Ziet er goed uit Elf !! Als je trial afloopt kan je gewoon nog verder je tempjes invullen en geeft ie nog steeds je ei aan maar al die extraatjes vallen weg zoals het zichtbaar aangeven v kwaaltjes, aangeven v vruchtbare dagen enzo...
Mooi kaartje elf, hoop voor je dat je lekker zwanger bent en dat je dus geen nieuw kaartje nodig hebt Liefs, Bibi
Goeiemiddag meiden, Ben vanmorgen met mijn mannetje naar de HA gegaan. Vooral met de vraag of de korte Luteale Fase die ik heb een probleem kan zijn met zwanger worden. Nou hij vond gelukkig van niet. Heb hem ook mijn tempkaartjes laten zien en hij vond dat ik een duidelijke eisprong had telkens ronde de 15e dag en dat was op zich een goed teken zei hij. Hij bood aan om al wel vast de zaadjes van mijn man te controleren, dus dat laten we volgende week maandag waarschijnlijk doen. Als dat allemaal goed is hebben we besloten om het eerst nog een tijdje zelf proberen. Vanwege mijn korte cyclussen zitten we al wel in ronde 12 maar zijn we nl nog geen jaar bezig dus ik wil mezelf nog even de tijd gunnen. Daarna kunnen we altijd nog verdere onderzoeken gaan doen. We gaan dus vol goede moed verder maar proberen wel wat meer te relaxen en het een beetje los te laten. Ik ga daarom ook voorlopig maar niet tempen en zal (proberen ) om hier wat minder te komen. Heb sinds 1 aug een nieuwe functie en moet daarvoor ook nog een thuisstudie doen dus ik ga me daar voorlopig maar op richten en zie wel wanneer die beeb eindelijk komt Ik wens iedereen in ieder geval heeeel veeel succes en dat jullie maar allemaal snel zwanger mogen zijn!!
Dat geldt voor jou natuurlijk net zo spijkervrouwtje Fijn dat de ha je heeft kunnen geruststellen. Succes met je nieuwe baan en studie en veel plezier met klussen. Liefs, Bibi
meiden sorry dat ik niet antwoord of meeschrijf maar zit ff in mijn baal ongi dagen. ik lees wel mee hoor!
Geeft helemaal niets hoor meid. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Heel veel sterkte en dikke knuf Bibi
@ lot ik zie dat jij tempkaartjes in je album heb staan maar mij lukt dat niet want dan zegt ie dat ie het niet kan liefs samantha
Snap je hoor Lorfiedal !! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en energie hebt om er weer in te vliegen !
Spijkervrouwtje meestal nadat je het hebt losgelaten moet het heel snel lukken zeggen ze.. Hoop dat alles in orde is en dat jullie snel in verwachting raken.. Zoals voor iedereen natuurlijk.. Ik krijg mijn kaart ook niet in mijn album.. Britt
tis hier nu game over , heb nog wel na de temp dip een dag of 2 moeten wachten op de ongi, maar vanmorgen gekomen. zoals ik al verwachte. greeeeeeeeeeeetz. nieuwe ronde nieuwe kansen in ronde 12....
Dank je An, jij ook dag 1 zie ik , knuffels terug. heb weer zin in een nieuwe maand haha waar ik de energie vandaan haal uhh kwee nie. liek.
Ik heb ook weer zin in deze maand (inderdaad waar komt die energie toch vandaan...) Maar vind wel dat iedereen die al een poosje bezig is, het nu wel een keer verdiend heeft!!!!! We doen zo ons best.... Liefs An
Lieke en An : Van mij krijgen jullie een lekker ijsje, want een reep chocolade zal smelten en een knuffel is zo warm met dit weer Liefs, Bibi Suc6 volgende ronde
jullie zijn lief, ondanks dat ik weinig anderen steun ( doe zo veel andere dingen dat ik het niet bijhoud hier op het forum) maar ik heb het beste met ieder voor hoor..... liek.
inderdaad An , een jaar ben ik nu bezig... had dit nooit verwacht hoor.. maar ik blijf er posi onder en geniet nog van alle andere dingen in het leven . liek.
Knuffel voor jou An en vr jou ook LIek !!! Ik voeg er een lekkere chocolademilkshake aan toe !! Als dat ons geen nieuwe energie geeft weet ik het ook niet meer !