Ja dat is zo Loeki. Maar bij mij zie je eigenlijk altijd duidelijk een verhoging, maar misschien deze keer niet inderdaad. Ik wacht wel af wat FF zegt. Ik vertrouw meer mijn Persona
Goeie morgen allemaal, Bedankt voor de lieve berichtjes.. Hopelijk na vandaag schuift mijn kaart door naar die van zwangere hihi Maar nu nog even hier.. Succes klussers, testers en wachters Sterkte voor de meiden die door gaan naar volgende ronde Liefs Britt
Nou Britt, die lijn in FF mag ondertussen wel groen worden. Plaats jij je kaartje maar in Natas haar topic
Had eerst een + bij 29ste gezet en toen werd de lijn inderdaad groen.. gauw weer de volgende dag toen de test niets uitwees weggehaald. Van FF mag ik eigenlijk pas overmorgen testen..Staat bij stats 5 4 3 2 en overmorgen testen.
Hoi Dames hier ff een vraagje: Als je met dit warme weer slaapt met een ventilator aan, kan dan je temp. 's morgens een heel eind zakken? Mijn temp is van 36.7 naar 36.0 gegaan. Mijn ei zou het als het goed is niet kunnen zijn, omdat ik ongeveer aan het einde van deze week ongi zou moeten worden. En is het tijdstip van testen ook nog van belang? Groetjes kit
Loeki, dat is een duidelijke stijging! nou op naar de wachtbank Ooievaar, de persona is toch veel zekerder dan temperaturen?? kan me voorstellen dat door het weer alles van slag is. Britt, ben je al bij HA geweest?? je temperatuur blijft wel netjes hoog dus moet toch wel zo zijn. Mijn kaartje: Ik blijf netjes bungelen tussen 36.7 en 36.6, ruim boven de prikkeldraad. Vorige cyclus begon vandaag het echte "bruine" gerommel, ben benieuwd wat het vandaag gaat doen. Groetjes Monique
Nee monique nog niet geweest...Bij jou blijft je temp ook mooi gelijk zeg.... Ga zo even bellen... Liefs Britt
Loeki, veel succes !! Ooievaar, waarschijnlijk mag je nu toch wel ad wachttijd beginnen ! Monique hoog blijven hoor !!! En ik tja... mijn ei is vd temp zo gexmolten deze maand mp dat ie onopgemerkt voorbij is gegaan !! Ronde 15 is gestart ! Ik ga door naar augustus !
@ Britt, FF geeft aan dat je 18 dagen na je ei kan testen, maar eigenlijk betekend het dat als je temp 18 dagen boven de coverlijn is, dat je zwanger bent. @ Jody, een ventilator heeft naar mijn idee geen invloed. Ik slaap ook met een ventilator en sinds 5 dagen zelfs met een airco. Na 2 dagen met de airco geslapen te hebben daalde mijn temp als een baksteen om de volgende dag 0,5 graden te stijgen, het was dus gewoon mijn ei dat de dip veroorzaakte en misschien dat de airco daar een heel klein beetje aan bij droeg, maar niet zoveel. Nu is mijn temp (met airco aan) al weer twee dagen 36.7, dus geen invloed meer. Hoeveel dagen zit je na je ei, misschien is het de innestelingsdip wel. @ Monique, nu mooi hoog houden hè. @ Ooievaar, gewoon vertrouwen hebben hoor.
He Stientje, Ik weet niet ofdat ik nou potver of gelukkig moet zeggen tegen je. Wel een knuffel van mij in ieder geval en hopen dat er de volgende ronde een duidelijk ei zal zijn voor je. Groetjes Monique
Nou meiden ik weet het niet meer hoor Wordt hier best onzeker van Heb mijn vraag ook gesteld bij de verloskundige Ben ook al steeds duizelig. Heb net gegeten En die steken in mijn liezen vind ik ook apart Dat blijft maar doorgaan. Ook ben ik vreselijk moe. Hoop toch echt niet op een buikgriep ofzo...
He Stien, wat irritant dat dat ei ongemerkt voorbij is gegaan!!! Ooievaar: ik zou op de Persona vertrouwen. Jody: ventilator zal niets veranderen. Zorg dat je wel op het zelfde tijdstip tempt. Als je anaal temp dan is het echt je "body base temeprature". Dat is dus de temp die minst invloed van buitenaf heeft. Loekie: dat lijkt me een duidelijk ei! Brit: ben benieuwd of je nog naar de huisarts gaat! Als ik iemadn ben vergeten: veel succes met klussen, wachten of broeden ope en ei! Ik denk dat mijn ei vandaag of morgen komt. de ovutest is nl nog niet positief!
Balen stien Ik denk dat het er voor mij ook niet in zit deze maand. Gister op dag 7 na ei al begonnen met bruine troep , het word steeds vroeger... hele tijd 3 daagjes voor ongi.. toen eens 5. vorige maand toen ik zwanger bleek te zijn wel 7 dagen lang.. en nu ineens al op dag 22... ik snap dat echt niet.. Of ben ik te vaak in space mountain geweest hahahahahah hier mijn kaartje (niet helemaal zo als het zou zijn als ik thuis was gebleven.. denk ik)
Ik denk zelf trouwens op dag 14 mijn ei gehad te hebben.. lagere temp en de dag ervoor het meeste slijm..
Balen Natas! Het wordt inderdaad steeds eerder bij jou ?? Ben je lekker naar frankrijk geweest?? Space Mountain.. Gaaf is ie he!!
Yep het vroegste was 10 dagen na ei... nu ineens al weer 7.. we gaan naar de dokter.. Ja 5 daagjes.. was heerlijk, met mijn zussen, neefje en man.. en mijn ouders.. die waren er al.. ik heb me schoor gegild in dat ding.. geweldig!
Hé Natasja alweer bruinverlies ; nu al is alweer heel vroeg hé !! Hoop dat het toch nt weer een ongi hoeft te betekenen ! Liefs xxx
Het is goed van je Natas om naar de dokter te gaan! Enne dat gillen dat ken ik wel!!! Gaaf is die space mountain. Ik ben er meerdere keren achter elkaar ingeweest Je hebt ook nog een trein die onwijs gaaf ik en best hard gaat. (sorry ff offtopic )