Goeiesmorgus dames, alhoewel laat dat goeie maar even weg bij mij... heb de op bezoek gehad. Zit ook dan echt even in een dipje.. had toch een beetje gehoopt dat het deze maand misschien raak zou zijn. Ik ging gisterenavond (01. 00 uur) nog even naar de wc voor het naar bed gaan. Met afvegen was het helder rood en behoorlijk veel. Geen twijfel over mogelijk dus. Vanmorgen was er niets eer te zien maar ik verwacht dat het vandaag echt wel doorzet dat kan niet anders. Heb vanmorgen nog wel even getempt , en wat blijkt is mijn temp zelfs weer gestegen Nou Stientje mijn kaartje mag er dus ook bij in rare kaarten gallerij. Mijn cyclus komt deze rond daarmee uit op 24 dagen. Maar met mijn eitje op dag 15 heb ik dus een 2e (LH) fase van maar 9 dagen. Dat vindt ik toch wel erg kort. (vorige ronde was zelfs maar 7 dagen) Ik ben dan nu dus ook heel erg aan het twijffelen of ik nu naar de HA zal gaan of nog een ronde afwacht. Ik had me zowieso al voorgenomen om na de 12e ronde te gaan maar met zo'n korte LH fase ga ik misschien van de week al wel langs. Ik baal wel van mijn eigen lichaam, dat ik misschien niet eens zonder medische hulp een kindje kan krijgen Ik ga in ieder geval niet meer tempen deze ronde denk ik en zit er ook aan te denken om gewoon ff het forum helemaal te vergeten. Even alles van me af zetten. maar goed misschien denk ik er over een paar dagen wel weer anders over en misschien dus toch maar naar de HA. Hier toch nog even mijn kaartje:
Hé Spijkervrouwtje hoe kan dat nu zo ineens ? Je hebt inderdaad wel een hele korte luteale fase en daarvr zou ik wel effe toch iemand raadplegen hoor zeker omdat je al aan ronde 11 bent en al lang ontpild. DIe hoge temp en ongi worden had ik ook al dus daar trek ik me nt meer aan op ; werd al es ongi bij 37.1 ook dus die hoge tempen zeggen mij ook nt echt wat meer ! Maar als je je er beter bij voelt zou ik zeggen doen !!!! Het heeft ook al lang genoeg geduurd !! Dikke knuffel voor jou !! xxx
Lofriedal, jammer meis veel geluk voor de volgende ronde Britt, Jammer dat je je vriend nog geen dikke vette streep hebt kunnen laten zien, maar vandaag hopelijk wel de kans!!! Samantha, omhoog met die temp vandaag!! Pfffffffffffffff Spijkervrouwtje, dit is balen zeg, je temp omhoog en toch Ik begrijp heel goed dat je nu even in een dipje zit, het is gewoon ook zo'n k*%&$# moment. Misschien wel een goed idee om deze maand al naar de HA te gaan, je bent toch al 11 rondes aan het proberen. Ik begrijp ook dat je baalt dat je misschien niet op "de natuurlijke" weg kindjes kunt krijgen maar aan de andere kant moet je ook denken dat je misschien een klein extra zetje nodig hebt en dat je dan misschien wèl snel zwanger mag worden. En als je dat extra zetje nodig hebt dan kun je het toch maar beter zo snel mogelijk weten... Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe deze week en doe het even rustig aan en dan zien we je hoop ik snel weer! KNUFF Monique, mooi kaartje ik zal hem nog iets verder omhoog blazen Pfffffff Bibi, mooie temp, ben benieuwd wat het vandaag wordt! Ooievaar, is jouw temp al gestegen vandaag? Dit is dan weer mijn kaartje, ietsjes naar beneden, maar nog boven de lijn (al heeft FF de lijn wel naar beneden gelegd?!?)
Zanoni, blijft wel dicht bij de stippellijn hangen, maar wie weet schiet ie zo de lucht in en blijft ie lekker 9 maanden hoog !! Succes !!!
Heb er wel moeite mee deze keer, was er erg dichtbij voor mijn gevoel...en dan is het moeilijk loslaten.... Ik ben er even niet zoveel...ik moet even afstand nemen voor mijn gevoel... Maar ik doe mijn best.... Ik wens iedereen heel veel succes en ik blijf aan jullie denken hoor....
