Hierbij mijn kaartje, heb sinds gisteren steken in mijn buik. Mijn NOD is pas over 6 dagen. Misschien moet ik toch al ongi worden, maar hoop het natuurlijk niet. Groet, Elf
mooi kaartje elf,nu zo blijven hoor . als je temp lager word gaan we met zijn ale blazen hahaha. zo net maar me msn adres uit me profiel verwijderd ,hoop gaan zich aanmelden via me msn om te laten pendelen nou daar begin ik dus niet aan.
Jeemig Sonja, dat pendelen is erg populair... hahahaha. Kan me voorstellen dat je niet alleen daar maar mee bezig wilt zijn...
Nou ja, te vroeg.. Ik was van mijn langste cyclus uitgegaan, 38 dagen. Maarja, nu dus 34 dagen. Ik probeer het maar positief te bekijken, scheelt weer stressen en testen.
Wie weet? of helemaal geen ei, net als Stientje Met zo'n raar wiebel wabbel kaartje is er niets van te begrijpen toch?
Nou als de duivels dan toch komen dan idd liever een dag eerder dan een dag of 2 na je NOD, daar wordt ik zo gestresst van. In tegenstelling tot vorige maand heb ik nu een hele duidelijke stijging van mij temp. dus ik ben heel benieuwd wanneer ik ongi wordt, hoop het niet natuurlijk. vorige maand was het 12 dagen na mijn ei, maar ik ga nu uit van 14, kan ik niet onaagenaam verrast worden met een negatieve test. Ga morgen drie dagen het land uit, dus misschine morgen heeeeel vroeg nog een kaartje en da zie ik jullie vrijdag weer.
Loeki veel plezier ! Bibi ik zit gemiddeld ook steeds rond 25-26dagen maar zet me NOD altijd op 28... heb ze liever tevroeg dan telaat... en weet eens ik over die 28 kom dat er misschien toch wel wat ad hand is...
Fijne dagen Loeki @Stientje, morgen ga ik mijn banner aanpassen en hou dan idd weer 38 dagen aan. (tja morgen, zo naief als ik ben hoop ik nog steeds dat het morgen over is en dat het een innesteling blijkt , maar dat zal vast niet ) Maar jij hebt wel lekker een korte cyclus zeg
Janne, Ik heb he even na gekeken en ik had gevraagd wanneer ik zwanger zou raken, dus dan zou het bevruchting moeten zijn... maar zo had ik niet de vraag voor mezelf bedacht want ik wilde weten wanneer ik zwanger zou zijn... Wist toen niet dat er een verschil inzat (met het pendelen dan he) Maar goed we wachten gewoon af. Loeki, veel plezier en tot over een paar dagen
Bibi met jouw maffe kaartje kan alles nog en wie weet is het ook morgen wel helemaal gedaan ! Heb ind wel een hele korte cyclus hahahaa maar die duurt vr mij nog te lang maar dat geldt vr iedereen die zit te wachten hé !
Ik denk dat ik (ondanks de warmte) toch maar mijn bedje ga opzoeken. Dan is het snel weer morgen, kunnen we zien wat die dag ons brengen zal.... Ongi weg, hoge temp?? please
Bibi ffffffffffffffffffffffffffffffffff !!! Abra cadabra hocus pocus pas stien wenst dat de ongi weg was !!! Slaaplekker !
Goedemorgen, hierbij mij kaartje, geen spectaculaire dip hoor gewoon 2 uur eerder getempt, Had toevallig gister en eergister ook om 5.30 getempt en had toen ook 36.5, dus het is eigenlijk gelijk aan gisteren. Heb wel me kruis gekregen Nou ik ben er een paar dagen niet. Spreek jullie vrijdag weer.
Tot vrijdag Loeki 2!! Mijn kaartje: Ronde 9 staat bij mij alweer voor de deur. Vanmorgen op het toilet de eerste druppels donker gezien. Voor mij geen echte verassing, zei het vorige week al met die lichte afscheiding. Ik ga dus lekker mee denk ik naar augustus. Groetjes Monique
Hoi natasja, Ik heb jou een PBtje gestuurd m.b.t. het tempen. PS: hoe waren je daagjes weg? Groetjes Hope
Monique: balen meis Meer succes in de volgende ronde! Loeki tot vrijdag! Hier mijn kaartje weer Eindelijk een stijgende lijn Heb gisteren wel de hele dag een zeurende pijn in mijn onderbuik gehad En nu is dat weg. Ik denk gewoon dat mijn ei gisteren was, maar ook weer niet want de persona gaf 'm aan op dag 17 en 18. Ik kreeg vandaag weer een groen lampje Had ik nog niet zo snel verwacht Nu is het afwachten...