Britt