Nou ik heb eindelijk een kruis bij FF hoor.... Zal zo te zien weer eens een langere cyclus hebben, 31 dagen denk ik.
Ik zou niet meer komen toch? Maar dit is toch zo gek, ik heb nog nooit zo'n constant kaartje gehad voor mijn ei. Lijkt wel of de thermometer kapot is. ( die ene die vorige week kapot was deed het later toch weer) Maar ik temp nu met 2 meters om te kijken of er veel verschil tussen zit, zodat ik weet als de ene kapot gaat wat mijn temp moet zijn op de nieuwe. Maar dit? Raar hoor.
Mijn ei is dus waarschijnlijk geweest!! Ik hoop dat we optijd geklust hebben!! Gister op kraambezoek geweest, hij was 5 dagen maar wat een schatje zeg!! Ik werd al helemaal verliefd. Nog een goed weekje en dan zullen we zien.
@ Daphne78: ja ziet er tot nu toe goed uit, het gekke is ook dat dit kaartje zoveel anders is als de rest van mijn kaartjes. Nu maar niet teveel hopen, dan kan het altijd meevallen. @ Janne: hee ben je er weer, gezellie hoor! Je kaartje ziet er idd wel constant uit. Ik heb ook wel eens een nieuwe termometer gekocht om te checken of de ander niet stuk was. @ Patje: mooie eerste lijn zo! De mijne:
mijn kaartje weer. blijft allemaal een beetje oppervlakkig... niet echt een duidelijke "eisprongtemp" zoals de vorige keer wel al paar dagen af en toe buikpijn en steken in mn lies en erg gevoelige borsten...
Eisprong eindelijk geweest!!!! Lang op moeten/mogen wachten.. En Moo, er viel me iets op aan jouw kaartje en de kaartjes die bij de zwangere dames staan..... In dat andere topic. Groetjes Daphne
1 goedenmorgen dames!! @ Annelies: is dit de 2e ronde dat je tempt? Het kan nl. een paar rondes duren voordat je vergelijking tussen de kaartjes gaat zien. Nog een paar dagen en ook jij zal een mooie hoge temp hebben hoor! @ Daphne78: ik hoop dat je het juist hebt met die vergelijking... Jij hebt wel een super stijgende lijn zo na je eisprong zeg! Hier de mijne weer:
ziet er goed uit Moo!!! houden zo meid!! @Elvira, balen meid!! @Daphne, ziet er ook goed uit hoor!! @Annelies, die daling zou de innesteling kunnen zijn!! ik hoop dat ie morgen weer gewoon hoog is hoor!! @Liek, hopelijk zie je snel je ei meid, en dat klussen dat zit wel goed, hihihihi
mijn temp weer iets gestegen, dus mijn ei is wel geweest!! Waarom geeft ie alleen nog een stippellijn???
zo hier mijn tempkaartje. het is de eerste dus ik hoop dat jullie mee willen kijken! dan kan ik er ook wat van gaan snappen! liefs lorfiedal
Denk als ie blijft stijgen dat je je eitje gister had... nog fjes afwachten ! Mijn kaartje krijgen jullie einde juni.... VOorlopig blijft mijn thermootje ff onbekeken liggen... anders word ik weer crazy
even een vraagje he, wanneer denken jullie dat ik mn eisprong heb gehad. waar ff het aangeeft of al eerder. ik zit zelf steeds met dag twaalf in mn hoofd maar dat is wel heel kort na mijn ongesteldheid... dan zou die daling op dag 18 een innesteling kunnen zijn of maak ik mezelf nu weer helemaal gek...
Ik denk eerder wanneer ff het aangeeft...omdat je na dag 12 nt echt een stijgende lijn hebt...maar als je echt het vermoeden hebt omdat je je eitje hebt gevoeld kan het wel... maar enkel alleen op eerste zicht zou ik zeggen toch dag 18
Hoi meiden Hoe gaat het hier? Annelies.. ik denk ook pas dag 18 aangezien er dan pas temperaturen komen die hoger zijn dan die van voor je ei. Bij mij.. gekke kaart hoor.. kan er niks uit opmaken.. nog geen ei..temp was vanmorgen lager dan gister.. heb veel buikpijn en heb 2 dagen bruine afscheiding gehad (dag 10/11 van de cyclus) net een klodder wittige sticky afscheiding.. al had ik gister ook wat eggwhite..verder niks te zien terwijl ik normaal toch al flink wat eggwhite afscheiding heb.. Zit al op dag 12 en heb tot 2 keer toe achter elkaar op dag 14 mijn ei gehad.. gaat mijn lijf weer raar doen??
mijn temp is vandaag opeens 0,4 graad gestegen met gisteren dus ik denk dat ik mijn ei gisteren of vanacht gehad heb. liek.