Mijn ei komt eraan!!! VAnavond nog ff klussen, mijn man staat al in de startblokken! Heb ook enorme ovulatiepijn....pfff Loekie: veel plezier! Monique: wat balen!!!! Je kaartje was zo mooi! Ooievaar: ik houd jouw ei op cd18. Ik heb na m'n ovulatie ook nog vaak pijn!
Ik temp ook niet voor het inzicht want ik voel mijn eisprong ook! Pff heb weer zo'n ovulatiepijn nu (eisprong rechts is gevoeliger dan eisp[rong links..). Maar desalniettemin vind ik het kruis zo leuk!
Hierbij ook weer mijn kaartje. Het wordt steeds gekker, ben benieuwd of dat volgende maand ook zo is (want dit is pas de eerste maand dat ik temp.)
Meiden..allen succes. dan wel met tempen, wachten, testen en evt. de volgende ronde. Ik ben dus ook weer net begonnen en moest echt ff een paar keer diep inademen, maar gaan nu met goede moed weer verder... Ik had vorige maand in het begin 36.6 en zit nu nog steeds al twee dagen op 37.04 en 37.03.. Liefs Britt
Loeki op naar de wachttijd !! Tot vrijdag !!! Duimduimduim ! Monique dikke knuffel voor jou en een knal ve stuk chocolade !! xxx Ooievaar die temp gaat de lucht in hoor !! Eitje is toch wel geweest nu denk ik ... Op naar een succesvol maandje !!!
Ik ben op dag 9 na ei ongesteld geworden... met een temp van 36,9... schiet mij maar lek... ik geef het op... heb altijd 15 dagen na ei voor ik ongi word.. dat was dan een cyclus van 23 dagen... heb altijd 29 of meer.. heb 2 dagen bruin gehad.. ik net naar de wc... bloed. Ik weet het even niet meer...
Ik weet niet hoor.. van die 3 daagjes overtijd? Het rood is weer weg.. het is weer bruin.. maar het was wel veel, lag zelfs in de pot.. heb ook buikpijn nu... ronde 13.. here i come.. ik ga de dokter morgen bellen... ik trek het niet meer..
m2 veel plezier vanavond !! Zanoni jij gaat echt die maffe kaarten nt achterna hƩ !!! Jij mt een kruis hebben of sTien wordt boos !!! Britt knuffel voor jou en duim vr je dat deze maand succesvol mg zijn !!! Natasja doen hoor !! Dan weet je tenminste waar je staat ... en hoop dat de arts je kan gerust stellen !! Liefs xxx
hee natasja meis!! idd huisarts bellen hoor!! en laat je niet wegsturen...heeeeeeel veel sterkte! dikke knuf elfje
Goed dat je naar de dokter gaat Natasja, dat brengt misschien ook wat meer rust met zich mee.... Veel sterkte! Knuff
He natasja, Echt super vervelend allemaal!! Kan het geen nasleep zijn van de vorige vroege mk?? Goed dat je naar de ha gaat. Veel sterte meid en ik hoop dat ie je duidelijkheid kan geven. Dikke knuffel van mij
Natasja, succes bij de huisarts !! Als ik jullie temp met de mijne verglijk is de mijne maar laag hoor !! Ik zit altijd tussen de 36.0 en de 36.5 en als ik geluk heb een dag 36.7. Is dit wel gezond of temp ik verkeerd ik doe het iedere ochtend om de zelfde tijd, voor dat ik opsta ! Gr.
verdorie natasja, het zit je niet mee. Sterkte meid... Hier mijn kaartje Gistermiddag getest. helemaal geen streepje nix nakkes nada (wel in de middag na de hele dag water en van alles te hebben gedronken... Vanmorgen wakker geworden en met een slaaphoofd naar de wc gelopen en toen ik terug naar bed liep dacht ik: oeps vergeten. Dat was om 8 uur, nog nog ff wachten tot ik weer nodig moet. heb in tussentijd niets gedronken (moet kunnen toch) Rare maand hoor. Afscheiding is weer heel licht bruinig. gister morgen dacht ik echt: daar komen ze weer maar de rest vd dag bleef het weg
Je tempt helemaal goed. temp je via de mond of via je ....? ik doe het altijd via de mond dus die van mij is ook laag. idd. boven de 36.7 ben ik nooit geweest. maar zolang je stijging kan meten is er toch niets aan het handje? Je doet het helemaal goed!