jeetje ff in mijn pauze naar huis en heb gelijk ontzettend veel te lezen mieden allemaal bedankt voor het blazen ik doe er zelf nog een schepje boven op pffffffffffffffffffffffffffffffffff en hoop dat het helpt. @ san baalen zeg die onzekerheid is zo vervelend @ elvira go girl das pas mooi die temp heb je toch nog juist geklust @ britt ik zie ook licht een streepje dus gefeliciflapstaart @ stien het is en blijft een maf kaartje @ ooievaar op naar prachtig mooi eitje en voor alle andere meiden die ik even in de snelheid vergeet succes, veel klussen op naar de volgende ronde, en nog veel meer ik ga gauw naar het werk maar ik kon het niet laten ff te kijken op het forum TOT GAUW -XXX-
Jeetje meiden, wat spannend allemaal weer.... Bij mij is de ongi onderweg helaas...had net ineens veel afscheiding met wat bloed erdoor....nu is het weer weg, maar ik verwacht dat ik morgen geoon ongi word.... Kun je nagaan hoe je lijf je voor de gek kan houden zeg.... Ik ben er erg verdrietig over, maar hier thuis zijn er even wat dingen aan de orde die voorgaan....dus morgen zinkt het pas in denk ik....
Ai SandraK, wat vervelend dan toch! Ik had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn. Ik hoop echt dat je volgende ronde veel geluk brengt en dat het dan raak is! Veel succes in ieder geval!!
Ach Sandra, wat naar meisje. KAn me ook voorstellen dat met alles bij jullie thuis je je eigen ellende even niet goed kan ventileren. GA maar lekker weer met je mannetje onder de douche uithuilen....
Nou wat was het warm vandaag op kantoor. We zijn intern aan het verhuizen met de afdeling en nu was het rustig dus heb ik een hoop troep uitgezocht en verhuisd. Maar eigenlijk was het daar veel te warm voor. De airco kan het in dat grote gebouw bijna niet trekken en valt dus nogal eens op storing Vanmiddag was het ruim 28 graden pfffff. Gelukkig heeft een collega wel op ijs getracteerd 8) Hier is nog alles rustig. Blijf nog netjes op mijn stoeltje in de wachtkamer zitten AL heb ik wel geregeld ongi pijn. Af en toe is de kramp ineens heel erg en voelde ik iets lopen dus dacht ik oh nee, ongi geworden, snel naar de wc blijkt het alleen maar witte afscheiding te zijn En het volgende moment heb ik totaal geen kramp meer.... Erg raar maar het zal wel aan het weer liggen denk ik Britt ik zie'm echt hoor je streep Zaterdag heb je vast een mooie dikke tweede streep. Nogmaals gefeliciteerd hoor. Sandra wat balen!! ik had het zo voor je gehoopt! Huil maar lekker uit bij je hubbie! Elvira wat mooi dat je eitje gewacht heeft> ik duim voorje dat het het een superronde wordt voor jou! Ooievaar ik hoop dat FF ook snel een mooi kruis aangeeft of je persona een rondje Stientje jij krijgt een ereplaatse in het toppic met rare kaartjes Maar wie weet zolang er nog geen echte ongi is, is er nog vanalles mogelijk. Lorfiedal mooi hoog houden die temp! En de rest die ik vergeten ben allemaal good luck meiden
Het is balen hoor, SandraK, had echt gedacht dat dit jouw maand was! Zorg er wel voor dat je ook ruimte/tijd maakt voor jouw verdriet en niet alleen bezig zijn met wat er om je heen gebeurd! Het is belangrijk om je verdriet te uiten! Sterkte meis....!
Als ik uitga van mijn gemiddelde cylcus (25 dagen) zou mijn NOD maandag zijn. Maar heb ook al 2 keer een langere cylcus gehad dus kan er niet veel van zeggen.
ik heb net ff getempt en mijn temp was weer omhoog gegaan van 36.6 naar 37.0 ik dacht dat ie eigenloijk nog verder naar beneden zou gaan (maar gelukkig niet ) dat doe ik altijd de laatste dagen van mijn cyclus ook 's avonds tempen dan kan ik zien of ie naar beneden is gegaan dus hopelijk gaat het de goeie kant op :
Sandra: Wat klote meis.. echt ik weet precies hoe je je nu moet voelen. Ik heb gisteravond ook echt wat traantjes moeten laten. Ik had natuurlijk al een paar dagen een lage temp maar als die rot duivels zich dan toch echt weer laten zien komt het bij mij toch hard aan. Ik moet zeggen dat het mij deze keer het zwaarst is gevallen. Mijn vriend en ik gaan nu alweer ronde 8 in.. Ik hoop zo dat het binnen het jaar lukt..
balen dan he dreamy. weet er alles van dat heb ik tot nu toe ook elke keer gehad ,wij zitten nu alweer in ronde 10 ,ik heb nu ook zo van pfff wat duurd het lang. hopelijk blijven de duivels hier weg voor een aantal maanden. nog ff en dan is me nod ,dus maar vol op duimen.
@ Sonja: Ja het is de dag van je ongi echt weer moeilijk. Moet zeggen dat het nu alweer een stuk beter gaat gelukkig. He maar meis ik zag dat je tempkaartje er goed uitzag! Ik ga echt voor je duimen!!