Goed zo! Maar je mag ook wel eens momenten hebben dat je het even gehad hebt.... Dat hoort er, helaas, ook bij... Liefs An
An en Lieke.. wat jammer zeg.. Nou kunnen we iig nog lekker kletsen met z'n allen bij tempkaartjes.. Liefs Britt Volgende maand gaan we overigens met zijn allen naar topic ik ben zwanger.. Moeten we wel een eigen onderwerp aanmaken met de tempdames..
Ik had het ook hoor zo net na het begin van mijn ongi... dit keer zelfs wat traantjes gelaten. Maar nu zit ik weer een week in de nieuwe cyclus en ik heb er ook weer zin in! Ik reageer hier ook niet zo veel meer... na een dag werken is gewoon geen doen om alles terug te lezen en te onthouden. Het gaat zo hard hier
Ik heb drie ochtenden stand by gestaan van 2u-10u en niet opgeroepen dus dan de hele dag vrij en de tijd. Morgen avond om 18u beginnen en om 3u terug. Dan weer weekend, geloof drie dagen Tja dan zit je hier wel lekker te kletsen.. Britt
Ik ga vrijdag de nachtdienst in, tot die tijd ben ik lekker vrij, zal hier wel vaak te vinden zijn. Het is hier ook zo gezellig!!!! Liefs An
Ja zo ben je niet echt alleen...heb mijn vriend wel, maar die is nu aan het werk...kan ik hier mijn ei kwijt..niet dat eitje natuurlijk. Die moet de volgende keer gewoon blijven zitten..
ik zou willen dat iemand mij kon vertellen wanneer ik wel een keertje zwanger zal zijn. het liefst zou ik vandaag de hele dag met mijn hoofd hangend tussen mijn schouders lopen en een potje of ik weet niet hoeveel huilen. wanneer mag ik nou eens vertellen: het is zo ver. Begin er de balen in te krijgen.
Hoi Lot, Ik wou dat ik je kon vertellen wanneer je zwanger zult zijn... Ik denk dat iedereen die al een tijdje bezig is wel eens van die dagen heeft dat ze gewoon de hele dag kan huilen en dat moet je ook gewoon lekker doen! Heel veel sterkte vandaag en ik hoop echt dat het volgende keer raak is!!!
Britt, dat eitje van jou met echt blijven zitten he! dus niet per ongeluk je verkeerde ei hier naar toe sturen!!!
Hier weer mijn kaartje, een lichte stijging, maar krijg er mij rode (gestippelde) kruis niet meer mee terug...
Hier ook mijn kaartje weer Weer gestegen.. Lot: jou tijd komt echt wel meis... maar ja wanneer, zo zit ik ook wel eens...
Ach Lot meissie toch. Tja een antwoord op de vraag wanneer je nu eens zwanger wordt kan iemand die pendelt jou misschien geven. Al blijft het natuurlijk onzeker of dat die pendel ook uitkomt. (dus heb je niets aan mijn antwoord, sorry) Wellicht kan je er weer een beetje hoop uit putten, sterkte!! @ Zanoni, je zou bijna gaan denken dat je ei op dag 9 al was. Maar dat is een beetje onwaarschijnlijk gezien je afscheiding, toch? @ Ooievaar, joehoe hou 'm omhoog. (Wat heb je trouwens een onzettend leuke website ) Hier mijn kaartje weer: zijn nog steeds weg, en temp is weer ietsje gestegen...
Zanoni, nu op naar dat langverwachte kruis hoor !!! Ooievaar, die stijgt mooi !! Volgens mij krijg je morgen je kruis !! Lot, ik snap je meid, maar dat moois is ook voor jou weggelegd !! Daar mt je blijven in geloven ook al is het nu moeilijk !! Ik stuur jou vandaag een extra straaltje kracht en moed ! Hé Bibi, heeft het geholpen, ga wat meer de abracadratoer op moeten gaan !!!
bibi, FF had mijn kruis ook dag 9 gezet hij heeft hem er alleen weer weggehaald nu ik zo rond die 36,9 blijf hangen.... Het gaat trouwens goed met jou geen en je temp stijgt weer, en dat allemaal door de abracadabra van Stientje, helemaal geweldig!
'k Wil wel meer Abracadabra's doen hoor voor jullie ! Ze helpen enkel nt voor mezelf ! Ik wil wel proberen het hele topic hier zwanger te toveren hoor ! Wie weet lukt het wel ! Bibi als jij maar een kleine bloeding had op deze moment na je eitje, maak jij heel veel kans op een innestelingsbloeding hoor !
Dat begin ik zo beeje bij beetje ook steeds meer te denken. Wel apart, want dat heb ik nog nooit gehad. En Stien zou het helpen als wij dan met z'n allen voor jou gaan hocuspocussen? hihi Ik begin vast: abracadabra hocus pocus pilatus pas ik wil dat er deze maand bij Stien een mooi bevrucht ei was.