daar ben ik ook weer... maar eigenlijk was ik liever niet geweest. Heb nog geen krampen, gerommel of een harde buik maar tamp test gaf toch weer aan dat de duivels onderweg zijn. Het is veelste warm om ziek te worden, baba.
Neeeeee he Lot... potver... jij ook een (((knuffff))) Wij liepen vorige ronde gelijk en moet je nu zien Ik heb net mijn eisprong gehad
@spijkervrouwtje, balen. succes volgende rondne @me2, succes met klussen @samantha, ik had nog wel zo'n goed gevoel bij jou @loeki, jijn hoeft idd niet te twijfelen of jij je eisprong hebt gehad, overduidelijk @ooievaar, wil jij je nu toch bij de rare kaartjes topic voegen? :x wegblijven hoor @britt, succes bij de ha @monique mooi kaartje, hoop voor je dat het "bruine"gerommel deze maand weg blijft. en dat je lekker zwanger bent @stientje balen zeg . Maar deze ronde geen raar kaartje meer he! anders krijg je het met mij aan de stok @natasja, fijn dat je er weer bent. Vreemd hoor, zo vroeg. Hoop toch dat het hierbij blijft en dat je nu een lekker NIET ongi wordt. Hier mijn kaartje weer: Ik had gehoopt dat mijn temp vandaag weer gestegen zou zijn en dat de daling van gisteren een vroge innesteling was, maar helaas
chocolade eet ik de hele maand maar niet als ik ongi ben. gek he! ik kan me nog niet helemaal voorstellen dat ik ook echt ongi ga worden. Weet niet hoe het komt maar zo voelt het. Misschien omdat ik anders al echt een dag van te voren met een keiharde ronde buik rond loop en nu helemaal niets.
Ja he, dat is toch niet leuk meer? Als het over een paar dagen op iets positiefs eindigt, dan vind ik het natuurlijk niet erg, maar zo geloof ik er niet zo in
Dankje Ooievaar !! En Bibi, dankzij jou waag ik me volgende maand aan geen rare kaart meer ok !! Ben te bang geworden hahaha !! Maar vr jou hetzelfde hoor, want jij doet ook goed je best in maffe kaartjes !