ja dank je lief van je ik snapte ook wat je bedoelde maar ik bedoelde dat bij die daling ook die afscheiding is dus ik weet het niet hoor we wachten maar af
mijn temp is niet weer gezakt dan 36.6 het was: vanmorgen 36.6 vanmiddag 36.9 vanavond 36.8 heel veel liefs samantha
Je kan het beste gewoon 1 keer per dag testen Het liefst elke ochtend op hetzelfde tijdstip voordat je je bed uitkomt Zoals jij nu tempt is het niet te doen hoor...
Onderaan mijn kaartje staat Stats en ingevuld een 5. Wat betekend dit?? Britt http://i5.tinypic.com/20kca4h.jpg
Nou ff es uitprobeerseltje gedaan op mijn kaart, heb dezelde temp ingevuld als vandaag vr morgen nl 36.9 en dan krijg ik eindelijk mijn kruis op dag 18... dus zou ik nog helemaal nt ongi mt worden maar heb al 4 d ongikrampen... wie heeft er nu gelijk ff of ik ?? ..... Afwachten wat mijn crazy lijf morgen gaat doen !
Krampjes na mijn ei dan .. zit nu op dag 23.. maar dan zou het betekenen dat het langer duurt voor ik ongi word, had nog nooit zo'n laat ei ! En Britt heb je vandaag wat specifieks aangeduid bij stats toen je je temp ingaf.. ??
Nee volgens mij niet... Ik ga nog een keertje kijken.. Oh ja erna...misschien voel je de bevruchting Hahaa kan toch.. Bij jouw kan alles volgens mij
Volgens mij ook Britt, bij mij zat bij de geboorte geloof ik een gebruiksaanwijzing : ff schudden vr gebruik !!! Met zo'n kaart kan dat gewoon niet anders meer !
Ben erachter..nog vijf dagen tot ik van FF mag testen..Haahaa ja doei.. Heb al een banner hoor... Morgen wel samen met mijn vriend..Ziet hij hopelijk ook een tweede streep...Als ik niet word opgeroepen voor mijn werk 2-10 morgen ochtend stand by... Wel goed dat je er lekker om kan lachen meis... Liefs Britt
Ja normaal word je ook verondersteld met 18d verhoogde temp zwanger te zijn dus waarschijnlijk gaat ie daarvan uit om te testen !! Veel plezier morgen met het testen meid !! En nadien lekker samen extra vieren !
Bedankt voor jullie lieve berichten allemaal! Ga zo vertrekken. Zal jullie missen! Weet niet meer wat iedereen heeft geschreven, maar iig; Stien; hoop dat FF gelijk heeft en je toch nog een eikruis krijgt! En dat hopen dat die duivels eindelijk eens 9 mnd wegblijven....Moet toch wel lukken met ons weggejaag van laatst. Britt; veel plezier met testen met je ventje. Hoop dat je hem endelijk kunt overtuigen, maar daar twijfel ik niet zo aan Samantha; suc6 met testen als je gaat testen. Hoop bij thuiskomst een mooie banner onder je tekst te zien... Voor de rest; suc6 met alles waar jullie mee bezig zijn!! Doeiiiiiii Liefs Elvira
Goeiesmorgus dames Nou hier mijn kaartje weer. Ben een beetje gezakt maar nog geen duivels te bespeuren. Heb nog wel geregeld krampen maar ook af en toe meer een soort ovulatiepijn Nou ik ga het lekker rustig aan doen vandaag, ben nl nog erg moe , heb al 2 nachten slecht geslapen door het warme weer. Stientje ik hoop voor jou dat het (ondanks dat het erg laat is) toch nog een eitje is geweest. Dan is het tenminste geen verloren ronde geweest. (of heb je niet geklust ) Elvira wat goed dat je toch een laat ei hebt gehad! Hele fijne vakantie!!! Samantha ik hoop op een mooie positieve test vandaag! Britt en voor jou natuulijk ook een samen met je mannetje! Lorfiedal, omhoog die temp hoor! ze mogen nog niet komen, pas over 9 maanden zijn we weer welkom