@Liek, als je helemaal zeker bent van de waarnemingen dan zou ik ze laten staan anders niet, maar een streep of een stippellijn maakt niet zoveel uit, iig zeker niet als je zwanger blijkt
voor de dames die het leuk vinden om kaartjes te bekijken van andere dames die zwanger zijn, hier is een link naar FF waar je kaartjes kan bekijken http://www.fertilityfriend.com/ChartGal ... .php?st=10
Goeiemorgen meiden. Ik ga vanaf vandaag maar weer eens mijn kaartje laten zien. Temp is nog erg laag. De persona geeft ook nog steeds een heeeeel vaag streepje aan. Dus voorlopig nog geen ei..
The corpus luteum (which produces the heat inducing hormone, progesterone) normally peaks in its production of progesterone and then begins to recede around the middle of the luteal phase. In conception cycles, it is "rescued" when the embryo implants and then continues to produce progesterone until the placenta can take over hormone production. Estrogen, in opposition to progesterone, has a lowering effect on temperatures. A secondary estrogen surge in the middle of the luteal phase may cause a temperature dip at this time. Indeed this may explain why this pattern also occurs on non-pregnant charts. Mid-luteal phase estrogen levels, however, have been found to be higher in conception cycles than non-conception cycles and this may also contribute to the greater frequency with which we see this pattern on pregnancy charts. Dit over het "dipje". Heb het zelf meestal ook maar tot nu toe geen positieve test. Deze keer een minidipje. En als je bij de "zwangere" kaartjes kijkt op FF....eigenlijk is alles mogelijk.
Temp is nog erg laag. De persona geeft ook nog steeds een heeeeel vaag streepje aan. Dus voorlopig nog geen ei.. Dat veranderd bij mij van de ene dag op de andere naar een vette streep!!! Heb ze deze ronde laten liggen, mijn mannetje wilde ze ook eens zien. 4 Op een rij uiteindelijk. Heel minuscuul streepje-vette streep-iets minder dik-en weer heel dun. Tja....
Dus het gaat niet langzaam over op een vette streep. Maar als de vette streep zichtbaar is dan duurt het toch nog zo'n 24 uur voordat je je ei hebt?
@Ooievaar, dat hoeft niet hoor, het kan goed zijn dat je ei net geweest is, net op het laatste randje van die 24 uur zeg maar, de dagen ervoor ben je vruchtbaarder dan op het moment dat je een dikke streep krijgt, mocht je precies op het goede moment testen dan heb je geluk
Ooievaar. Dit is hoe het bij mij gaat. Ik kwam gisteren een kaartje tegen bij de zwangeren op FF. Zeven positieve ovulatietesten op een rijtje!!!!.....zo kan het dus ook nog. Daar gaat al onze theorie
Als je die temp. kaartjes bij FF ziet van zwangeren kan er eigenlijk alles gebeuren.... Ik heb sinds mijn ei dan weer 2 dagen 36,9 dan weer twee dagen 37,0 dan weer 36,9...niets uit op te maken......
Zegt helemaal niets meisje, kan een innesteling zijn og gewoon een dip tijdens de luteale fase, het zegt niets, niets slechts en ook niets goeds....we hopen natuurlijk het laatste!