Zit ik zomaar ineens te bedenken: ik draag deze hele maand al een maansteen....deze schijnt te helpen om je cyclus op orde te krijgen enzo...misschien heeft dit er wel voor gezorgd dat mijn cyclus nu langer is? Misschien was mijn fase na de eisprong wel te kort ofzo.... Of misschien zit ik te zwammen... Ik ga in elk geval tempen tot aan mijn ei en dan leg ik de thermometer weg....
Ja precies, die temp was de reden dat ik me zo mee liet slepen elke dag weer...ls ik dat niet had geweten was het heel anders gegaan... Ik heb deze maand al twee keer gedacht dat het over was....en na die eerste keer schiet het dan toch weer omhoog...ben je weer helemaal van de leg...pppff...
Spijkervrouwtje, ik duim voor je hoor, kan nog steeds!! Lorfiedalen Sonja, oh nee dat zou wel heel jammer zijn. Ooievaar, go go go (succes met klussen in die hitte ) Zanoni, ben benieuwd ik zie ook nog wel gebeuren dat je FF je streep gaat verschuiven dat je ei nog komt??? Stientje, hi hi wat een meid ben je toch ook, waar heb je je ei nou weer gelaten?? SandraK, balen meid En dan die van mij Keurig weer!! Geloof er alleen geen bal van aangezien ik gisteren al het eerste licht bruin heb gezien (is bij mij meestal voorbode van ongi) Maar we zullen zien. Groetjes Monique
Innestelling monique.. Kijk maar bij mij ook zo een daling en je kunt dan een beetje roze bruin bloed hebben.. Morgen nog een keer testen met mijn vriend..pff echt spannend(ook al weet ik het toch een beetje), met zijn tweeen is toch leuker.. Britt
Ziet er nog goed uit Monique, en bruin hoeft bij 8 DPO nog nt veel te betekenen toch ? Blijf nog vr je duimen hoor ! En mijn ei... denk dat de paashaas er mee vandoor is en ik het pas in april krijg !!
Lekkere tempjes hoor Britt en leuk te weten dat ze nt van de warmte komen !! Geniet ze morgen samen !!
Heb nog steeds geen gevoel van echte blijdschap, omdat mijn vriend eerst een streep wil zien en ik pas echt blij/janken/schreeuwen kan als hij dat ook doet... Wil het ook graag aan mijn moeder vertellen maar kan ook pas zaterdag..
Wedden dat jullie mogen janken schreeuwen huppelen dansen en alles wat erbij hoort !! Enjoy this wonderful feeling !!!
Zal je net zien morgen geen tweede streep Haahhaa... Nee hoor. Hij is twee dagen weg voor zijn werk. Zit in die groep ook een meid die 4 maanden in verwachting is.. Ik stuurde gisteren avond laat een sms met dat ik niet kon slapen van de kramp in mijn buik en dat mijn tieten zeer gingen doen.. Toen stuurde hij terug.."dat zei ze al dat dat zou gebeuren". Hoop dat hij er nu wat meer in geloofd...
Britt, bedankt dat je me toch hoop aan het geven ben, stiekum toch wel leuk. Spring en juich je zondag niet te hard, ik wil graag een keertje uitslapen!!! Stien, jou ei is met deze hitte gewoon meteen gebakken, vandaar dat we het niet kunnen vinden! En waar woont de paashaas ook al weer dan gaan we hem anders even terug halen Groetjes Monique
Sinds ik terug ben van vakantie kan ik niet meer uitslapen.. Word iedere ochtend erg vroeg wakker..Ik werk onregelmatig en ben dus soms om 4u in de nacht thuis.. Dan word ik gewoon om 8.30u wakker en kan niet meer slapen... Erg vervelend word er niet vrolijk van..
hier is mijn temp kaartje voor vandaag ik ben vandaag echt zo misselijk als een hond dus is misschien een goed voorteken : : : maar ik durf niet te testen omdat ik denk dat ie tcoh negatief is dus ik wacht wel een paar dagen liefs samantha
Ziet er echt wel goed uit hoor Samantha.. Zou toch gewoon een tessie doen..Weet je tenminste meer en die spanning is ook niet goed voor je...
Spannend Samantha!!! Ik zou gewoon testen hoor als ik jou was Je bent al 5 dagen overtijd en die misselijkheid Kom op joh!!!