temp is vandaag gelijk gebleven en op dit moment 8:21 nog geen duivels of bruinverlies. heb zelf op dit moment het idee dat ze toch nog wel gaan komen omdat ik al twee keer bruin roze veeg heb gehad en ik heb nu raar weeig gevoel in mijn buik. maar goed we zullen zien.
hoe zit het de test van samantha. spannend hoor. Mijn temp was vanmorgen van 36.63 naar 36.43 gegaan dus ik heb zo'n vermoeden dat de duivels al om het hoekje kijken. vanacht slaan we een nachtje over tot aan maandag ochtend dus tempen zit er niet in. En maandag is mijn nod... (ben zo bang weer ziek te worden en nu ben ik niet veilig thuis...) Ik wil er ook niet voor thuisblijven. Tot nu toe is hier geen ongi gevoel of afscheiding met een kleurtje. Ach we wachten maar af. fijn weekend allemaal
ja hoor bruinverlies is begonnen en ik voel aan mijn buik dat de op visite komen :x weer een ronde naar de @$^*$^#$$% nou ja dan maar vol goede moed naar augustus
Balen Lorfiedal en Lot Elvira: een fijne vakantie meis. Geniet er van! Samantha: heb je al getest? Spannend zeg! Ik duim voor je! Spijkervrouwtje: hopelijk blijft je ongi weg en ben je lekker zwanger. Stientje: hoe is het met jou meis? Hier weer mijn kaartje: Persona gaf weer een "O" aan vanmorgen. Maar de teststreep was veel lichter als gisteren? Vind ik een beetje vreemd, want mijn temp is nog niet gestegen. Vanavond maar weer een gezellig avondje ervan maken..
Elvira geniet ze !!! Ooievaar heb jij het heet gemaakt zeg gister verdikkie 'k heb bijna geen oog dicht gedaan !! Dat belooft wat vr vanavond ! Lot nee hé nt zakken, stijgen jij !!! Mt ik nog es brullen !!! Grrrrrrrrr !! Wraaaaaaaaaaaaaaughhhh !!! Helpt het ? Spijkervrouwtje ziet er nog heel goed uit !!! Lorfiedal neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! Mag niet mag niet !!! Dikke pakkerd, een superdikke reep chocolade en een maxizakchips !!
Ooievaar !!! Veel plezier vanavond !!! Nou 't was echt een verloren maand ! 'k Heb het echt wel gehad, de eerste hoofdpijn en spotting is er, geen ei gehad volgens ff ! Dus we gaan vervroegd weer augustus in !! Damn hé !!!
Lorfiedal, jammer meid veel succes in de volgende ronde Lot, Ik blijf voor je duimen hoor zolang er geen ongie te zien is. Omhoog met die temp he, pffffffffffffffff Ooievaar, Maar er maar een hele gezellige en vooral vruchtbare avond van!! Britt, hoe is het meis, al samen met manlief getest? gelooft hij het al?? Stientje, balen zeg!!! vogende maand wel een duidelijk ei he!!!! Hieronder weer mijn kaartje. De temp is weer boven de rode lijn maar ook maar net. (Blazen meiden!!!) Ben gisteravond ontzettend misselijk geweest en het drinken valt nu ook niet echt goed. Maar mijn lichaam zal me wel weer voor de gek aan het houden zijn, of het komt van het hete weer....
Dankje Ooievaar !!! xxx Zanoni, fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!!! Morgen is ie weer veel hoger ! Veel te bang van mij !
Lorfiedal en Lot, balen meiden ik hoop echt dat de volgende ronde jullie maand wordt!!! Stientje hoe kan dat nou? Als ik jou was zou ik hiermee naar de HA/Gyn gaan (voor zover je dat nog niet gedaan hebt). Want zonder eisprong schiet het natuurlijk niet op. Zanoni om hoog die temp hoor! Je bent in ieder geval goed aan de klus geweest ondanks dat hete weer Ooievaar gelukkig is het niet zo heet vandaag kun je je mannetje mooi nog even een keer verleiden Nou hier is het nog rustig. geen duivels te bekennen en ook mijn ongikrampen zijn bijna weg. Nu maar hopen dat dit eindelijk een keer wat goeds betekent....
Gyn vindt dat het ad vermoeidheid met 2 kids ligt, dus ad uitleg heb ik al helemaal niets ! Mt maar es een andere gyn gaan zoeken !
ja hoor dat kan toch niet Kan tochneit zijn dat je geen eisprong hebt omdat je vermoeid bent en 2 kids hebt. Ik zou inderdaad eens naar een andere gyn gaan! succes meid
Nee ze denkt dat het zolang duurt omdat ik vermoeid ben met 2 kids ! Die stelling klopt dus ook niet ! Ik heb juist superveel energie !!! Jij ook heel veel succes meid !!! Je wacht ook al lang genoeg !!
wat ik al vermoedde gister is vandaag uitgekomen,ben weer ongi (baal baal) maar weet nu ongeveer wel dat ik dus een wat latere ei heb via FF. op naar ronde 11
Balen hoor meis Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoop dat deze ronde je meer geluk brengt succes. liefs sancho
Sonja wat balen meid Wel fijn dat je nu door FF weet dat je eitje dus later is. Hopelijk heb je daar de volgende ronde profijt van