Ik had dit bericht willen plaatsen in temperatuurkaartjes, maar zie dat ik het verkeerd heb gedaan. Kan een moderator dit aanpassen? Groet, Elf
Nou vandaag hier al de hele dag mooi weer geweest, maar wij hebben dan ook gisteren al regen gehad Britt het kan helaas niets anders zijn. het is echt ongi. Ik heb altijd de eerste en soms ook de 2e dag wat bloedverleis en dan een aantla uren of zelfs een dag niks en dan nog een dag of 3. Vandaag ook nog een heel klein beetje gehad en morgen zal het wel doorzetten en zal mijn temp wel kelderen. Mijn mannetje en ik hebben besloten om dinsdag samen naar de HA te gaan. Als dat tenminste daar uitkomt en ze niet op vakantie zijn ) Mocht dat wel het geval zijn dan denk ik dat we nog maar een maandje aanklussen maar anders wil ik gewoon in ieder geval dinsdag ff mijn verhaal bij de HA kwijt. Kijken wat die zegt van die korte Luteale Fase. Ik neem ook mijn tempkaartjes van de afgelopen 3 rondes mee dan kan hij het zelf zien. Ben verder wel weer over mijn dipje heen. 't is toch niet anders en net als Lot wil ikhet ook niet mijn hele leven laten beheersen. ik weet ooknog niet of ik ga tempen deze ronde. Misschien dat ik wel alleen ovulatietesten gebruik of anders temp tot aan mijn eisprong en 'm daarna in de kast leg. Ik maak mezelf echt gek anders die wachtperiode (als is die bij mij nog zo kort ) Samantha/Lorfiedal/Lot ook allemaal veel succes de volgende ronde. Ooievaar, Bibi en de andere klussers: doe je best he!!
Spijkervrouwtje vroeg het eigenlijk omdat ik net topic ik ben zwanger het verhaaltje van victoria las.. Heel veel sterkte en gewoon doen waar je jezelf het prettigste bij voelt. en idd even langs de huisarts.. Liefs britt
Heb het net gelezen, en ik heb daar zelf ook wel even aan gedacht maar zet die gedachten toch maar uit mijn hoofd. Mocht mijn ongi de komende dagen nou niet meer terug komen dan kan ik dan nog altijd testen maar ik ga er maar niet van uit. Jij succes he met die 2e dikke vette streep, kan toch niet lang meer duren denk ik.
Mijn ei komt er weer aan, dus zal morgen weer mijn kaartje gaan plaatsen! Leuk dat Loekie en Natasja er weer zijn!
Misschien te laat gekeken...mijn vriend moet morgen werken en is om 13u thuis..vannacht om 3u beginnen. Ik mosschien, maar ga toch morgen middag een afspraak maken bij HA en een digitest halen. Hij wil zelf die streep of zwanger zien staan. Wordt er niet goed van maar ja... Hij kan ook niet voelen wat ik voel..
hoi allemaal ff boel pagina's bij gelezen. jammer voor een paar van jullie, spanndend voor een aantal en welkom aan die die weer terug zijn. Deze maand ben ik mijn temp. ook in een grafiekje bij aan het houden. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik gedurende de dagen van de eisprong dat ook wil doen. Aangezien wij in het ziekenhuis bezig zijn met IUI, bepalen zij het moment van de inseminatie. Ben bang dat ik me te veel ga stressen door plotsingen temperatuur veranderingen...... Kan ik in mijn grafiek ook een gat laten, denken jullie? grtjs Twinny
Nou ik denk dat mijn krampjes toch gewoon mijn darmen waren. Ben het nu kwijt en ik zal de details besparen. Morgen op voor een mooie temp en dan over twee dagen een kruis van Ff mag ik hopen. Het is zo goed om weer terug te zijn. Heb dit toch wel gemist hoor dames.
Britt,...zoals je weet heb ik ook een drietal testen gedaan deze maand.....maar ik heb bij geen van allen een streepje gezien hoor...ook niet na een kwartier of langer....
Ik geloof er inmiddels ook al meer in, maar ja dat moet hij natuurlijk ook en als het dan steeds niet lukt als hij er is... Ik dacht dat je na een half uur bij bijna elke test een streep ziet.. Britt Kom misschien inmiddels over als een zeur, Sorry
@ Britt - Je bent absoluut geen zeur hoor meid. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de testen je wat onzeker maken. Maar zoals vele meiden met mij hebben wij allemaal een duidelijke streep op jouw test gezien! Ik hoop dat je morgen een dikke vette streep hebt!!!! KNUFF!
Dat is zeker een eisprong loeki Maar bij mij nog steeds geen verhoging Terwijl de persona op dag 17 en dag 18 een eisprong aangaf Ook een duidelijke streep op de test op dag 17 Had eigenlijk gisteren al een tempverhoging verwacht maar vandaag dus nog steeds niet. Ik snap hier niets meer van Ik ben savonds ook elke keer misselijk.. : :
Ooievaar, bij mij was er vorige maand na mijn ei ook geen echte verhoging. slechts 0,1 graad per dag, toch zag FF mijn ei op de juiste dag. misschien komt het toch nog. Vertrouw gewoon op je Persona