Van mij mag hij ook de lucht inschieten!! Aan jouw kaartje is geen touw aan vast te knopen... nog geen zicht op de ?? dan moet hij van jou morgen ook hoger zijn PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
goedemorgen allemaal I'M BACK Zoals beloofd zou ik terugkomen ná mijn ei. Ik had me voorgenomen te wachten tot FF een kruis zou laten zien, maar de shift lijkt me duidelijk genoeg. Nu begint het eindeloze wachten. Bovendien ga ik dinsdag weg en dan heb ik geen tijd meer om lekker met jullie te kleppen. M'n timeout heeft me echt wel goed gedaan en ik heb weer een stukje rust in m'n lijf, we hebben goed geklust, mede dankzij de aangeschafte airco. Dat is echt een zegen en net op tijd gekocht ook als ik het nu zo zie.
even een vraag *of topic Ik ga maandag met m'n vriend naar de efteling en ik weet dat er bij sommige atracties borden staan van niet ingaan als je zwanger bent... En heb ik nog geen positive test gehad, maar de kleine is nog in de (race) maak. Mag / kan je dan wel in die atracties of zal ik die toch maar vermijden?
Veel succes bij het wachten Loeki !!! Hoop dat je geaircoot eitje lekker mag gaan uitbroeden tot een lekker warm ei !! Zanoni, heb al 5 dagen ongi pijn maar tot hier toe nog niets, wel gister al klein drupje bruin, maar met deze temp ben ik nt zwanger dus ze komen er wel aan ! En volgens mij kn die attracties nu echt nog geen kwaad hoor, als je zwanger bent, is het nog heel vroeg en zit je beebje nog heel goed beschut !!
Ja, toch zou ik bij attracties zeggen, better safe than sorry. Ik zou het niet doen, maar houd ook helemaal niet van attracties met dat soort bordjes
Zanoni: Mijn temp is nog niet gestegen vanmorgen Had ik wel verwacht omdat de persona gisteren en eergisteren een ei aangaf... Vanmorgen geen ei meer en de test was links een dikke streep en dat betekent dat je ei geweest is Nou moet ik zeggen dat ik nog steeds steken in mijn linkerlies heb Ik snap er niets van??? We klussen nog maar gezellig door
@ Samantha, heb je inmiddels al getest? Ben zo benieuwd... @ Britt, is jouw test al duidelijker? @ Spijkervrouwtje, , ik zou ook naar de ha gaan. Die ene maand maakt toch ook niets uit? @ Zanoni, kom op omhoog die temp ppppffffffffff @ Stientje, hou nog ff geduld meid. @ Sandra, sterkte meid @ Loeki, welcome back!! blij dat die time out je goed heeft gedaan. Hier weer mijn kaartje: Hij is weer gezakt Het blijft een wiebel wabbel kaartje
Ooievaar, gelukkig is klussen gezond en calorieverbruikend !! Enne bedankt vr de iets koelere bries gisteravond !!! Hé Bibi waar gaat die temp van jou heen ??? Haal die magneet es uit de prikkeldraad !!! Omhoog mt die !! Je moet echt nt mijn kaart gaan imiteren hoor ! Die doet al zo gek, morgen omhoog of die krijgt met stien te maken !!! En dat wil je echt nt meemaken !!!
Hee Stientje, ik word helemaal bang van je Hoop dan ook dat het werkt Maar het wordt tijd dat jij nu ook eens je ei krijgt. Wacht ff, als boos doen zou helpen, dan ga ik es ff een boze blik werpen :x :x :x
@ ooievaar wat een gekkigheid toch. Waar blijft jouw ei nu? Ik hoop dat morgen wel je temp omhoog schiet. Anders moet jij je straks ook nog aansluiten bijmde rare kaartjes club en dat willen we niet hoor. Wat gebeurd er deze maand toch allemaal met ons? Rare maand hoor
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Ik word BANGGGGG !!! En 't is echt wel een rare maand zeg !! Zo'n kaart had ik in al die tijd nog nooit never nimmer !!! En blijfbaar werkt het nog aanstekelijk ook !!
Tja ik hoop niet dat wij nog meer meiden aansteken. Laten we "hopen" dat het alleen bij ons blijft. Ik wil dat nl. niet op mijn geweten hebben hoor
Ooievaar en bibi, wat is dat toch omhoog met die temp Pfffffffffffff. Het komt zeker door de warmte dat er zoveel "rare" kaartjes in omloop zijn deze maand!!!
Volgens mij ligt het gewoon aan het weer, want ook die van mij heeft veel grotere pieken en dalen dan de vorige maand