temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vervelend hé Natasja als je weer zo mt gaan gissen maar hopelijk krijg je temp een warmteshockje en geeft ie snel een duidelijk kruis aan !
    Succes LIeke ! Het wachten is weer begonnen dus !
    Duim vr jullie !

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Patje, bij mij is het alleen maar een stippellijn gebleven hoor.

@Annelies, zou idd eerder geweest kunnen zijn FF heeft er al vaker naast gezeten,maar je cervixwaarnemingen geven toch het idee dat FF gelijk heeft. als je die waarnemingen weghaalt kan je kijken waar ie dan je ei aangeeft.

@Natasja, ik zou toch maar eens naar de HH gaan meid, het lijkt wel of je cyclus steeds raarder gaat doen.

@Lieke, ik hoop het voor je meis, kan je weer plaats gaan nemen in de wachtkamer!! en je energie in het omhoog blazen van je temp steken!!
    succes meis

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Valt toch wel mee Neeltje?
    Alleen veel dagen spotting de laatste keer en nu nog even geen slijm.. zou er ook mee te maken kunnen hebben dat we gister hebben geklust.. dan heb ik ook altijd minder afscheiding.
    Mijn cyclus is regelmatig en mijn ei op dag 15 of 14..
    Je maakt me een beetje bang hihihihi :oops:

Ei is er nog niet stien, zal denk ik pas over een dag of 5 pas een kruis hebben aangezien het nu pas dag 12 is.

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik ben hier even niet geweest.
    Jamer genoeg veel dames door naar de volgende ronde.

Stientje: ik zei nog zo dat het niet jouw beurt was om door te gaan.

Janne: jammer genoeg jij ook door. Maar ik zag staan dat je gependeld bent voor juni !!!!

Hier mijn kaartje even. Ik denk dat ik mijn ei dag 18 heb gehad. Ik had de dagen ervoor ovulatiepijn en dag 18 kon ik draadjes trekken van mijn afscheiding. Mijn temp geeft dit niet aan. Zou het kunnen dat mij dus toch nog moet komen ?

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Misschien was je eitje rond dag 19 maar dan zou ie mt blijven stijgen nu...de komende 2 dagen... dan zou het kn dat je op dag 18 al ovupijn had en draden kon trekken ! En ah klussen kan het ook nt liggen hé dan ! ;) Succes meidje !

6. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hallo meiden,

wat spannend dat afwachten weer hé?! Dit is mijn kaartje...had net alvast even eenzelfde temp als vandaag ingevuld bij morgen en zag dan dat er een rood kruis kwam bij dag 20...

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Alsof mijn lijf naar me luisterde.. hahahah kreeg ik vandaag toch eggwhite en ovulatie pijn..niks aan de hand hihihi

8. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    @ MissX: zo te zien aan de lijn idd dag 20!

@ Natasja: heh fijn hoor als je lichaam een keer naar jou luisterd en niet andersom ;)

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Das raar.....krijg een hele andere eisprongdag als dat ik zelf dacht....

Het (stippel)kruis staat hier op dag 10 terwijl ik hem voelde op dag 13.....hhhmmm...en nu zou ie dan uitgerekend geweest moeten zijn op de dag dat we niet geklust hebben.... ;)
    Afijn...ik hoop maar dat het deze maand toch gelukt is..... :D

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    hier mijn tempkaartje ik heb voor morgen uitgetest dat ik op zijn minst 36,6 moet hebben om mijn eisprong op zaterdag gehad te hebben.
    ik vind het op lichaamsgevoel moeilijk te schatten dit keer eigenlijk ( moeilijk te bepalen )
    maar ja. ik ga er vanuit dat ik hem al gehad heb dit weekende ( heb er ook flink op geklust en er voor het weekende. ) pfff
    ik ben moe gestreden. en geloof vriend ook haha.

11. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik wil je echt niet bang maken hoor!! :( ik dacht dat je het zelf ook vreemd begon te vinden en je je zorgen begon te maken, vandaar mijn berichtje.

12. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hallo Allemaal!!

Hier mijn tempkaartje weer, mijn eisprong is verschoven, nu naar dag 19 en ik heb een paar dagen uitgebreid gekregen nu van FF.

Ik blijf duimen voor iedereen!!

liefs Shannen

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Het viel me trouwens op....bij de kaartjes van de zwangeren zie je na 4 a 5 dagen een dip in de temp. Is dit de innesteling of heeft een 'niet-zwangere' dit ook wel eens??

14. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Sandra, het is een stippellijn dus FF is er ook niet helemaal zeker van, en dat je net op die dag niet geklust hebt is helemaal niet erg, de dag(en) ervoor zijn eigenlijk nog belangrijker, het zaad kan echt wel een paar dagen overleven hoor!! nu hoog houden he die temp!!
    succes meid!!

@Shannen, je hebt wel veel open rondjes, wat geeft FF aan als je die dicht maakt??

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    Heb ze eigenlijk nog niet zo bestudeerd dat mij dat is opgevallen SandraK.

16. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    goed zo meid!!! ;)

@Sandra, die dip kan idd de innesteling zijn, hoe dat zit wanneer je niet zwanger blijkt te zijn weet ik eigenlijk niet.

@Lieke, blijf ook vooral op je gevoel vertrouwen meis, FF heeft het ook niet altijd goed hoor, en je kan ook nog je cervixwaarnemingen weghalen en FF alleen op temperatuur laten bepalen wanneer je ei geweest is.

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nu maar hopen dat mijn dip een innesteling is...hihiih... :)

En inderdaad....ik hoop dat mijn temp lekker hoog gaat blijven....

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83

Dat probeer ik ook te doen, maar deze maand is het zo moeilijk ik heb dan weer links dan weer rechts een gevoel dan weer niet dan weer wel .
    vandaar dat ik er geen ei van kan breien dit keer.
    Cervix waarnemingen heb ik dit keer minder tot niet naar gekeken aangezien ik het altijd inwendig moet checken ( had er niet zo veel zin in ) heb geloof ik 2 keer in het rijtje een W in gevuld , ik zal ze weghalen .
    en kijken wat FF op basis van alleen tempen doet.
    txs

19. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Liek, ik had ook dat ik steeds wat voelde en het niet meer kon plaatsen, en wat betreft die cervixwaarnemingen, toen ik ze bij FF in wilde gaan vullen kon ik bijna geen verschil meer maken tussen creamy en eggwhite en watery, het leek met de dag te verschillen en benoemen vond ik ineens wel heel erg lastig.

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    @ Neeltje, Ik vind het inderdaad ook dan moeilijk te benoemen.
    ik heb die 2 W tjes weggehaald en als ik morgen een hogere temp invul dan vandaag krijg ik van FF een stippellijn maar dan ook op zaterdag.
    met die W tjes krijg ik een gewone kruis.
    lijkt mij wat er ook gebeurt dan ik zaterdag mijn eisprong had.
    maar ja als ie morgen lager is dan vandaag dan nog maar een kluss er tegen aan gooien.... want dan krijg ik er geen een op zaterdag haha. :cry: :cry: :cry: :cry:

Deel Deze Pagina