Het scheelt in ieder geval dat het vandaag iets minder warm is dan de afgelopen dagen. En die misselijkheid, dat heeft ooievaar ook rond haar eisprong.
Toch gek, je zou denken dat je lichaam zo rond je eisprong een ideale conditie zou creeëren voor het klussen, maar daar heb ik nu dus echt geen oren naar. Als ik in FF de komende drie dagen in vul dan blijft hij steevast mij ei op gisteren zetten, zelfs als ik morgen 0,3 graden zou dalen en daarna meer zou stijgen. Zo hoog als mij temp vanmorgen was, zo hoog is hij vorige maand amper geweest, lijkt me zo vreemd om je ei op een dag te krijgen dat je temp zo verschrikkelijk hoog is. Ik voeg me bij de groep van vreemde kaartjes geloof ik.
Spijkervrouwtje wat balen zeg...9 dagen is wel erg kort idd..kan het niet iest anders zijn als je nu nergens last van hebt.. Lieke een daling zo vroeg kan toch ook op een innesteling duiden... Sandra heel veel sterkte meis.. Nou ik heb vanochtend weer eens samen met mijn vriend getest en weer niets...Pas na (volgens min vriend de tien min) 6-8 min een heel licht streepje en dus weer niet voldoende voor mijn vriend om het te geloven.. Heb echt zitten janken want nu weet ik het ook niet meer.. Dit is mijn kaartje met een cyclus van 29 dagen.. Liefs Britt
hee britt, wat vervelend zeg... Misschien vd week effe naar de dokter voor een bloedtest... Hoop voor je dat dat duidelijkheid geeft. Met wat voor met test doe je het nu? Sterkte meis
getsie getsie het is echt vervelend sinds ik gestopt ben met de pil is mijn ongi nog erger geworden. Maarja we denken maar dat het voor een goed doel is ooit. mijn nieuwe kaartje is van start gegaan maar heeft nog niet zo heel veel zin om hem te plaatsen je ziet er niets aan af. iedereen deze ronde ontzettend veel succes. voor de klussers onder ons go fot it girls moge er ontzettend veel goede eieren komen die natuurlijk benut gaan worden.
Heb van alles geprobeerd. Midstream Predictor Kruidvat Ene keer heel licht streepje, maar niet direct(3-4 min) Andere keer duurt het langer(6-8) of helemaal niets(pas na 10 min). Had het anders woensdag moeten worden... Ga morgen ff naar huisarts als ik niet moet werken.. Britt
ja meis, want dit is wel heel erg balen hoor! vind het echt sneu voor je! Maar wij hebben de streep van de eerste 2 ook allemaal gezien, dus hij was er echt hoor! Je hebt t je echt niet verbeeld!!!! Ik ben nu 1 dag over tijd... ook erg spannend, wilde net testen, maar manlief wil dat ik nog een paar daagjes wacht, voor de zekerheid. hahaha wat een opgave!!
Spijkervrouwtje, potver. Laat je niet gek maken meis, doe wat jij denkt dat het beste voor je is. Zanoni, kom op , vandaag weer boven de lijn gaat goed! Stientje, hoe krijg je het voor elkaar!! jij gaat winnen in de klasse rare kaartjes hoor SandraK, laat je zelf niet gek maken, kom op , vol goede moed naar de volgende ronde! Loeki2, welkom back, succes met wachten!! Ooievaar, ook al zo'n vreemd kaartje deze keer, gelukkig kan je afgaan op je persona, nog veel glibber plezier Bibi, je zit niet onder de lijn, zou innesteling kunnen zijn, maar is wel een beetje vroeg Lieke, jammer dikke knuffel voor jou Britt, ik zou idd even naar de HA gaan dan heb je tenminste wel duidelijkheid, ik duim wel voor je, succes Mijn kaartje: Temperatuur is weer omhoog, maar dat zegt bij mij niets. Heb altijd geweldige kaartjes en wordt dan toch ongi. Let liever op mijn bruin verlies en dat heb ik na gisterochtend niet meer terug gezien. Hoop nog nergens op, ik zie het wel de komende dagen. Groetjes Monique
Komt zeker ook te dichtbij haha.. Nee vast dat je nog niet teleurgesteld wordt door een negatieve test. Ik kon echt niet wachten en vond die paar centen echt niet erg.. Misschien he ik bij die nadere testen ook te laat gegeken.. Weet het echt niet Ga dus morgen afspraak maken Hoelang moet je dan wachten op de uitslag?? Britt
dat zal dan 11 dagen na eisprong zijn lijkt mij beetje laat voor innestelen, we zien wat de dag brengt en bij geen duivels morgen de temp. jij sterkte meid.... je wirreld beetje tussen de testen begreep ik, bah bah voor je zeg........ liek.
Hoi britt, meestal heb je de uitslag binnen 48 uur, maar ik hoor ook dat de uitslag er binnen een dag is. Denk dat dat per ha verschillend is...
ik zou vanmorgen gaan testen (zat al klaar met mijn bekertje ) maar ik zag al dat ik ongsteld was geworden hier is mijn banner
Ik ben er weer meiden.. ik ga niet alles terug lezen hoor.. jullie hebben sinds dinsdag meer dan 25 pagina's bij gekletst. Mijn temp is weer raar en had vandaag al spotting.. 7 dagen na ei volgens ff (ik denk zelf dag acht na ei) dat is wel reuze vroeg.. zelfs voor mij.. Ik plak later ff mijn kaartje.. heb er geen puf voor nu.. heb honger!!! Voor alle meiden die weer een teleurstelling hebben gehad dikke knuff Voor de meiden die zwanger zijn... gefeli.. Voor de meiden die nog even moeten wachten, succes ik moet ook nog een week (of meer) kus Natas
Tonge jonge, wat gaan jullie hard hier zeg!! Even een paar dagen geen internet, kun je even bijlezen..... vandaag de hele middag gedweild in de garage/kelder en volgend mij kunnen we zo weer , moet je weer 5 of 6 pagina's lezen.......... pppff ik kan het allemaal niet onthouden, maar het is hier geloof ik nog aardig rustig. Mijn kaartje nog niks bijzonders, en dat wordt het ook niet.... Ik probeer even een maandje niet te tempen en het maar gewoon op z'n beloop te laten. Ik weet nu wel dat mijn cyclus heel regelmatig is dus de vruchtbare dagen zijn wel bekend Ik ga geloog ik weer dweilen...................het regent weer heel hard.....ff checken zo.
Ja, Overijssel krijgt wel de volle laag vandaag hè. Hier een klein buitje gehad, mag geen naam hebben, maar gelukkig wel een stuk koeler dan de afgelopen dagen.
Hierbij een link naar mijn kaartje. Ik krijg de melding van Fertilityfriend dat mijn trial version bijna afgelopen is. Ik heb hier een paar vragen over: 1 Zijn jullie allemaal betaald leden om gebruik te blijven maken van de kaartjes? 2 Hoe krijgen jullie het kaartje rechtstreeks op de site ipv een link? http://img143.imageshack.us/img143/4999/naamloostp7.png Groetjes Elf